וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקיץ הקרוב אנחנו חוזרות לחגוג ולהתלבש - וזה מה שמחכה בחנויות

עודכן לאחרונה: 22.4.2021 / 12:47

את הקיץ הקודם בילינו בתוך הפיג'מה והטרנינג, אבל בעונה החמה הקרובה נעדיף שמלות מקסי נעימות, קלאסיקות שלא מתיישנות, סנדלים באווירת ריזורט ותיקים עם אמירה. הנה הבחירות שלנו מכל מה שמחכה לכן עכשיו בחנויות

פולו ראלף לורן, קולקציות. יח"צ רשמי,
השנה אנחנו הולכות להתלבש ולחגוג. קולקציית אביב-קיץ של פולו ראלף לורן/יח"צ רשמי

קולקציות אביב-קיץ החדשות ממלאות את החנויות, ויוצרות תחושה מרגשת שהקיץ הזה אנחנו באמת הולכות להתלבש ולחגוג. מדגמי התיקים החדשים של פורלה, דרך קלאסיקות אמריקניות בהשראת הניינטיז מבתי האופנה ראלף לורן ומייקל קורס, לצד עצירת חובה בחגיגה היוונית של גריק סנדלס, ועד לשמלות הצנועות של רעות אברהם והמגדלור של מירית רודריג. אלו הפריטים שבחרנו עבורכן לעונה הקרובה מהקולקציות החדשות, כאלה שכדאי לכן להוסיף למלתחה שלכן.

פולו ראלף לורן

האוסף החדש של בית האופנה פולו ראלף לורן מציג כמו תמיד את המראה הכול-אמריקני לצד השפעות מהתרבות הדרום-אמריקנית עם היצע של הדפסים רכים, גוונים נשיים וצלליות רומנטיות. השראה נוספת בקולקציה הנוכחית היא עונת הואקאנס בריביירה הצרפתית המקבלת ביטוי באלמנטים בוהמיינים של צדפים וחרוזים.

פולו ראלף לורן, קולקציות. יח"צ רשמי,
קלאסיקה של כחול-לבן בראלף לורן/יח"צ רשמי

מה בחרנו? גופיית ריב במחשוף סגור ודפוס פסים כחול/לבן קלאסי (קראש חזק על הקאמבק של גופיות הסבא מהניינטיז), ג'ינס בשטיפה כחולה המציג גזרת פדלפון בגובה מותן בינוני עם שני כיסים קדמיים, חולצת פשתן כפתורים קלאסית בגוון הנכון של העונה, נעלי אספדריל על פלטפורמת עקב עם גפת עור לבנה בצללית סירה קלאסית ושרוכי קשירה על הקרסול.
להשיג באתר של פקטורי 54 ובחנויות המותג.

קולקציות. אילוסטרציה,
גופיית ריב - 439 שקלים, ג'ינס בגזרת פדלפון - 890 שקלים, חולצת פשתן צהובה - 549 שקלים, נעלי אספרדיל - 1,390 שקלים/אילוסטרציה

פורלה

מותג האביזרים האיטלקי פורלה מציג העונה שלוש סדרות מרכזיות: Miss Mimì עם תיקים בצלליות גאומטריות של חצי עיגול ומלבן שבמרכזן אבזם מונוגרמה, Gold & Glitter - ליין קפסולה הפונה לנשים שאוהבות גלאם ונצנצים, ופורלה מטרופוליס - קו התיקים העירוניים ששודרג בנראות חדשה וספורטיבית יותר.

פורלה, קולקציות. יח"צ רשמי,
המותג פורלה מציג שלוש סדרות שונות, כך שכל אחת יכולה למצוא לעצמה פריט שהיא אוהבת/יח"צ רשמי

מה בחרנו? תיק מעוגל מקו ה"מיס מימי" בקולור-בלוק של גווני חום ולבן עם שרשרת חוליות המחברת את האבזם לצד התיק, סנדלי רפייה שטוחים בדוגמת איקס עם גימורים שחורים וחרטום ריבועי, ארנקון מעור שחור בטקסטורה מגורענת בעל לולאות המאפשרות להשחיל אותו על חגורה או על רצועת תיק גדול יותר ותיק מלבני בגודל מיני מקו ה"מיס מימי" באדום/לבן ורצועה חומה.
להשיג בפורלה קניון רמת אביב, פורלה כיכר המדינה ויצמן 46 תל אביב.

קולקציות. אילוסטרציה,
תיק בשייפ חצי ירח - 1,450 שקלים, סנדלים - 990 שקלים, ארנק קטן - 390 שקלים, תיק בשילוב עור וקש - גדול ב-1,370 שקלים, קטן ב-1,160 שקלים/אילוסטרציה

עוד בוואלה!

עונת החתונות: המדריך לחסכניות, פזרניות וסופיסטיות במכנסיים

לכתבה המלאה

רעות אברהם

המעצבת המקומית רעות אברהם מייצגת את גל הפופולריות של האופנה הצנועה הזולגת בתקופה האחרונה מהמגזר הדתי לעבר מחוזות הסטייל הפונה אל כולן. בקולקציה החדשה שלה הושם הדגש על דגמים פרקטיים מבלי לוותר על השיק האופנתי, עם התמקדות בבדי כותנה המותאמים לקיץ הישראלי.

רעות אברהם, קולקציות. רותם לבל,
מייצגת את הפופולריות העולה של האופנה הצנועה. רעות אברהם/רותם לבל

מה בחרנו? שמלת מקסי אדומה בגזרת קומות ובצללית משוחררת עם צווארון מפית תחרה, חולצת כפתורים לבנה עם שרוולים נפוכים וצווארון אוברסייז, חצאית מידי בחום ג'ינג'י עם שסעים בצדדים ושמלת מקסי בצללית נינוחה ובגוון בסגול לילך עם שרוולי פעמון.
להשיג באתר.

קולקציות. אילוסטרציה,
שמלת מקסי אדומה -490 שקלים, חולצה לבנה - 299 שקלים, חצאית מידי - 299 שקלים, שמלה סגולה - 599 שקלים/אילוסטרציה

מייקל קורס

קולקציית אביב-קיץ החדשה של בית האופנה האמריקני מייקל קורס עוצבה בהשראת העיתונאית ועורכת האופנה האגדית דיאנה ורילנד, בדגש על ציטוטה המפורסם: "The eye has to travel". ורילנד טיילה במסגרת עבודתה בכל העולם והייתה דמות מוכרת ברחבי ניו יורק, העיר שבה חיה ועבדה. היא נחשבה לאחת מאושיות האופנה הלוהטות בשנות ה-50, ה-60 וה-70 של המאה הקודמת, ועבדה בהארפר'ס באזאר ובווג, וכן במגזין של מוזיאון המטרופוליטן בניו יורק.

מייקל קורס, קולקציות. יח"צ רשמי,
קולקציה שעושה כבוד לעורכת האופנה האגדית דיאנה ורילנד. מייקל קורס/יח"צ רשמי

מה בחרנו? תיק בראדשו בתכלת - התיק שחוגג את הסטריט-סטייל של הניינטיז עם צללית הכתף הנוסטלגית והאייקונית ועם רפרנס ברור לאחת הדמויות המזוהות ביותר עם העשור, נעלי אספדריל מונוגרמיות עם דפוסי קיץ, שמלת מעטפת באורך מידי בגוון אדום עם דפוס פרחים עדינים ומלמלות וג'ינס קצר משופשף בגזרת באגי עם חגורה תואמת.
להשיג בחנות הדגל של מייקל קורס ברמת אביב, בחנויות פקטורי 54 ובאתר

קולקציות. אילוסטרציה,
תיק תכלת - 1,390 שקלים, נעלי אספדריל - 490 שקלים, שמלת מידי - 990 שקלים, ג'ינס קצר - 649 שקלים/אילוסטרציה

גריק סנדלס

הלייבל המקומי שהפך את הקיץ הישראלי לסוג של חופשת ריזורט אחת ארוכה ממשיך את ההתמכרות היוונית עם שפע דגמי סנדלים, כובעים ותיקים מקש, כיסויי פריאו וכל מה שיכול לשדרג את האווירה. העונה, מציג גריק סנדלס התרחבות טבעית לסנדלי גברים וילדים המעוצבים בהתאם לרוח המותג.

גריק סנדלס, קולקציות. יח"צ רשמי,
הפכו את הקיץ הישראלי לסוג של חופשת ריזורט אחת ארוכה. גריק סנדלס/יח"צ רשמי

מה בחרנו? סנדלי יערה שחורים עם רצועות במראה צמות, סנדלי ערבה בדוגמת וי עם שרוכי קשירה באזור הקרסול בגוון זהב, סנדלי כנען לילדים מעור בגוון חום טבעי ומניפה שיקית.
להשיג בחנות הפופ אפ, גורדון 45 פינת הירשנברג 2 תל אביב, ובאתר.

קולקציות. אילוסטרציה,
סנדלים שחורים - 360 שקלים, סנדלים בדוגמת וי - 390 שקלים, סנדלים לילדים - 240 שקלים, מניפה - 190 שקלים/אילוסטרציה

מירית רודריג

ההשראה לאוסף אביב-קיץ של המעצבת מירית רודריג היא מגדלורים, שבתקופה כה מאיימת ומטלטלת מהווים מבחינתה סמל לחיפוש דרך ולמציאת אלומת אור המובילה לחוף מבטחים. הדימויים המרכזים לרקמות של העונה הם "הזוג הרוקד" - זוג אוהבים אשר מטייל לאורו של ירח ורוקד תחת אור המגדלור - כמו גם זרי פרחי בר אביבים.

מירית רודריג, קולקציות. שלו אריאל,
ההשראה לקולקציה היא המגדלור שמסמל מציאת דרך לחוף מבטחים. מירית רודריג/שלו אריאל

מה בחרנו? חולצה אדומה מחויטת באורך קרופ עם תיפורים לבנים, שורטס אדומים ומחויטים בגזרה גבוהה עם תיפורים לבנים, טופ פרחוני בגזרת מחוך עם קשירת קולר, וחולצת כפתורים בגוון ניוד עם רקמות.
להשיג בחנות המעצבת רוטשילד 1 ת"א ובאתר

קולקציות. אילוסטרציה,
חולצת קרופ - 399 שקלים, שורטס אדומים - 399 שקלים, טופ פרחוני - 429 שקלים, חולצה מכופתרת - 1,399 שקלים/אילוסטרציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully