וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צדו את עינינו: אלו משקפי השמש שאתן צריכות העונה

11.4.2021 / 6:45

משקפי שמש עם עדשה צהובה בהירה ומסגרת שחורה כובשים את לב המיינסטרים עם נוכחות לא רגילה ברשתות החברתיות. כבר הסברנו שהגיע הזמן להשתחרר מהקלישאה שהפיגמנט הצהוב לא מתאים לכולן ולפניכן השראה משגעת לקיץ 2021

ונדה קרטר, סטייליסטית קים קרדשיאן. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
אלו המשקפיים שאתן צריכות העונה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

אנחנו מקוות שבשלב זה של האביב כבר השלמתן עם קיומם של סקאלת הצהובים כחלק אינטגרלי ולגיטימי במלתחה. ולא ממקום של קורבנות אופנה אלא באמת מההבנה שהגיע הזמן לשים מאחור את הטיעונים הארכאיים של גוון עור בהיר מידי ולזכור שלכל אחת יש את הצהוב הספיציפי שמחמיא לה. כעת הגיע הזמן להתקדם הלאה כי בימים אלו מגיע אלינו היישר מהפיד מה שלדעתנו הוא הנקסט לבל של המגמה עם התנוססות צהובה במיקום המאתגר ביותר: על הפנים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה גם באינסטגרם

משקפי שמש בעלי עדשות בפיגמנט צהוב, משהו שהיה עד לא מזמן בגדר קוריוז, כובשים בימים אלו את לב המיינסטרים עם נוכחות ויראלית משכנעת ביותר. ואם כבר מיינסטרים אז המשקפיים הללו הם בדיוק התבלין הקטן אך המשמעותי שסוגר לנו את הפינה בימים בהם בא לנו דווקא לצאת ממנו. מסגרת פלסטיק כהה בשחור או חום מתפקדת על תקן האלמנט המתווך שיוצר את ההפרדה הנדרשת ומאפשרת לכל אחת מתכון בטוח לרענון שלל לוקים.

על פי מחקרים מרחבי הרשת היתרונות הטכניים של עדשות בגוון צהוב שקוף הוא מניעת סינוור וסינון מיטבי של קרינת האור הכחול שמפיצים ערמות המסכים סביבנו. בנוסף הן משפרות את הראייה לרחוק ומסייעות בפעילות ספורטיבית שדורשת מיקוד באובייקט. כך שלא מדובר בפריט שיתחרה או יחליף את משקפי השמש איתם אנחנו מסתובבות בקיץ הישראלי אלא כאביזר אופנתי המתאים גם לפעילויות בחלל סגור.

הבאזז העיקרי בקטגוריה מגיע מהלייבל Lexxola עם דגמי יוניסקס שחורכים את הטיקטוק בשבועיים האחרונים (190 פאונד). הטירוף סביבם חוצה מגדרים, מעמדות וגילאים, כך שניתן לראות אותם על יוטיובריות בגילאי העשרה לצד נשים מבוגרות ועשירות, וגם על משפיעניות אופנה רותחות ביניהן אלקסה צ'אנג וקאיה גרבר.

עוד בוואלה!

חדש תחת השמש: מצאנו את המשקפיים הכי יפים לאביב-קיץ 2021

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully