וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עניבת פרפר ו"מאן באן": בראד פיט הטריף את הרשת בטקס האוסקר

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 19:44

השחקן הוותיק הגיע להגיש פרס בטקס האוסקר ולמרות החליפה המוצלחת שמבשרת על תחילת דרכו כמעצב אופנה, הרשת התעסקה בעיקר בתסרוקת החדשה שלו. "חשבתי שאני לא בקטע של זה - עד שראיתי את פיט". האם מדובר בקאמבק?

בווידאו: ההכרזה על "ארץ נוודים" כסרט הטוב ביותר/באדיבות A.M.P.A.S.® ©, yes ו-STINGTV

לא משנה לאן בראד פיט יגיע, הוא תמיד ימגנט. ככה זה כשבמשך שנים טייטלים כמו "לוהט", "רותח", "סקסי" ואפילו "מושלם" נצמדים לשם לך. ואולם, הפעם, בטקס האוסקר ה-93, הוא בלט מסיבות קצת אחרות - תסרוקת בלתי צפויה.

השחקן בן ה-57 הגיע לטקס כשהוא לבוש בטוקסידו אלגנטי קלאסי של המותג בריוני, עבורו הוא משמש פרנזטור, פלוס עניבת פפיון. הסיבה: הענקת פרס שחקנית המשנה לזוכה יו יונג-יון על תפקידה בסרט "מינארי", שמאוד התרגשה לפגוש פנים אל פנים את פיט. מה שמעניין בחליפה שפיט בן ה-57 בחר ללבוש, היא העובדה שרק לפני פחות מחודש פורסם כי פיט משיק קולקציית קפסולה בשיתוף בריוני, שמבוססת על לוק האוסקר שלו משנה שעברה. ואולם, כאמור, ההחלטה של פיט לחלטר בתור מעצב אופנה לא הפכה לשיחת היום ברשת - אלא התסרוקת אליה נצמד בחודשים האחרונים.

אוסקר 2021, בראד פיט. GettyImages
חליפה של בריוני עם עניבת פפיון. בראד פיט בטקס האוסקר/GettyImages

לא קשה היה להבחין שלבראד יש קוקו קטן שמונח בנונשלנט על העורף. באנגלית נקראת התסרוקת "man bun" והיא כבר נראתה בעבר על כמה וכמה כוכבים. מדובר בשיער באורך קצר עד בינוני, כזה שארוך יחסית לתסרוקות גברים, שאסוף לקוקו או "גולגול" קטנטן ונראה כמו לחמנייה עגולה, ומכאן השם באנגלית. ברשת מיהרו להגיב על ההפתעה שהפכה את המראה המהודק של פיט למחוספס יותר. חלק ממבקרי האופנה אף כינו את התסרוקת החדשה "סקסית". חשוב להדגיש כי ה"מאן-באן" החדשה של פיט היא חלק מתהליך הארכת השיער שעובר השחקן בימים אלו לטובת תפקיד חדש, ולא שיגעון בלתי מוסבר או משבר גיל העמידה.

עוד בוואלה! אופנה

אוסקר 2021: המתלבשות הטובות והגרועות של הערב

לכתבה המלאה
בראד פיט אוסקר טקס האוסקר יו יונג-יון. GettyImages
האיש והגולגול - פיט הגיע לטקס כדי להעניק את פרס שחקנית המשנה/GettyImages

"עשיתי מסיכה לשיער במקלחת היום, הוספתי ויטימינים לזוהר והשיער שלי עדיין לא נראה טוב כמו זה של בראד פיט", צייץ אחד הגברים שהתלהב מהמראה. גולשת אחרת כתבה: "חשבתי שאני לא בקטע של 'מאן-באן' עד שראיתי את פיט". בציוץ נוסף נכתב: "זה הקמפיין של בראד פיט להחזיר את התסרוקת הזו אלינו ולהחזיר אלינו את בראד פיט של הניינטיז. אנחנו מריעים לך" (שנכתב - WE'RE ROOTING FOR YOU, מה שהופך את זה למשחק מילים באנגלית מעולמות השיער). עוד טוויטים נבחרים שמחדדים את רמת ההתלהבות: "במהלך האוסקר קמתי ומחאתי כפיים ל'מאן-באן' של בראד פיט", והקינקי ביותר: "תזריקו לי לוורידים את בראד פיט וה'מאן-באן' הקטן שלו".

בראד פיט טקס האוסקר אוסקר. Backgrid, בקריד
"במהלך האוסקר קמתי ומחאתי כפיים ל'מאן-באן' של בראד פיט"/בקריד, Backgrid
בראד פיט בטקס האוסקר 2021. BACKGRID, בקריד
"תזריקו לי לוורידים את בראד פיט וה'מאן-באן' שלו"/בקריד, BACKGRID

בעוד שממים נלהבים על התסרוקת המפתיעה של פיט הציפו את הרשתות החברתיות, ביניהם הסתתרו גם כמה כאלו שהביעו ספקנות - ובעיקר חשש מקאמבק אפשרי. בשנות ה-90 טרנד ה"מאן-באן" צבר תאוצה. הוא התרחב בתחילת שנות ה-2000 והחזיק מעמד לא רע. אפילו בתחילת העשור הקודם "המאן-באן" היה די פופולרי בקרב גברים, כאשר בין השנים 2013-2015 כמעט כל גבר מפורסם התנסה בהארכת שיער ואיסוף לקוקו מרושל. שמות גדולים כמו דיוויד בקהאם, ג'ארד לטו, ג'ייק ג'ילנהול, אורלנדו בלום ואפילו ליאונרדו דיקפריו נתפסו במהלך התקופות האלו עם תסרוקת דומה.

בראד פיט בטקס האוסקר 2021. BACKGRID, בקריד
עלול להחזיר את התסרוקת לאופנה/בקריד, BACKGRID

ואולם, נראה שבשנים האחרונות ה"מאן-באן" קצת דעכה. הגעתו של פיט לשטיח האדום של האוסקר עם הקוקו הקטנטן הזה, עשויה להחזיר את התסרוקת השנויה במחלוקת אל קדמת הבמה. וזאת, כאמור, חרף העובדה שהוא לא בחר בה מרצונו והוא מאריך את השיער רק בשל היותו מחויב לעבודה ושחקן מסור. אין פה אמירה אופנתית של ממש, אבל אחרי ההתלהבות ברשת מהמראה הלוהט של פיט, אפשר להמר בעדינות שלא רחוק היום שכל גברברי העולם ישובו להסתובב כך בינינו. ראו הוזהרתן.

דיוויד בקהאם 2017. GettyImages
לאורך השנים האריך שיער כמה וכמה פעמים. דיוויד בקהאם ב-2017/GettyImages
אורלנדו בלום 2014. GettyImages
אורלנדו בלום מתנסה בשיער ארוך ו"מאן-באן" ב-2014/GettyImages
קולין פארל 2013. GettyImages
גם לקולין פארל היה קוקו קטנטן בתקופה בזמן ב-2013/GettyImages
ליאונרדו דיקפריו 2014. GettyImages
ליאונרדו דיקפריו נואם עם קוקו - והעולם שותק/GettyImages
ג'ייק ג'ילנהול 2014. GettyImages
רואים את ה"מאן-באן" של ג'ייק ג'ילנהול?/GettyImages
ג'ארד לטו 2014. GettyImages
עדיין עם שיער ארוך. ג'ארד לטו אסוף ב-2014/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully