וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לבשתי ביקיני מנומר וכמה גברים התחילו להיקרע מצחוק"

מגי אזרזר עברה טראומה שגרמה לה לזרוק את הביקיני מהארון. שבע שנים אחרי היא עדיין לא שחררה אבל כאישה נשואה אומרת שהיא מתלבשת אחרת כי כבר לא מחפשת "לצוד". ריאיון מיוחד על סטייל, הגעגוע לבמה והנסיכה דיאנה. כן, דיאנה

מגי אזרזר. יח"צ,
"כמה גברים שישבו לידנו הסתכלו עלי והתחילו להיקרע מצחוק. נכנסתי להתקף חרדה"/יח"צ

שבע שנים תמימות עברו מאז הפעם האחרונה שבה מגי אזרזר (35) לבשה ביקיני. אלה היו שבע שנים יפות - שנות הפריצה הגדולה שלה לתודעתנו - אבל ביקיני לא היה שם. על פי רוב, מקרים של אנטי-ביקיני נקשרים לענייני משקל או צניעות. אצל אזרזר מדובר בפוסט-טראומה.

"זה היה קצת אחרי שנגמרה הסדרה 'ניויורק' (yes), כשרק התחלתי להתפרסם", היא משחזרת את מקור הרעש. "יום אחד הלכתי לים ולבשתי את הביקיני היפה שיש לי בארון - ביקיני מנומר ומבריק של גוטקס, אין דברים כאלה. בקיצור, ישבתי על החוף עם כמה חברים ובשלב מסוים קמתי והתחלתי ללכת לכיוון הים. באותו רגע, כמה גברים שישבו לידנו הסתכלו עלי והתחילו להיקרע מצחוק. נכנסתי להתקף חרדה. הפסקתי לנשום. עשיתי אחורה פנה, חזרתי לחברים והמוזיקה שהייתה ברקע התחילה להלחיץ אותי. אמרתי להם 'יאללה, אני הולכת' ולבשתי את הבגדים שלי בישיבה, מתחת למגבת, כי פחדתי לקום. כבר באותו יום ידעתי שזהו, תם הטקס, אין יותר ביקיני".

מגי אזרזר. שי פרנקו,
"תם הטקס. אין יותר ביקיני". מגי אזרזר בקמפיין החדש לגרנייה/שי פרנקו

ממה פחדת, בעצם?
"פחדתי שהם צחקו עלי, על איך שאני נראית. לקח הרבה מאוד זמן עד שהבנתי שהם כנראה סתם הסתלבטו ביניהם בגלל שהם זיהו אותי מהטלוויזיה. פשוט עדיין לא ידעתי איך להכיל את החוויה שאני דמות מוכרת, אבל זה עדיין לא גרם לי לחזור ללכת עם ביקיני. עד אז הייתי עושה הליכות דאווין עם ביקיני על החוף בנתניה ומאז האינסידנט ההוא אני הולכת רק עם בגד-ים שלם שהוא גם גולף ועם מכנסי ג'ינס קצרים. אני מכוסה היטב, מה שנקרא".

יש סיכוי שמתישהו בכל זאת תאזרזרי אומץ לתחזרי לביקיני?
"קשה לי להאמין. תראה, היה לי מקרה חריג. הייתי צריכה להשתזף לאיזה אירוע אז בלית ברירה לבשתי ביקיני, אבל כשהייתי צריכה לצאת מהמים, קותי (סבג, הבעל, רב"פ) מיד רץ אליי עם מגבת. גופי שלי הוא. כולם בטוחים שזה קשור לשריטה של משקל, אבל זה הרבה יותר עמוק מזה".

מגי אזרזר, קותי סבג. אביב חופי,
"קותי מיד רץ אליי עם מגבת". אזרזר משתפת על סוגיית האנטי-ביקיני/אביב חופי

מעניין. את לא בדיוק מישהי שמקרינה חוסר ביטחון עצמי.
"אדם הוא עגול. כנגד הביטחון העצמי שלי, יש המון חוסר. אל תאמין לאף אדם שאומר לך שהוא בטוח בעצמו או שהוא נראה כזה".

את נראית כזאת. וגם מתלבשת ככה.
"אני לא יודעת עם הבגדים שלי מותאמים לביטחון העצמי שלי, אבל אני יכולה להגיד לך שאני ממש אנטי טרנדים. יכול להיות שזה מסמל את זה שאני הולכת עם הדעה שלי. אין לי נטייה ללכת עם העדר. לא ללכת עם מה שכולם לובשים. יש לי את הטעם שלי. אני יודעת, למשל, שפחות מתאים לי שמלות פרחוניות, כי זה מאוד רומנטי ורומנטי זה לא אני".

למה לא?
"לא יודעת. אני מלא דברים, אבל אני לא רומנטית. אין לי את החשיבה הזאת. אני אוהבת את הלוק של הנסיכה דיאנה, אבל רק בקז'ואל שלה. היא מנצחת בזה את כולם והיא נותנת לי השראה. כאילו, דיאנה הייתה הולכת עם שמלות וחיוך, ואני ההפך הגמור מזה, אבל בקזו'אל אני לגמרי איתה. ראיתי לא מזמן כמה תמונות שלה ואמרתי לעצמי 'יו, בדיוק אתמול לבשתי כזה בלייזר שמתחתיו טי שירט גדולה, מכנסיים, מגפיים וכובע מצחייה. זה בדיוק אותו הלוק!'. אני פשוט נורא מבינה את הנסיכה דיאנה. לא יודעת איך להסביר את זה".

מגי אזרזר. ניר פקין
"אני מלא דברים, אבל אני לא רומנטית"/ניר פקין

איך את עם לבוש חשוף, צמוד וסקסי?
"אני לא אוהבת את זה ואני גם לא חושבת שזה מחמיא לי. בכלל, מאז שהתחתנתי התמתנתי בהכול. כשאתה נשוי אתה מתלבש אחרת כי החיפושים שלך משתנים. כשאישה באה לצוד היא מספרת סיפור אחד וכשאישה נשואה היא מספרת סיפור אחר. משהו בי נרגע. מאז אני פי 100 יותר מטופחת מבעבר ואני גם אוהבת את עצמי יותר כי אני מרגישה נאהבת. אני לא צריכה יותר לעשות דאווינים. במקום זה, אני עושה טיולי וינטג' בדיזנגוף, או שאני מזמינה בגדים באינסטגרם מכמה בנות שאני אוהבת. אני מזמינה מהן פריטים בשניה שהן מעלות אותם".

הכול וינטג'?
"לא, מה פתאום. בדרך כלל יש עלי שני פריטי וינטג' שלפחות אחד מהם הוא מיוחד במינו ועוד איזה זארה, כדי לתמוך, לאזן. מצד שני, כבר קרה שהייתי לבושה וינטג' מכף רגל ועד ראש ובכל זאת החמיאו לי ובכלל לא חשבו שאני דודתית".

עוד בוואלה!

מגי אזרזר עושה שופינג נגד עין הרע

לכתבה המלאה

אם לא היה קורה שום דבר יוצא דופן בשנת 2020, סביר להניח שאזרזר הייתה היום עדיין מש"קית דואר משועממת בבסיס שלישות נידח, שמעבירה את ימיה בניסיון לשבור שיא במשחק המחשב "שולה המוקשים". ואולם, במרץ שעבר, כשפעילות התיאטראות בישראל נעצרה והצלחתו המסחררת של העיבוד הבימתי לקומדיה המצליחה "אפס ביחסי אנוש" (בית ליסין) נגדעה באיבה - אזרזר, שגילמה שם את זוהר (דמותה של דאנה איבגי בסרט), שוחררה פתאום מהשירות. ובניגוד לזוהר הנצנצנית שלבטח הייתה חוגגת בשורה כזאת עד אור הבוקר עם ארגז של יין פטישים, אזרזר דווקא ממש רצתה להמשיך לשרת, לתת מעצמה למען המולדת ולקרוע את הצופים מצחוק.

"הגענו כמעט ל-100 הצגות, עם 27 הצגות רק בחודש מרץ", אומרת אזרזר - השחקנית הכי דוגרית, אסלית ואנרגטית בארץ - בצער לא מסווה. "הצגה שלאגר. אין כיסא אחד פנוי. 27 הצגות מכורות מראש. פתאום הכול נגמר ואני נכנסתי למשהו שאתה יכול לקרוא לו 'מנוחת הלוחמת'".

בשלב מסוים החליטה אזרזר - בדרך כלל שחקנית עסוקה ומבוקשת - שהיא מפסיקה להמתין להצעות ופתחה בקריירה צדדית כמורה למשחק. "אני מלמדת בבית שלי", היא אומרת. "יש לי סטודיו מטמטם ומאוד אופנתי. מעוצב לעילא ולעילא. האמת היא שבמשך שנים אנשים היו אומרים לי 'מגי, את מדברת כמו מורה' - והנה, עכשיו אני מורה והאמת שזה ממש מתאים לי. אני מאוד מקצועית. כשמגיעים אליי תלמידים עם דפים מקומטים אני מבקשת מהם לחזור עם דפים ישרים. זה לא מכובד ככה".

כן, אזרזר היא אישה חזקה ואסרטיבית, כפי שניתן להבין גם מאופי התפקידים שהיא עשתה בשנים האחרונות בטלוויזיה ובתיאטרון (למשל, ב"כפולים" וב"יש לה את זה", של קשת, וב"ויקי ואני" של ערוץ 10). "אני מניחה שלא סתם אני מקבלת תמיד תפקידים של נשים אסרטיביות שיודעות מה הן רוצות", היא אומרת. "אתה יודע, תפקידים של כוח, של פלפל, של אנרגיה. בחיים עצמם, בבית, לא הייתי אומרת שאני כזאת. בבית אני הבנאדם הכי רגוע, שקט ונחמד שאי פעם ראית. בניגוד למה שאנשים מבחוץ חושבים על משחק, זה לא בדיוק מקצוע שצריך לשחק בו דמויות. זה מקצוע שבו אתה צריך להביא את עצמך לדמות. כדי שילכו עם הדמות שלך, היא חייבת להיות קודם כל אתה. עכשיו למשל הצטלמתי לסרט שנקרא 'תלויה על בלימה' ואני משחקת שם סקיפרית לסבית. נוח לי מאוד עם זה כי אני חושבת שהצד הגברי שלי חזק מאוד. אני יכולה להיות מאוד נשית או לגמרי להפך. תלוי בתפקיד".

מגי אזרזר. שי פרנקו,
"היום אני פי 100 יותר מטופחת מבעבר". בקמפיין של גרנייה/שי פרנקו

מי שצפה במקרה בסרטונים הוויראליים מחתונתה עם זוכה העונה הרביעית של "האח הגדול" קותי סבג, בהם היא רוקדת ומתנהגת באופן מוגזם עד הזוי, יודע היטב שקיים בה גם צד "קליל", אם ניתן לכנות זאת כך ושהיא גם זמרת פצצה. כמי שידועה בעיר גם הודות לעור פניה הבריא והמטופח, היא נבחרה להוביל את מותג הקוסמטיקה "גרנייה". "אני גאה לייצג חברה שלא עושה ניסויים בבעלי חיים", היא מוסיפה, "מדובר באחד המותגים הגלובליים שקיבלו אישור מיוחד על אי עריכת ניסויים בבעלי חיים וזה מסר מאוד חשוב מבחינתי". כמי שנתפשת בציבור כזיקוק של ישראליות סחבקית היא גם הובילה קמפיין של משרד התחבורה למניעת תאונות דרכים.

מגי אזרזר. ניר פקין,
"אחרי הרבה זמן שלא שיחקתי, אני חמה על זה". מגי אזרזר רעבה לחזור לעניינים/ניר פקין

בימים אלה, תוך כדי התחזקות והתקרבות לקב"ה ("כשנגמרו ההצגות והצילומים נהייתה לי פתאום אפשרות לשמור שבת") היא מצטלמת לפרויקטים שעדיין אסור לחשוף, אבל בגדול, כאמור, היא די מחוץ לממיר. "ברגע שאתה מגשים את החלום שלך, אתה מגלה שהחלום הזה הוא לא כזה חלומי ואתה שואל את עצמך 'מה נקסט, מה המהות שלף בעולם'", היא אומרת. "תמיד יש את העניין הזה של 'להישאר בעניינים', אבל אני כרגע נמצאת בתהליך של בישול ארוך, או איטי - לא יודעת איך קוראים לזה כי אני לא מבשלת, קותי אחראי לזה אצלנו. בכל מקרה, אני מתבשלת עכשיו לאט כדי לחזור משובחת יותר. לא נעלמתי. אני מתבשלת למשהו אחר. עכשיו, אחרי הרבה זמן שלא שיחקתי, אני רעבה למשחק בטירוף. אני חמה על זה. אין לי ספק שכשאעלה בחזרה על המגרש, אני מיד אבקיע גול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully