וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הו ג'ורג'יה: הכוכבת הלוהטת של נטפליקס מצדיקה את האובססיה

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 7:09

בריאן האווי, שמוכרת יותר בתור ג'ורג'יה מסדרת החובה החדשה של נטפליקס "ג'יני וג'ורג'יה", מתחילה לקצור את פירות ההצלחה ולוהקה להפקת אופנה וצילומי שער של מגזין אופנה. התוצאה רותחת במיוחד

טריילר לסדרה "ג'יני וג'ורג'יה"/נטפליקס

יודעת כל חובבת אופנה שהבינג' ההכרחי של הרגע הוא הסדרה "עושות כותרות" בנטפליקס. אך מי שגומעת סדרות לארוחת בוקר, תמצא את עצמה מהר מאוד עם תחושת ריקנות אחרי ארבע העונות וחיפוש אחרי מה שימלא את החסר. אז יש לנו בשורות עבורכן - נמצאה סדרת ההמשך לצפייה בנטפליקס. הכירו את "ג'יני וג'ורג'יה", שעלתה כבר לפני חודש וחצי ולצערנו מדובררק בעונה אחת נכון לשעה זו. מדובר בדרמה קומית שמגוללת את סיפורן של אם יחידנית - ג'ורג'יה, ובתה המתבגרת - ג'יני.

בריאן האווי, מי שמגלמת את האם היחידנית "ג'ורג'יה", היא שחקנית אמריקנית בת 31, ילידת לוס אנג'לס, ואל תתנו למבטא הדרומי בסדרה לבלבל אתכם. את הקריירה שלה היא החלה בזמן לימודי משחק, כאשר השתתפה בכמה סרטים קצרים עוד בהיותה סטודנטית. הופעת הבכורה הטלוויזיונית הייתה ב-2010 בפרק של הסדרה "90210", מאז נרשמו כמה הופעות אורח בפרויקטים נוספים, אבל הפריצה המיוחלת טרם הגיעה - עד עכשיו.

במגזין פוטו-בוק, שמקדם אופנה בת קיימא, זיהו את הפוטנציאל וסגרו עם האווי הפקת אופנה, ריאיון וצילומי שער. על תמונת השער נראית האווי בשמלת גולף שחורה מחוררת ומשובצת עיגולי מתכת של המותג Afffair, עם עגיל אוברסייז אחד בודד של נינה יורק, תסרוקת במראה רטוב ואיפור מעושן כבד שרק מעצים את הקונטרסט של הגבות הכהות והמטריפות מול הבלונד המשגע.

עוד בוואלה! אופנה

10 פריטים מנצחים ממנגו שתחרשו עליהם באביב

לכתבה המלאה

אותו קו אפלולי-סקסי ממשיך לאורך כל ההפקה, ובתמונות נוספות נראית האווי בחליפה שחורה שמורכבת ממכנסיים בגזרה גבוהה והתרחבות דומיננטית בקצה, עם בלייזר אוברסייז - בלי חזייה או חולצה מתחת. הסט שייך למותג Annakiki, אליו צירפה הסטייליסטית נעלי עקב של סן לורן ושפתון בצבע סגול עמוק. בתמונה שלישית לובשת האווי בגד גוף עם חיתוכים גיאומטריים לא הגיוניים של BAO TRANCHI עם מכנסונים קצרצרים מעל של Annakiki ונעליים של Cesare Paciotti.

בריאיון שמצטרף להפקה, מדברת האווי בעיקר על התפקיד הנוכחי והתשוקה לעולם המשחק. "תמיד התחברתי לאומנויות אבל רק בזמן הלימודים, כשהשתתפתי בסרטי סטודנטים, הבנתי שאני רוצה להפוך את המשחק לקריירה. שם גיליתי שזה מה שאני רוצה לעשות לנצח. הכול הרגיש נכון", היא מספרת. על התפקיד החדש אמרה כי: "זו הפעם הראשונה שיצא לי לשחק אימא. אימהות זה משהו שתמיד ציפיתי לו בחיי האישיים, אז ממש שמחתי להיכנס לדמות שכזו בסדרה". בהמשך, בנוגע לשאלה - מה היית עושה בחיים אילולא היית שחקנית, הסבירה כי: "באתי ממשפחה גדולה ויש לי הרבה אחים קטנים. כנראה שאם לא הייתי שחקנית, הייתי מורה. עם זאת, אחרי התפקיד שלי ב'ג'יני וג'ורג'יה', כנראה שלא הייתי רוצה להיות מורה של בני נוער".

גם חשבון האינסטגרם הפרטי של האווי נמצא במגמת עלייה מאז עליית הסדרה לפני כחודש וחצי ויש כבר יותר ממיליון עוקבים מרוצים. זה לא שהיא אינסטגרמית מגה פעילה, אבל אולי בעתיד היא תהיה, כשהדבר יתחיל להניב לה רווחים, כפי שאנחנו רואים על מפורסמים ומפורסמות נוספים. בינתיים היא מספקת הצצה לא רעה בכלל לחייה של שחקנית עולה. לצד הרבה תמונות מהסדרה או מסט הצילומים יש גם לא מעט תמונות של הכלב שלה, הארוס מאט זירינג, שעמו אמורה הייתה להתחתן בשנה שעברה - אך הקורונה דחתה את החתונה, וגם כמה רגעי סטייל. בין אלו ששמנו עליהם עין: שמלה צבעונית של FARM Rio ושמלה ירוקה של רוני קובו. אז אם עד עכשיו היא לא עשתה לכם את זה, הנה מצאנו עוד סיבה - מתברר שהיא גם מפרגנת למעצבת ישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully