וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצמה של יופי: שיחת בנות עם פולה בליק דיין

בשיתוף מגזינה

עודכן לאחרונה: 18.4.2021 / 9:59

מנהרת הזמן של פולה בליק דיין, גורו הקוסמטיקה הרשמית של הסלבס, הפכה כבר אלפי נשים ברחבי הארץ לצעירות ויפות יותר, חיצונית ופנימית. איך היא עושה את זה? בראיון לרגל יום הולדתה ה-50 החל החודש היא מנדבת רמז: "העור מעיד על הכל"

על פי עדויות של רבות וטובות, אין דבר שפולה בליק - גורו הקוסמטיקה והחיים עצמם של סלבריטאי ארצנו - לא מסוגלת לעשות. עדות להתמחותה הראשית, השבת הזמן לאחור, נמצאת למשל בעובדה שבימים אלה היא מציינת את יום הולדתה ה-50. אין מצב לראות את זה עליה. היא פשוט לא שם, חיצונית פנימית.

פולה בליק עיצובינה. אור גפן,
פולה בליק דיין/אור גפן

בליק חוגגת את זה, ובענק, אבל ממש לא מרגישה כך. "אני משתפת את כולם", היא אומרת. "לא מסתירה מאף אחד. האמת היא שהתחלתי לחגוג כבר לפני חודש בערך. יש לי קבוצה של חברות ילדות שכולן נולדו בשנתון שלי, 1971, ואפשר להגיד שכולנו ביחד בהחלט התחלנו לחגוג. כל אחת עושה לעצמה את החגיגה הקטנה, בבית, והחגיגות הגדולות קורות אצלי בקליניקה. האמת היא שאני חוגגת את זה בכל רגע. אני מאוד מתרגשת".

ממה?

"קודם כל, אני יכולה לסכם שאלה היו 50 שנות עשייה ויופי. שנית, בחיים לא הייתי חוזרת לאף גיל אחר. למה לי? הילדים שלי כבר גדולים, אני חופשייה, כיף לי, אני בעשייה מטורפת, יש לי זמן להעצים את עצמי ולהיות וורקוהולית כמו שאני רוצה. אני שמחה מאוד מהמקום שהגעתי אליו. אני מיישמת את מה שאני אוהבת. זו מתנה ענקית".

נועה קירל, בר רפאלי, קורין גדעון, אופירה אסייג, דנה פרידר, לירון ויצמן, איתי לוי ובן-אל תבורי הם רק דוגמית מייצגת לקליינטורה הטיפוסית של גליק. ולא רק הם כמובן. "פולה - המרכז לרפואה טבעית וקוסמטיקה מתקדמת" הוא מוקד עלייה לרגל ששמו יצא למרחוק, אל מעבר לגבולות ישראל ומהווה גאווה מקומית. אלפי נשים, מכל הגילאים, מגיעות אליה מרחבי הארץ. ואז הן חוזרות. ושוב חוזרות. ושוב. הביקורים אצל פולה ממכרים, במובן הטוב ביותר של המילה.

"התחלתי את זה לפני 12 שנים כנתורופתית וכמתמחה ברפואה סינית ובהמשך הוספתי את הקוסמטיקה", היא מספרת. "מאז, חמסה-חמסה, הקליניקה רק גדלה ומתעצמת, וגם אני, כאישה. התובנות של גיל 50 הן לא התובנות של גיל 30. הרבה פעמים נשים אומרות לי 'אני כבר בת 40, אין לי כוח להשקיע בעצמי עכשיו'. אני ממש לא ככה. אני מרגישה היום הרבה יותר חופשייה לעשות מה שבא לי מכפי שהייתי בגיל 30".

איך מגיעים להרגשה כזאת בגיל 50? למען האמת, זה די פשוט: כותבים בווייז "פולה קוסמטיקה". "יש לי חיבור מטורף למטופלות", אומרת בליק. "זה לא רק הפנים. אתה נכנס לנשמה של הבנאדם מבפנים. העור מעיד על הכל. הוא מעיד מה שקורה בתוך הבנאדם, חוסר איזון, חסכים של ויטמינים - הוא פשוט מספר לנו הכל. גם העיניים. המון באים אליי כבויים ויוצאים מחוזקים. בלימודי ה-PhD שלי בנתורופתיה, התזה שלי הייתה על מחלות שבאות מהנפש, ממצב של חרדה ודיכאון. זה ממש-ממש לא רק הפנים".

מה נשים בגילך רוצות היום?

"כולן רוצות להיות יותר יפות ויותר צעירות - ויודעים מה? זה מצליח. זה וואו. אישה היום מגשימה את עצמה. היא יכולה להביע את עצמה. אישה לא נשארת היום במקום שלא טוב לה בו. האישה של העידן הנוכחי היא גם עצמאית, גם בעלת תפקידים בכירים, גם אופנתית וגם נראית טוב. אנחנו עוזרים לה בזה כמה שאפשר. מיצוק הגוף והפנים זה טיפול מאוד מבוקש אצלנו, למשל, ואנחנו עושים הכל עם חומרים כמו קלוגן, חומצה היאלרונית, ויטמין סי, ויטמין די הם הבסיס".

לא מעט גברים גם מגיעים אלייך

"בטח. המון. גיא זו-ארץ היה אצלי לא מזמן, למשל. אלה לא גברים רכיכות. אלה גברים-גברים. הם התעוררו, כמונו. אגב, העובדה שנשים מבוגרות נראות היום יותר צעירות גורמת להן, בהרבה מקרים, לחפש גברים צעירים מהן. יוצא לי לדבר הרבה עם כאלה. הן אומרות 'נראה לך שמתאים לי מישהו מבוגר ממני? מלא כאלה?' יש המון כאלה. כל אישה שנייה רוצה גבר צעיר. האמת? אני יכולה להבין אותן. הן עושות שלוש פעמים בשבוע ספורט, מגיעות לטיפולים, עושות הזרקות ובוטוקס - בקיצור, נראות טוב".

בזכותך?

"אם כן, אני מאוד שמחה".

מה את מאחלת לעצמך, ליום ההולדת?

"עוד 50 שנה, אם לא יותר. כמה שיותר עשייה ובריאות, ושאמשיך לקום כל בוקר ולהיות בהודייה. טפו טפו, שהכל יישאר ככה".

בשיתוף מגזינה
  • עוד באותו נושא:
  • פולה בליק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully