וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה גורם לאישה להרגיש סקסית? תפסנו את רוני שינקמן לשיחה צפופה

בשיתוף קליניק

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 13:51

כוכבת הרשת ענתה לנו על כל השאלות הכי חשובות: מה יותר ריגש אותה - חזרת הגנים או חזרת האירועים, על איזה יום פינוק היא חולמת ומה המייק-אפ החדש שגרם לה להתלהב בטירוף? צפו

בווידיאו: רוני שינקמן עונה לנו על כל השאלות/עריכה: דפי מקל, בימוי: ליאור נאור

רוני שינקמן היא כוכבת רשת אמיתית, כזו שתשב בחצי השעה הפנויה (שאף פעם אין לה!) ותענה לכם באינסטוש על כל השאלות שתמיד חלמתם למצוא להן תשובות.

בתוך סדר היום העמוס שלה, הצלחנו לתפוס את רוני לכמה רגעים ולשאול בעצמנו דברים שפשוט היינו חייבים לדעת לגביה: מה הכי ריגש אותה בעולם בזמן האחרון (תכלס, את כולנו), למה עיניים כחולות זה הכי שווה בעולם, מה הדבר שגורם לכל אחת להרגיש הכי סקסית וכמובן, מה היא מעדיפה - איפור או טיפוח, סרום או מייק-אפ?

רוצה עור יפה ומטופח? לרכישת המייק-אפ החדש במחיר השקה לחצי כאן >>

מה אומרות הסלבס על המייק-אפ החדש של קליניק?

כיוון שהתשובה לשתי השאלות האחרונות הייתה מעניינת במיוחד, הצענו לרוני לנסות את המייק-אפ החדש של קליניק, Even Better Clinical Serum SPF20. כצפוי, היא עפה על זה.

כי Even Better Clinical Serum SPF20 הוא לא רק מייק-אפ, אלא הרבה יותר. הוא מציע שלוש טכנולוגיות של סרום, שעוזרות לך גם לטפל בפיגמנטציה של העור וגם לכסות אותה במקביל. הוא גם מעניק לך לחות לעור והגנה מפני השמש. או במילים של רוני: "מה יותר טוב מזה?".

רוצה עור יפה ומטופח? לרכישת המייק-אפ החדש במחיר השקה לחצי כאן >>

בשיתוף קליניק
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully