וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטאל לוק מהחלומות: בדרך לחתונה עוצרים אצל מעצב שמלות הכלה אליהב שאשון

בשיתוף אליהב שאשון

עודכן לאחרונה: 16.11.2021 / 8:48

מגפת הקורונה דעכה ועולם החתונות חזר לתחייה. מי שניצל את השנה האחרונה כדי לארגן לנו בשורות מרגשות הוא המעצב אליהב שאשון, שמשיק קולקציית שמלות חדשה ומגוונת עם כל הטרנדים הנכונים, לצד ליין נעליים ותכשיטים עם נוכחות

אליהב שאשון. מאיר כהן,
שמלות כלה רומנטיות וסקסיות גם יחד אצל אליהאב ששון/מאיר כהן

אחד הסימנים המובהקים לחזרה לשגרה, הוא שובם של האירועים והחתונות. במהלך שנת הקורונה לא מעט זוגות נאלצו לבטל את החתונה שלהם, לדחות אותה לתאריך לא ידוע או להסתפק באירוע קטן משמעותית מזה שחלמו עליו. לשמחתנו, הימים הללו מאחורינו. האירועים חזרו ויחד איתם הוזנק המרוץ של הכלות לעתיד למצוא את השמלה מהאגדות שתהיה פיצוי ראוי לשנת ההמתנה הזו. מי שיכול לספק מענה ראוי לצורך להגשים חלום הוא המעצב אליהב שאשון, שכבר יותר מעשור נחשב לאחד השמות הבולטים בארץ בתחום עיצוב שמלות כלה.

לשמחתן של הכלות לעתיד, בשנה האחרונה אליהב עבד קשה כדי להוסיף לסטודיו שלו מחלקת נעליים ותכשיטים, מה שהוביל אותו להיות מעין "וואן סטופ שופ" - שבה יכולה הכלה לעתיד למצוא את כל מבוקשה, טוטאלוק מא' ועד ת', בלי להתרוצץ בין שלל חנויות ומותגים בניסיון למצוא מענה מדויק, הן בסגנון והן בשפה העיצובית. כך, כבר בעת מדידת השמלה, יכולה המאורסת לראות איך תיראה ביום המרגש בחייה.

אליהב שאשון. סאשה פרילוצקי,
שרוולים נופלים ומחוך מחמיא/סאשה פרילוצקי

לצד הבשורה המרגשת הזו, אליהב שאשון גם השיק לאחרונה קולקציה חדשה ששמה "forever white", שמכילה את כל הטרנדים הכי נכונים לעונה הקרובה - יחד עם טביעת ידו הייחודית של המעצב. שמלות נשיות מחד, אך קלילות מאוד מאידך.

על הקולבים שלו מחכות למאורסות שמלות משי חלקות בעבודת יד לצד שמלות עשירות בדיטלייז מדויקים ומקוריים. למשל, שמלת אוף שולדרס לבנה חלקה שמשדרת נקיות מוחלטת, אבל עם טוויסט מעניין בגב. שמלה נוספת שמשכה את תשומת הלב היא זו בגזרה הצנועה עם תוספת שרוולי תחרה וצווארון גולף מעודן. מי שאוהבת מחשופים וקישוטים יכולה גם היא למצוא את מבוקשה בקולקציה עם שמלה בגזרת סטרפלס שקפקפה ומעטורת נוצצים.

אליהב שאשון. מאיר כהן,
יש מגוון רחב של סגנונות עם אופציות צנועות יותר/מאיר כהן
אליהב שאשון. דור שרון,
"הקולקציה הזו היא השתקפות להמון צדדים שיש בי, והמון צדדים שיש בלקוחות שלי"/דור שרון

"הקולקציה הזו היא השתקפות להמון צדדים שיש בי, והמון צדדים שיש בלקוחות שלי", מספר שאשון. "אני נהנה לעבוד עם כל סוגי החומרים, כדי לא למות משעמום ובעיקר כדי לאתגר את עצמי. אפשר לראות בקולקציה שמלות סאטן משי חלקות, שמלות מנצנצות, שמלות מחורזות, שמלות עם שילובי תחרה - המנעד עצום".

לדבריו, המגמה הבולטת בעונה הקרובה היא גלאם, אבל לא עמוס מדי. אם עוצרים רגע לחשוב, אפשר לגמרי להבין את המניעים לעלייתה של המגמה הזו. השנה האחרונה הייתה השנה שבה למדנו להעריך מחדש את המינימליזם. לפי מה שמספר אליהב, הכלות של אחרי הקורונה מסתפקות בשמלה אחת במקום בשתיים או שלוש שביקשו קודם לכן, בהרבה מקרים הן מגיעות בהתראה קצרה בלי תכנון מוקדם, מה שגורם להן להעדיף דגם מוכן מהקולב, וגם, באופן קצת מפתיע, נמשכות לעיצובים צנועים.

אליהב שאשון. יח"צ,
האיש שמאחורי הקולקציה. אליהב שאשון/יח"צ

"זה לא סוד ששנת הקורונה הייתה שנה לא קלה", הוא משתף. "המון הזמנות התבטלו, החזרנו מקדמות וספגנו נזקים כלכליים. אבל אחרי שבוע החלטתי שאני צריך למנף את הקושי. בסופו של דבר, קיבלתי שנה של חופש. תמיד התפללתי שיהיה לי זמן ליצור - והנה קיבלתי". השנה הזו, היא במידה רבה מה שאפשר לו להגשים את החלום ולהוציא ליין של נעליים ותכשיטים. לאור הביקוש, אליהב הקים חנות אונליין בינלאומית לתכשיטים ונעליים ועיצב קולקציה ענקית לשנה החדשה. בחנות ניתן להתרשם ולרכוש מהקולקציה, מהארץ ומהעולם - לקוחות מזמינות ומקבלות הכל עד הבית והשמלות נמכרות בבוטיקים מובילים ברחבי הגלובוס.

אליהב שאשון. מארק נאבסקי,
סטילטו שקופות משובצות אבנים או קישוטים, נעלי עקב עם פפיון משי מבריק, סנדלים משובצי אבנים וסנדלים כסופים/מארק נאבסקי

כל זאת, לצד שלוש קולקציות חדשות שרק חיכו לרגע שייפתחו הדלתות וכלות יגיעו מחדש לחנות הפיזית. "נושא הנעליים התחיל לפני כמעט שנתיים עם פיילוט, שנועד לעזור ללקוחות להרכיב טוטאל לוק מושלם. הפיילוט היה מוצלח, וברגע שחשבנו להתחיל לרוץ איתו - הגיעה הקורונה". אבל כל עכבה לטובה, כך אומרים, וכך נוצר מצב שכרגע בסטודיו יש 50 דגמים לטובת הכלות לעתיד. בין היתר, סטילטו שקופות משובצות אבנים או קישוטים, נעלי עקב עם פפיון משי מבריק, סנדלים משובצי אבנים וסנדלים כסופים, למי שמחפש להוסיף עוד גוון. הצבעים הדומיננטיים הם כמובן כסף ושמנת וההשראות לנעליים, שמיוצרות בחו"ל, אלו בתי אופנת העל מעבר לים. הסגנון של אליהב הוא עיצוב לכלות שאוהבות אופנה, ולא כאלו שמעדיפות קווים גנריים - מה שבא לידי ביטוי גם בעיצוב הנעליים.

אליהב שאשון. מאיר כהן,
המטרה היא להרכיב טוטאל לוק מושלם/מאיר כהן

אך כאמור, מלבד הנעליים - בסטודיו תוכלו גם למצוא מגוון של תכשיטים. מדובר בשלל עגילים וכתרים שמתכתבים באופן מושלם עם השמלות בסטודיו. הטרנדים הפופולריים אלו קריסטלים ופנינים, וכמה שיותר אוברסייז ונוכחות. כי הרי ידוע שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים, ובחירה נכונה של תכשיטים מקפיצה את כל הלוק - גם כשמדובר בשמלת כלה. גם כאן הצבעים הדומיננטיים הם כסף ושמנת, ואליהב מודה שמעט מאוד כלות בוחרות לשלב זהב בלוקים שלהן. "כל לקוחה היא סיפור, כל שמלה היא סיפור, ומבחינת אליהב, ליצור נעליים ותכשיטים זה ליצור את התפאורה המושלמת לסיפורים שלו", נמסר מהסטודיו שלו.

לאתר הבית וחנות האונליין לחצו כאן>>

אליהב שאשון. מאיר כהן,
"כל לקוחה היא סיפור, כל שמלה היא סיפור"/מאיר כהן

ניכר כי החוויה שמחכה לכלה לעתיד בסטודיו של אליהב שאשון היא חוויה מקיפה עם המון יחס אישי. יודעת כל מי שקיבלה טבעת מבן הזוג והחלה את התכנונים לערב הגדול, שארגוני החתונה כוללים לעתים לא מעט סטרס. האפשרות למצוא את כל מבוקשך בסטודיו אחד, שמעיד כי להקשיב ללקוחה זה חלק מהותי מההתנהלות שלו, בהחלט יכולה להרגיע. אחרי שמבינים כמה גאוני זה, סטודיו שמעצב גם תכשיטים ונעליים לצד המון קולקציות חדשות ומעודכנות, מתחילים לתהות - איך אף אחד עוד לא חשב על זה קודם?

אליהב שאשון. מאיר כהן,
איך אף אחד עוד לא חשב על זה קודם? הקונספט החדש של אליהאב ששון/מאיר כהן
בשיתוף אליהב שאשון
  • עוד באותו נושא:
  • שמלות כלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully