וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין אמנות ליוקרה: הצצה ראשונית לתערוכת שעוני היוקרה החדשים

מערכת וואלה! אופנה בשיתוף פדני

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 15:08

בתערוכת Watches & Wonder שנערכה בז'נבה הוצגו כל השעונים המרתקים, הנחשקים והמרהיבים ביותר שיובילו את השנה הקרובה. אספנו עבורכם את המיטב של הסטייל והיוקרה, שכל אחד רוצה לענוד על היד

אין הרבה דברים שמרוממים את הנפש יותר מאשר תערוכה אקסקלוסיבית, כזו שמשלבת בין אמנות ליוקרה ואת הדוגמה לכך ניתן לראות בתערוכת שעוני היוקרה Wonder&Watches, שנערכת מדי שנה בז'נבה, המרכז והלב של עולם השענות ואמנות שעוני היוקרה בעולם. השנה התקיימה התערוכה באופן מקוון, ומי שהשתתפו בה והתרשמו מהשילובים החדשים והיפהפיים היו אנשי רשת התכשיטים ושעוני היוקרה PADANI - נציגתם הרשמית והבלעדית של מותגי שעוני היוקרה בישראל.

בתערוכה הוצגו מיטב מותגי העל בתחום שעוני היוקרה, כשהדגש הוא על דגמים חדשים ומפתיעים, לצד טרנדים מובילים: שעונים שהם גם תכשיטים, ועולם שלם שמביא לכדי שלמות את הפנטזיות הפרועות ביותר שלנו על עולם נוצץ ומלא בסטייל ויוקרה.

אספנו עבורכם, בהצצה ראשונית ישירות מהתערוכה בז'נבה, כמה מהדגמים החדשים והמרגשים ביותר. את כולם ניתן לראות באתר ובבוטיקי היוקרה של פדני.

הנחשק: PATEK PHILIPPE - פאטק פיליפ

מותג פאטק פיליפ הוא מותג שעוני יוקרה, שהפך ברבות השנים לאהוב על ידי אספנים ברחבי העולם. בזכות שמירה על מסורת של איכות וייחודיות, הוא נתפס בעיניי רבים כמותג שעוני הגברים והנשים היוקרתי והטוב בעולם. השנה הושק דגם נשי חדש, שמצטרף לקולקציית ה TWENTY~4, לאישה המודרנית עם לוח בצבע ירוק זית בגימור זוהר ומסגרת השעון מעוטרת בשתי שורות של 160 יהלומים. הדגם הגברי החדש מקולקציית CALATRAVA מציג לוח באפור כהה, עם גימור סאטן עם ברק מיוחד ששמור למותג.

Patek Philippe. יח"צ,
PATEK PHILIPPE - פאטק פיליפ/יח"צ

האלגנטי: CARTIER - קרטייה

שעוני היוקרה של קרטייה הם שם נרדף ליוקרה ואיכות, לצד סגנון ללא פשרות. השנה קרטייה מציגים עיצוב חדש לדגם האייקוני TANK, שנחשב עד היום לשעון האהוב ביותר בכל הזמנים ועוצב לראשונה לפני יותר ממאה שנה על ידי לואי קרטייה.

כיאה למותג שתמיד נמצא צעד לפני כולם, הקולקציה מתמקדת במגמת הקיימות, עם רצועות חדשניות, עשויות קליפות תפוחים במקום עור. בנוסף, קיים מגוון שעונים שעוצבו במחווה לקולקציית MUST של קרטייה משנות ה-80, עם מהדורה מוגבלת של שעונים צבעוניים בירוק, אדום וכחול.

Cartier. יח"צ,
CARTIER - קרטייה/יח"צ

האקולוגי: PANERAI - פנראי

אחד המותגים האהובים ביותר בתחום שעוני היוקרה לגברים. מעבר למנגנונים המתקדמים, מדובר במותג ששם דגש על פעולות שמקדמות ערכים חברתיים וסביבתיים, וכך הושקו דגמי 2021 תחת הכותרת "Do you want to be part of the solution?", כאשר מטרת החידושים היא שמירה על סביבה אקולוגית, עם מתכת ה-ESTEEL החדשנית, סגסוגת פלדה ממוחזרת שנועדה להוריד את השפעת הייצור המתכתי על האוקיינוסים.

פנריי. יח"צ,
PANERAI - פנראי/יח"צ

היוקרתי: PIAGET - פיאג'ה

מותג שעוני היוקרה השוויצרי ידוע בשילוב בין אמנות ליוקרה. השנה הוצגה קולקציית GALA, עם שישה דגמים חדשים במהדורה מוגבלת, כשהבולט ביניהם הוא שעון נעים ומעודן בשיבוץ יהלומים צבעוניים. שעוני הגברים הקלאסיים מקבלים גם הם מראה מעודכן, עם שעון SKELTON לגברים.

פיאז'ה. יח"צ,
PIAGET – פיאג'ה/יח"צ
פיאז'ה. יח"צ,
PIAGET – פיאג'ה/יח"צ

הנצחי: BREITLING - ברייטלינג

מותג השעונים המוכר והאהוב, שהפך לשם נרדף לאיכות בלתי מתפשרת, הציג דגמים חדשים עם שעונים בעיצוב מעודן במיוחד, שמביאים חיבור לסיפור האישי המשפחתי של כל אחד מאיתנו, בזכות כתב היד העיצובי המזוהה עם ברייטלינג.

ברייטלינג. יח"צ,
BREITLING - ברייטלינג/יח"צ

האקסלוסיבי: A.LANGE & SHONE - א.לאנג & שאון

אחד הדברים המרגשים ביותר הוא לזכות בפריט במהדורה מוגבלת - התחושה שרק מעטים זוכים לענוד את יצירת האומנות הופכת את השעונים החדשים למבוקשים אפילו יותר. המותג האקסקלוסיבי השיק שעון חדש שמיוצר במהדורה מוגבלת של 150 שעונים בלבד, כולם עם מנגנון מורכב ייחודי המיוצר בעבודת יד.

A.LANGE & SHON. יח"צ,
A.LANGE & SHONE - א.לאנג & שאון/יח"צ

הקלאסי: Jaeger-LeColtre - יגר לה-קולטה

מותג שעוני היוקרה השוויצרי, שנוסד בשנת 1833, מציג קו קלאסי של שעונים, עם טוויסט בדמות צבע חדש שמצטרף לצבעוניות הקיימת והקלאסית שהתרגלנו לראות בשנים האחרונות - מדובר בשעון נצחי, שמוסיף אלגנטיות מאופקת.

Jaeger-LeColtre. יח"צ,
Jaeger-LeColtre - יגר לה-קולטה/יח"צ

החדשני: IWC

מותג IWC שעשה עלייה רק בחודשים האחרונים השיק בתערוכה שעון עם בולם זעזועים ייחודי, שפותח בחברה בשמונה השנים האחרונות, לגבר שרוצה עיצוב אלגנטי, אבל לא מוכן להתפשר על הנוחות.

IWC. יח"צ,
IWC/יח"צ

המעוצב: BVLGRI - בולגרי

המותג האופנתי, שתמיד מציג דגמים שלא ניתן להתעלם מהם, השיק השנה שעונים המעוצבים בדמות הנחש האייקוני SERPENTI. העיצובים משחקים בצורה מושלמת בין אמנות לטרנדיות, עם נחש שמלפף את זרוע היד בשילוב מדויק ויוצר שעון שהוא למעשה תכשיט.

בולגרי. יח"צ,
בולגרי/יח"צ

המרגש: CHANEL - שאנל

אין אישה שלא מתרגשת למשמע השם "שאנל", והעונה המותג מציג שעון חדש שמשתלב בקולקציית שעוני ה-BOYFRIEND' עם דגם QUILTED שמביא את טקסטורת הקווילט המוכרת מהתיקים היישר לרצועת השעון.

Chanel. יח"צ,
Chanel/יח"צ

הייחדי: TAG Heure - טאג הויר

העונה מותג טאג הויר הציג שעונים בעיצוב חדשני עם גימורים משופרים, עיצוב דקיק במיוחד ומנגנון משופר למקסימום נוחות וסטייל.

TAG HEUER. יח"צ,
TAG HEUER/יח"צ

את שעוני היוקרה של פדני ניתן לרכוש באתר פדני בשירות VIP צמוד או בחנויות הבוטיק של פדני ברחבי הארץ.

מערכת וואלה! אופנה בשיתוף פדני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully