וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בית גוצ'י": כל מה שצריך לדעת על הסרט החדש בכיכובם של ליידי גאגא ואדם דרייבר

8.4.2021 / 14:30

ליידי גאגא ואדם דרייבר נכנסו לנעליים של פטריזיה רג'יאני ומאוריציו גוצ'י בסרט מתח חדש שמגולל את מערכת היחסים בין השניים - עד לרצח של ראש בית האופנה האיטלקי. מתי הסרט יוצא? מי משחק בו? ואיזה לוקים נראה שם? כל הפרטים

ליידי גאגא אדם דרייבר בית גוצ'י פטריזיה רג'יאני מאוריציו גוצ'י. אינסטגרם, צילום מסך
ליידי גאגא ואדם דרייבר נכנסו לנעליים של פטריזיה רג'יאני ומאוריציו גוצ'י/צילום מסך, אינסטגרם

בתקופה האחרונה אי אפשר להתחמק מהטיזרים שמציפים אותנו מכל עבר ברשתות החברתיות של ליידי גאגא ואדם דרייבר על סט הצילומים של הסרט החדש בכיכובם "בית גוצ'י". אם בכל זאת איכשהו הצלחתם לחמוק משטף התמונות, פספסתם תצוגת תכלית משגעת של הלבשה מדויקת שנבחרה עבור שני כוכבי הענק האלה שנכנסו לנעליים של פטריזיה רג'יאני ומאוריציו גוצ'י. כיוון שהתמונות שהודלפו מהסט, במכוון כמובן, עשו לנו חשק עז לרוץ לבית הקולנוע בהקדם ולצפות בתוצרים, החלטנו לרכז את כל הפרטים על מה שצפוי להיות סרט החובה של השנה.

על מה הסרט?

על אף הקשר לבית האופנה הפופולרי גוצ'י, מדובר בסרט שמכוון יותר לעולמות המתח והפשע. הסרט מגולל את מערכת היחסים בין בני הזוג רג'יאני וגוצ'י, ואת האירועים שהובילו בסופו של דבר לרצח של מאוריציו גוצ'י, ראש בית האופנה, ב-1995. הסרט מבוסס על הספר "בית גוצ'י: סנסציית הרצח, הטירוף, הזוהר והחמדנות" שנכתב על ידי שרה ג'יי פורדן והוצא לאור בשנת 2001.

ליידי גאגא אדם דרייבר בית גוצ'י פטריזיה רג'יאני מאוריציו גוצ'י. GettyImages
למה לא ירתה בג'וצי בעצמו? "הראייה שלי לא כל כך טובה. פחדתי להחמיץ". גאגא ודרייבר על סט הצילומים/GettyImages

מה קרה במציאות?

גוצ'י ורג'יאני נישאו ב-1973 ונולדו להן שתי בנות - אלגרה ואלסנדרה. רג'יאני הייתה ידועה בתור אחת שאוהבת את החיים הטובים, ואחד הציטוטים המפורסמים שלה הוא: "אני מעדיפה לבכות ברולס רויס, מאשר להיות מאושרת על אופניים". ב-1985, אחרי 12 שנות נישואים, הם נפרדו. ב-1991 התגרשו רשמית. אחרי הפרידה, סומן גוצ'י כמי שמזבז את הונו בלי הכרה. ארבע שנים אחרי הגירושים, נרצח גוצ'י בכניסה למשרד שלו במילאנו, והוא בן 46 במותו. פחות משנתיים לאחר מכן, נעצרה הגרושה, ובמהלך חקירת הרצח התברר כי היא זו שהזמינה את חיסולו. כשנשאלה למה היא לא ירתה בגוצ'י בעצמה, ענתה: "הראייה שלי לא כל כך טובה. פחדתי להחמיץ". לאורך המשפט המסוקר מאוד היא זכתה לכינוי "אלמנה שחורה", ובסופו הורשעה ונידונה ל-29 שנות מאסר. בשנת 2016 היא שוחררה אחרי 18 שנה בשל התנהגות טובה.

ליידי גאגא בית גוצ'י פטריזיה רג'יאני מאוריציו גוצ'י. GettyImages
לא הייתה הבחירה הראשונה לתפקיד. ליידי גאגא בתור פטריזיה רג'יאני/GettyImages

מי משחק בסרט?

אז כאמור, השחקנים הראשיים הם ליידי גאגא ואדם דרייבר, אך לצדם יש עוד כמה שמות גדולים על הסט. בין היתר, אל פאצ'ינו, ג'ארד לאטו וג'רמי איירונס. במאי הסרט הוא רידלי סקוט, שעומד מאחורי יצירות מצליחות כמו "גלדיאטור", "הנוסע השמיני", "חניבעל" ו"תלמה ולואיז". לפי השמועות, אדם וגאגא לא היו הבחירה הראשונה של סקוט לתפקידים הראשיים, ובין היתר נשקלו שמות כמו אנג'לינה ג'ולי וליאונרדו דיקפריו, פנלופה קרוז ששיחקה בסדרה על הרצח של ורסצ'ה ואפילו מרגו רובי. הרעיון לסרט כבר הוצע מזמן ורק עכשיו הוא יוצא לפועל, כך שליוצרים היה זמן רב להתחבט באשר לשחקנים שיגלמו את התפקידים הראשיים. ואולם, התמונות שפורסמו מהסט של אדם וגאגא מרמזות שהבחירה הסופית הייתה לא רעה בכלל. ברשת כבר מדברים על כימיה מטורפת, ממש כמו זו שהייתה בזמנו בין גאגא לבראדלי קופר, שגרמה לגולשים לתהות אם יש ביניהם רומן ואם זו הסיבה לפרידה בין קופר לבת זוגו דאז, אירינה שייק.

מתי הסרט צפוי לצאת?

פתחו יומנים: 24 בנובמבר 2021 איט איז. התאריך לא נבחר סתם, מתברר כי זהו התאריך שבו בית האופנה האיטלקי גוצ'י חוגג מאה שנה להיווסדו. מעבר לזה, בחו"ל אלו הימים שלפני חג ההודיה, שידועים כתקופה מוצלחת להוצאת סרטים. זו גם תקופה משפחתית שבה יוצאים יחד לסרט וגם התקופה בדיוק לפני עונת הטקסים. האם בתאריך הזה הסרט יגיע לישראל? כנראה שלא, אבל לנו נותר רק לקוות שלא נצטרך להמתין לו הרבה.

איפה הוא מצטלם?

הסרט מצטלם באיטליה כדי להיות כמה שיותר אותנטי. בהתחלה הצילומים היו ברומא ואז עברו למילאנו, וכמה סצנות גם צולמו ממש בצפון איטליה, על גבול שוויץ. התמונה הראשונה שהופצה מהסרט צולמה בדיוק שם.

איזה לוקים כבר זכינו לראות?

עד כה זכינו להצצה די מרשימה של לוקים מהמלתחה של רג'יאני וגוצ'י. בתמונה הראשונה שהופצה מהסט נראה דרייבר בסוודר גולף צמות ולידו גאגא מתוכשטת בכל טוב - שרשרות זהב, עגילים גדולים וכובע לבן פרוותי בסגנון מזרח-אירופאי. בלוק נוסף היא נראית לובשת שמלה חומה ומנוקדת, שקצת גרמה לכולנו להיזכר בג'וליה רוברטס מתוך "אישה יפה". עוד כמה לוקים מעניינים שנראו על גאגא: מעיל טרנץ' משובץ עם מטפחת קשירה על תקן צעיף, שמלה אדומה ומעיל פרווה, את אותו המעיל ראינו גם מעל שמלה פרחונית, סט של חצאית עור חומה וחולצת פוסי בואו בגוונים תואמים, אאוטפיט תחרה לבן וחולצה עם המונוגרמה המוכרת של בית האופנה. כל התיקים והנעליים גם הם דגמים אייקונים של גוצ'י. דריבר מצדו לובש בעיקר חליפות מחויטות, חולצות גולף או סוודרים מקושקשים מעל חולצות מכופתרות, שהצווארון בולט החוצה. נראה שצפוי לנו לא מעט סטייל משובח, והרבה מאוד בגדים נוסטלגיים של גוצ'י להתרפק עליהם.

ליידי גאגא אדם דרייבר בית גוצ'י פטריזיה רג'יאני מאוריציו גוצ'י. GettyImages
מחכים לנו רגעי אופנה משובחים. ליידי גאגא ואדם דרייבר על הסט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully