וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Other Stories & מגיעה לישראל - ותפתח שני סניפים עוד השנה

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 11:19

חברת הבת של הענקית השבדית H&M וחביבת הפאשניסטות בחו"ל הודיעה כי תפתח כבר בסתיו הקרוב שני סניפים בישראל - בקניוני עזריאלי תל אביב וירושלים. הנה כל הפרטים

Other Stories &/יח"צ

שנת הקורונה מראה כבר תקופה סימני דעיכה משמעותיים בישראל, ויודע ויודעת כל אחד ואחת שאחרי ירידה מגיעה עלייה. כך התבשרנו הבוקר (ראשון) על סנונית ראשונה של בשורות טובות שמעידות על צמיחה בתעשיית האופנה. המותג Other Stories &, חברת הבת של הענקית השבדית H&M, עושה את דרכו לישראל וישיק בארץ שתי חנויות כבר בסתיו הקרוב.

לפי הודעה של קבוצת מאץ ריטייל, זו שגם הביאה לארץ את H&M ואת COS, בסתיו 2021 ייפתחו שתי חנויות של Other Stories & בקניוני עזריאלי - בתל אביב ובירושלים. הלקוחות בישראל יוכלו ליהנות מהקולקציות שנוצרות על ידי צוות המעצבים של המותג בשלושת מרכזי העיצוב בפריז, שטוקהולם ולוס אנג'לס.

לרשת Other Stories & מעבר לים יש היצע רחב של מוצרים - מבגדים, דרך אקססוריז, נעליים, הלבשה תחתונה ואפילו טיפוח. הסגנון קליל, מעודכן, טרנדי וממש לא מצועצע - מעט יותר בוגר, וגם האיכות בהתאם. חובבות אופנה שמגיעות לחו"ל מרבות לפקוד את סניפי המותג ולהביא מציאות משם לארץ, כך שיש סיכוי גדול מאוד עבור Other Stories & לכבוש את הקהל הישראלי עם הגעתו לארץ, בדיוק כפי שעשתה האחות הגדולה H&M. המחירים לא נמוכים כפי שהתרגלנו מ-H&M, אך עדיין לא יוצאים ממשבצת הנגישות ונשארים בגדר הנוחות. אפשר רק לקוות שבחירת הפריטים והקולקציות שיגיעו לארץ יקלעו בדיוק לטעמו של הקהל המקומי, כמו גם שלא יהיה שינוי של ממש במחירים.

המותג Other Stories & הושק לראשונה במרץ 2013. מהמותג נמסר כי "מרכזי העיצוב של החברה מעצבים קולקציות אופנה וביוטי מגוונות המתאפיינות בתשומת לב רבה לפרטים ולאיכות בלתי מתפשרת. ללקוחות בישראל תוצע חווית קנייה ייחודית, מגוונת ועשירה בסגנונות עיצוביים". כיום לרשת יש עשרות סניפים ביעדים רבים בעולם כמו ארצות הברית, בריטניה, צרפת, בלגיה, רוסיה ואפילו באיחוד האמירויות, כווית וקטאר, כך שרק מתבקש שהרשת תעשה עלייה גם לישראל.

Other Stories &. יח"צ,
שני סניפים בקניוני עזריאלי – בתל אביב ובירושלים/יח"צ
  • עוד באותו נושא:
  • H&M

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully