וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשמייק-אפ וסרום נפגשים, נולד מוצר שלישי מהפכני

בשיתוף קליניק

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 11:23

מותג האיפור והטיפוח קליניק כבר השיק בעבר לא מעט מוצרים שהפכו לחובה בכל בית ובכל תיק. נראה שגם הפעם, עם המייק-אפ החדש, הם הולכים לעשות את זה ובגדול כי מוצר כזה עוד לא ראינו

קליניקל סרום. יח"צ,
אמיליה קלארק/יח"צ

קליניק עומדים לעשות זאת שוב, והפעם בגדול. זה התחיל עם שיטת "שלושת השלבים", שהושקה לפני למעלה מ-50 שנה ועדיין נחשבת לשגרת הטיפוח המדויקת ביותר עבור כל נערה ואישה. לאחר מכן קיבלנו את משפחת Smart, המטפלת באנטי-אייג'ינג באופן מעורר קנאה, המייתר את הצורך במחטים ומספק מענה למספר דאגות עור במקביל. כעת, קליניק מגיעה שוב עם ההשקה המרגשת של השנה: מייק-אפ חדש בסדרת Even Better, עליו מעידים בחברה - הוא לא רק מייק-אפ!

מה אומרות הסלבס על המייק-אפ החדש של קליניק?

סדרת Even Better, סדרת הדגל של המותג קליניק, כוללת מוצרי טיפוח ואיפור המטפלים בכתמי עור, בפיגמנטציה ובגוון עור לא אחיד. הבייבי החדש שמתווסף בימים אלו לסדרה הוא Even Better Clinical Serum SPF20, מייק-אפ מושלם, הנראה ומרגיש כמו עור שני. הוא מושק בהיצע ענק של 42 גוונים, אשר מאפשרים לכל אישה למצוא את הגוון המדויק שלה, כזה שגם מכסה וגם מטפח את העור בו זמנית. נשמע חלומי? זהו, שהוא בהישג ידך וכעת ניתן ליהנות מכל העולמות - בזמן השימוש במייק-אפ, העור שלך יראה מושלם ורווי בלחות, ומתחת לפני השטח יפעלו 3 טכנולוגיות סרום:

• טכנולוגיה לטיפול בכתמים כהים והאחדת גוון העור: מכילה שלוש נגזרות של ויטמין C, המסייע בצמצום מראה כתמים כהים, לרבות כתמי גיל וצלקות אקנה.

• טכנולוגיה לשמירה על לחות ותמיכה במחסום הלחות: מכילה חומצה היאלורונית לאספקת לחות מיידית, קפאין, המסייע בשיפור רמת הלחות הכוללת ושמירה על עור תפוח ונינוח וויטמין E, המסייע בהזנת העור לשמירה על לחות לאורך זמן.

• טכנולוגיה לשמירה על עור חלק וזוהר: מכילה חומצה סיליצילית המחליקה, משפרת את מרקם העור ומבהירה אותו באמצעות שיפור קצב הסרת התאים המתים.

רוצה עור יפה ומטופח? לרכישת המייק-אפ החדש במחיר השקה לחצי כאן >>

בנוסף, מכיל המייק-אפ גם SPF20 ועם זאת, הוא עדיין שומר על תחושה קלילה וטבעית. כך תוכלי להרגיש בטוחה ולהשתמש במוצר באופן יומיומי, שכן את מקבלת סגולות של תכשיר טיפוח והגנה מפני השמש, המונע כתמי עור עתידיים, יחד עם כיסוי שגורם לעור להראות נפלא.

אופן השימוש פשוט וקל: באמצעות חצי לחיצה על המשאבה תקבלי כמות שמספיקה לכיסוי בינוני בגימור משי מאט. חצי לחיצה נוספת תאפשר לך לקבל כיסוי מלא ועמיד ל-24 שעות, כזה שאינו נדבק או נסדק, לא סותם את הנקבוביות ולא מתקבע בקמטוטים. כתכשיר טיפוח הוא פועל מתחת לפני השטח, על מנת לתת לעור את מה שהוא צריך ובשימוש מתמשך, יוצר עבורנו תוצאות בולטות של עור חלק ואחיד יותר, גם ללא מייק-אפ.

כאמור, המייק-אפ מושק ב-42 גוונים, באריזת זכוכית ידידותית לסביבה, הניתנת למיחזור. אמיליה קלארק, מלכת הדרקונים, כבר ניסתה והתלהבה. עכשיו תורך!

רוצה עור יפה ומטופח? לרכישת המייק-אפ החדש במחיר השקה לחצי כאן >>

בשיתוף קליניק
  • עוד באותו נושא:
  • מייקאפ
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully