וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיפה השמלה המטריפה של נינט טייב?

עודכן לאחרונה: 5.5.2021 / 12:04

נינט הגיעה לחתונה של אחותה סופי בשמלה מעולה שסימנו על המסלול לפני מספר חודשים. האחיות טייב נצמדו למעצב האהוב עליהן (וטוב שכך) והייתה גם הפתעת אורח של הבת אמיליה. אז מה בחרו הליידיז ללבוש ואיזה דיוק הגיע בגזרת השיער?

נינט טייב. צילום מסך שגיא דהרי,
אחת ויחידה. נינט טייב בשמלה של ויוי בלאיש, איפור של טלי פאוור ושיער של שגיא דהרי/צילום מסך שגיא דהרי

נינט טייב כבר מזמן לא "המאמי הלאומית", אבל יש דברים שקשה לשחרר מהם. היא רוקנרול והכול אבל כשצוללים לעיניים הירוקות ונשבים בחן החד פעמי הזה, אפשר להבין למה היא זכתה להיכנס למשבצת המתקתקה בתחילת הקריירה שלה.

בעיצומו של היריון שני, האחיות טייב נינט וסופי, התארגנו לערב החתונה של סופי עם המעצב האהוב עליהן - ויוי בלאיש. בלאיש, שהרים לאחרונה גם תצוגת אופנה מרשימה בשבוע האופנה קורנית תל-אביב היה אחראי על השמלה של הכלה וגם את הלוק של האחות המאושרת שלף היישר מהמסלול.

עדיין לא עוקבים אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם?

התצוגה המרהיבה, "Sign of the Times" בהשראת פרינס, הייתה כולה על טהרת הבוהו שיק של שנות ה-40 והיא נוצרה בעזרת הטכנולוגיה של חברת קורנית שאפשרה הדפסים אתניים על הבדים. את השמלה ה-מ-ע-ו-ל-ה של נינט כבר איתרנו לפני כחודש כשראינו אותה על יעל אלקנה בטקס פרסי הטלוויזיה, אותה שילבה השחקנית עם חגורת מותן דקה וסנדלים שחורים.

יעל אלקנה, טקס פרסי הטלוויזיה. איציק בירן, אלירן אביטל,
יעל אלקנה באותה השמלה של ויוי בטקס פרסי הטלוויזיה/איציק בירן, אלירן אביטל

אמש (שלישי) הייתה זו נינט (37) שלבשה את אותה שמלת שמנת קצרה עתירת בד עם עיטורים בסגנון אצטקי בצווארון. משוחררת ונעימה ובאה בול גם בהיריון. הגלאם טים הקבוע דייק את כל המראה עם אייליינר סקסי וצללית חומה של המאפרת טלי פאוור, שפתיים בצבע טבעי כמובן, והיה גם עגיל נופל ונכון של מורנו עם חץ בסיומת. השיער בעיצובו של שגיא דהרי היה זה שבאמת הקפיץ את הלוק עם חצי גולגול מרושל במרכז והרבה שוונצים מוקפדים. מעתה אמרו - גולגולנט.

את הבירור הנחוץ כמובן שעשינו והשמלה של נינט תהיה מוצעת למכירה החל מחודש יוני בסטודיו של בלאיש. כרגע מדובר בפיס יחיד להשכרה אם אתן מאוד מעוניינות, לצד דגמים נוספים מהקולקציה.

על המסלול בשבוע האופנה קורנית תל-אביב

גם הכלה, סופי טייב, לבשה שמלה לבנה צחורה של ויוי בלאיש עם עיטורים באיזור החזה וסיומת נוצות בשרוולים ובתחתית השמלה. ההפתעה הגיעה בגזרת הכובע, מעין סיפורה של שפחה גרסת 2021, ממנו גם יצא שובל ארוך. במקום סנדלים קלאסיים אותם משלבת כל כלה סטנדרטית הלכה סופי על מגפיים לבנים עם חרטום מרובע ויצאה לחופה.

סופי טייב בשמלת כלה של ויוי בלאיש

אך ההפתעה הגדולה והאמיתית של הערב הייתה כשאימא נינט, שנמצאת בהיריון שני מתקדם חשפה את בתה אמיליה, שבמשך שנים שמרה על מרחק יחסי וסביר מצלמי הפפראצי. אמיליה בת ה-6, יפהפייה אמיתית, לבשה שמלת טוטו לבנה עם עיטורים כסופים של המותג המקומי המצליח נונונו. צר לנו לבשר כי כרגע השמלה לא מוצעת למכירה באתר המותג, אבל ייתכן כי בעקבות החשיפה יחליטו לטפל בסוגייה.

נינט טייב, אמיליה. צילום מסך אינסטגרם נינט טייב, צילום מסך
אמיליה בשמלת טוטו של נונונו/צילום מסך, צילום מסך אינסטגרם נינט טייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully