וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפריץ וגמרנו: המוצר הזה יהפוך את החיים שלכן לקלים יותר

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 8:11

סבון לעיצוב וקיבוע הגבות הפך ל'מאסט הב' בכל תיק איפור. כבר לא מספיק למרוט את השערות הסוררות, או לעבור טיפול מיקרובליידינג - הן צריכות להיות בול במקום במשיחה מדויקת. מוצר חדש שנכנס לשוק משנה את כללי המשחק ומנסה לפשט את כל הסיפור

סבון הגבות נכנס למגרש המאתגר של עיצוב השערות הסוררות שתוחמות את כל החלק העליון של הפנים לפני כמה שנים טובות. המותג soap brows שינה את כללי המשחק, עם שימוש ראשוני של מאפרים מובילים מכל העולם ומהר מאוד הפך לנחלת כל ביוטיוברית וחובבת איפור באשר היא.

למי שלא בקיאה בז'רגון - מדובר בקופסת פח ובה מעין וזלין שברגע שמתיזים עליו את הספריי, החומר "נפתח" ובעזרת מסרק הגבות מושחים אותו על גבי הגבה. מסרקים היטב ומקבלים את הלוק הרצוי - גבה פרועה/מודבקת היטב/מסורקת כלפי מעלה והכול כאילו יצאנו מסט צילומים משובח.

עדיין לא עוקבים אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם?

הבעיה בה נתקלות רוב המשתמשות (וגם המשתמשים) שאינן מאפרות מקצועיות - נותרים שרידים של החומר על הגבה. סך הכול מדובר במוצר משגע, אך לעיתים, כשהחומר מעט מתקשה, ואם לא נזהרים בכמות - מתגלים לכלוכים מרגיזים ומאוד לא סקסיים.

לפני כשבועיים, השיקו במקביל איש הביוטי מיקי בוגנים והדוגמנית בר זומר למותג שלה "ברביז" מוצר חדש ומסקרן שנקרא ספריי לגבות. במה מדובר? בקבוקון ממנו מתיזים ישירות על גבי המסרק הקטן וכך מסרקים את הגבות באופן הרצוי.

אצל מיקי בוגנים קוסמטיקס, שם הושקו לאחרונה לא מעט מוצרים שכבשו את השוק כמו טינט ללחיים ושימרים בגוונים שונים, מדובר במיכל בגודל 50 מ"ל. שפריץ אחד במרחק 30 ס"מ ישירות למברשת יספיק לסירוק הגבה ותוצאה רצויה. דיווח מהשטח - ריח נעים ואין אף פירור שנותר על הגבה, גם לא שעות לאחר השימוש. אמידות - הגבות החזיקו יפה, לא נדבקו מידי, אך אם מדובר על יום ארוך, אפשר לחדש לאחר כמה שעות. הקופסה הסגלגלה של המארז מכילה את הספריי וארבעה מסרקים קטנים והמחיר - 115 שקלים. (ניתן לרכישה גם בסופר-פארם אונליין).

מיקי בוגנים, ספריי גבות. יח"צ רשמי,
ספריי לגבות של מיקי בוגנים קוסמטיקס - 115 שקלים למיכל של 50 מ"ל/יח"צ רשמי

עוד בקטגוריה - החדש של בר זומר שמכוון לעיצוב הגבות וגם הידוק השוונצים בשיער. איפה התבאסנו? בריח החזק והלא מגרה שמרגיש כמו ספריי קטלני רגע לפני היציאה לחופה בניינטיז עם הגולגול המרושל. מה שכן, צריך לזכור שהוא אכן מיועד גם לאיזור השיער ולכן מרגיש חזק יותר. גם כאן הפעולה זהה - יש לרסס על גבי המברשת שמגיעה עם המיכל (50 מ"ל) ולסרק עד המראה הרצוי. לאחר הסידור יש תחושה נוקשה שאט לאט הולכת ונעלמת, אבל אין שאריות נראות לעין. שתי מברשות ורדרדות מגיעות במארז והמחיר - 135 שקלים.

בר זומר. שחר ארביב,
לגבות וגם לשוונצים בשיער - "ברביז" של בר זומר - 135 שקלים/שחר ארביב

המסקנות: מי שמחפשת פרקטיקה בטיפוח יומיומי ומבינה את החשיבות העצומה של גבה מסודרת תאמץ בשמחה את הספריי החדש. סביר להניח כי מותגים נוספים ישיקו בקרוב וורסיות דומות לגרסת הספריי היעילה וגם המחירים סבירים בהחלט למיכל שיכול לשמש לכמה חודשים טובים, גם אם את באובססיית הדבקה רצינית.

עוד בוואלה!

כמעט והפכנו תתרניות - ואז הרחנו את הבושם הזה

לכתבה המלאה
עומר נודלמן. דודי חסון,
חושקות בגבות של עומר נודלמן? הספריי של מיקי בוגנים/דודי חסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully