וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצטרפו למהפכה: בגד-ים כזה עוד לא לבשת

בשיתוף אמריקן איגל

עודכן לאחרונה: 14.3.2022 / 11:42

המותג AERIE מצטרף למהפכת הקיימות עם קולקציות ייחודיות, המשלבות חומרים ברי-קיימא ובדים ממוחזרים. גם הליך הייצור הפך לירוק יותר ואפילו ההשקה הייתה לא שגרתית. רוצה להתחדש לקיץ ולהיות חלק מהמהפכה? הקולקציה החדשה והמגוונת מחכה לך

אמריקן איגל. יח"צ,
להוביל את המהפכה. בגדי הים של AERIE/יח"צ

הקיץ כבר ממש כאן ואיתו הרצון למצוא לעצמנו בגד-ים חדש (או שניים), איתם נוכל לבלות בחוף ובבריכה. רגע לפני שצוללים לפריט הנכון, ההבנה שכל אישה מרגישה בנוח בגזרה אחרת - בין אם מדובר בגזרה קלאסית או דווקא בעיצובים מפתיעים, בכיסוי משמעותי לעומת בגדי ים חשופים ואפילו בצבעים קלאסיים לעומת פרינטים היא החשובה ביותר.

אמריקן איגל. יח"צ,
גם הליך הייצור השתנה בהתאם/יח"צ

כך זכינו לקולקציה חדשה ומרגשת של מותג האופנה AERIE (מבית אמריקן איגל) כשהדגמים בקולקציה מגיעים במגוון גזרות ובצבעוניות משתנה. ניתן למצוא בגדי ים שלמים, שנעים מגזרות קלאסיות ועד לגזרות מיוחדות עם חיתוכים מפתיעים, דוגמת בגד-ים שמשלב בין פתח ייחודי בבטן לקשירה באזור החזה, או בגדי ים עם כתפייה אחת ומפתח גב עמוק וייחודי.

גזרות הביקיני מאפשרות אף הן לכל אחת למצוא את הגזרה איתה היא תרגיש בנוח. בקולקציה תמצאו מגוון עצום של טופים - מחזיות משולשים קלאסיות, דרך חלק עליון דמוי גוזיה, דגמי סטרפלס עם חיתוכים וקשירות, או כאלו שייתנו תמיכה וכיסוי לחזה גדול, וחלקים תחתונים במגוון חיתוכים - מברזילאי ועד לכיסוי ותמיכה גם לבטן. כל בגדי הים מגיעים במידות XS - XL.

איך נראתה ההשקה המיוחדת בחוף?

אמריקן איגל. רונית כהן,
קולקציה חדשה ומרגשת של מותג האופנה AERIE/רונית כהן

הקולקציה כולה מתממשקת עם מהפכת הקיימות, שמשפיעה על עולם האופנה רבות בשנים האחרונות. אנו מנסות לחיות חיים ירוקים ומתחשבים יותר, על ידי מחזור ושימוש חוזר, קניות מחושבות או אפילו הפחתה של שימוש בשקיות וקשיות פלסטיק, וגם המותגים הגדולים, שנמצאים עם היד על הדופק, הבינו שהם יכולים וצריכים להיות חלק משמעותי בשינוי - ולקחו על עצמם את האחריות.

אמריקן איגל. רונית כהן,
ירדן ויזל ממחזרת ואופנתית/רונית כהן

גם בתחום הזה AERIE לא מתפשרים, והעונה השיקו קולקציית בגדי ים חדשה וייחודית תחת החותמת "REAL GOOD". הקולקציה החדשה משלבת בין אחריות סביבתית להבנה שנשים שונות זקוקות לגזרות ומידות מגוונות, וכך אנחנו זוכות לקבל קולקציה מלאה בעיצובים וגזרות. גולת הכותרת היא הקפדה על שילוב של בדים כמו פוליאסטר ממחוזר וניילון ממוחזר, כך שבגדי הים עשויים ברובם מחומרי גלם ברי קיימא וטקסטיל ללא חומרי הדברה, מתוך רצון להפוך את תהליך הייצור לכמה שיותר ירוק ומחשבה כנה על בריאות כדור הארץ.

אמריקן איגל. רונית כהן,
גזרות שונות ומגוון מידות. גם אנג'ל ברנס הצטרפה למהפכה/רונית כהן

בהשקת הקולקציה ב-AERIE לקחו את הרצון לעשות טוב צעד קדימה ובמקום ההשקות הגנריות שהתרגלנו לראות, יצרו אירוע ניקוי חוף בשיתוף עמותת צלול. המוזמנות דאגו לניקוי חוף הממוקם באזור המרכז משאריות פלסטיק ופסולת שנפלטה אליו, תוך שהן מציגות את בגדי הים מהקולקציות החדשות. כעת, כל מה שנותר הוא לבחור את הגזרה האהובה עלייך, וליהנות מבגד-ים שנראה נהדר ומהידיעה שגם את לוקחת חלק במהפכה הסביבתית.

אמריקן איגל. רונית כהן,
קיץ על החוף עם דנית גרינברג/רונית כהן
בשיתוף אמריקן איגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully