וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות מדקה על המסך: לוסי איוב סיפקה הופעה מושלמת באירוויזיון

עודכן לאחרונה: 23.5.2021 / 14:06

לוסי איוב הנהדרת קיבלה פחות מדקה זמן מסך באירוויזיון בהולנד, כשנבחרה להגיש את ניקוד השופטים הישראלים. למרות הזמן הקצר, התרשמנו מהשמלה הבוהמיינית והגלאם המדויק. הנה הפרטים על הלוק

לוסי איוב, אירוויזיון/אינסטגרם סטורי, לוסי איוב

אחרי שנתיים של המתנה, האירוויזיון בהולנד בנציגותה של עדן אלנה הסתיים. רבות כבר דובר, וממשיך להיות מדובר גם הבוקר, על ההופעה של אלנה, על הניקוד, על ההפקה ועל הזוכים, אבל אנחנו רוצות להפנות את הזרקור למישהי אחרת בכל האירוע הזה, שהתארגנה, התלבשה, גייסה גלאם טים למופת - וכל זה בשביל פחות מדקה של זמן מסך.

הכוכבת של תאגיד השידור כאן 11 לוסי איוב נבחרה להיות נציגת ישראל למסירת ניקוד חבר השופטים המקומי. כשההצבעה הסתיימה ומנחי האירוויזיון ברוטרדם החלו בתהליך המייגע של הצגת חלוקת הנקודות, הראשונה להופיע על המסך הייתה איוב, שנדרשה לדווח כיצד השופטים מישראל ניקדו את הנאמברים ומי קיבל מהם דוז פואה. חובבי אירוויזיון אולי שקעו בדיווח, אנחנו התרכזנו בשמלה.

איוב נשארה נאמנה לצוות שליווה אותה לפני שנתיים, אז הנחתה את האירוע בישראל. הסטייליסטית סיון חימי בחרה עבורה שמלה מהקולקציה החדשה של ויוי בלאיש, זו שגם הוצגה בשבוע האופנה האחרון בתל-אביב. שמלה בסגנון בוהמייני עם רקמות אתניות אדומות, שרוולי פעמון שקופים, חצאית מיני קצרה מקדימה וחלק אחורי ארוך ומתנפנף.

עוד בוואלה! אופנה

בוהו שיק מרהיב: ויוי בלאיש חתם את שבוע האופנה

לכתבה המלאה

בגזרת האקססוריז נרשמו עגילים נופלים עם נוכחות של מעצבת התכשיטים מיכל אלר וסנדלים בצבע ורדרד טבעי. הסנדלים נעדרו מהמסך ואולי טוב שכך והנה טיפ לשדרוג הלוק - לצוות לשמלה סנדלי קשירה סקסיים שהיו מתכתבים מעולה עם הא-סימטריות של השמלה.

בגזרת הביוטי, המאפרת ורד בשן שמרה על גלאם עדין כשאיפרה את איוב בצבעים טבעיים אך מעט מבריקים והשיער נאסף לקוקו גבוה ומוחלק. התוצאה הסופית הייתה אלגנטית במיוחד, ולנו רק נשאר להתבאס שזמן המסך היה כה קצר. מזל שיש רשתות חברתיות לריפיט.

שבוע האופנה קורנית תל אביב ויוי בלאיש. אורית פניני,
גרסת המקסי פלוס שרוכים/אורית פניני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully