וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבה בנמל: גל גברעם ויתרה על חולצה, נטלי דדון הגזימה עם המגפיים

עודכן לאחרונה: 31.5.2021 / 13:52

גורו הכושר שר פיטנס חגגה את מסיבת ההודיה לבנה בנמל תל אביב וכל הכוכבות המקומיות התייצבו. גל גברעם הסתפקה בחזיית בגד ים, מעיין אשכנזי הלכה על צבעוניות סולידית וצבע אחד דומיננטי הוביל להשוואה בלתי נמנעת

מסיבת הודיה שר פיטנס. אור גפן,
לא פחות משלושה לוקים. כלת השמלה שר פיטנס/אור גפן

כולנו לקחנו חלק ברכבת ההרים שעברה בשנה האחרונה גורו הכושר שר סנדה, המוכרת כמובן בתור שר פיטנס. את כל הטלטלות, מהחיידק האלים שתקף אותה בלידה, דרך שנת הקורונה המאתגרת ועד ההחלמה הארוכה, ביקשה שר לשים מאחוריה עם מסיבת הודיה לבנה ליאו אריה, שאמורה הייתה להתקיים בל"ג בעומר. אלא שבאותו יום נפל אבל כבד על מדינת ישראל נוכח האסון בהר מירון שגבה את חייהם של 45 בני אדם. שר נאלצה לדחות את המסיבה ולבטל את כל המוזמנים.

אחרי דרמת הדחייה, ביום שישי האחרון הגיע סוף סוף הרגע, ושר פיטנס ובעלה עידן מטי חגגו את המסיבה המתוכננת באולמי הטראסק בנמל תל אביב תחת הפקתה של אירית רחמים. כלת השמלה החליפה לא פחות משלושה אאוטפיטים - כולם בלבן, כיאה לאופי האירוע שמסמל לידה וטוהר. מלבדה, בחגיגה נראו לא מעט כוכבות מקומיות שהגיעו לשמוח עם שר, בעודן לובשות את מיטב הלוקים הצבעוניים שמסמלים את תחילתו של הקיץ.

גל גברעם

גל גברעם הגיעה לאירוע שהתקיים אל מול הים בחליפת ג'ינס בצבע ורוד פסטלי של קלווין קליין, חזיית בגד ים לבנה ועקבי סטילטו של אלדו. ללא ספק מדובר בצבע הנכון לעונה, אבל הבחירה לוותר על חולצה וללבוש רק חזיית בגד ים הפתיעה אותנו. אולי היא חשבה שתקפוץ למים בסוף?
מדד הסטייל: למזלה של גל, עם האטטיוד שלה הכל עובד.

מסיבת הודיה שר פיטנס גל גברעם. אור גפן,
ציפתה שיהיה אפטר פארטי בים? גל גברעם/אור גפן

בר זומר

בר זומר לבשה שמלת מיני סאטן בצבע תכלת של ברנדה עם מחשוף עמוק, שסע עמוק ושרוולים ארוכים. לשמלה היא צירפה סנדלים של זארה ומשקפי שמש עם גוון אדמדם שנתנו ניגודיות מוצלחת. רק מקוות שלא חם לך.
מדד הסטייל: הצעת הגשה לא רעה לחתונת צהרים בתחילת הקיץ, לפני החום הנורא של יולי-אוגוסט.

מסיבת הודיה שר פיטנס בר זומר. אור גפן,
ניגודיות מעניין בין המשקף לשמלה. בר זומר/אור גפן

עדן פינס

עדן פינס לבשה טוטאלוק לבן מבריק המורכב משני חלקים - שאחד מהם הוא קרופ טופ קטנטן וחושף בטן, של המותג daname. חייבים להודות שבתור אחת שתמיד גונבת את ההצגה עם תלבושות מסקרנות ותסרוקות מעניינות, הפעם היא בחרה בלוק יחסית סולידי, בלי יותר מדי גימיקים.
מדד הסטייל: אנחנו תמיד בעד התעוזה.

מסיבת הודיה שר פיטנס עדן פינס. יח"צ,
אל תפסיקי להעז. עדן פינס/יח"צ

נטלי דדון

נטלי דדון הגיעה לאירוע של שר בשמלת קולר עם גזרה א-סימטרית בחלקה התחתון, פלוס קאט-אאוט במותן של ברונקס אנד קו. אם נשים בצד את השמלה, השאלה האמיתית היא - למה היא תמיד מתעקשת לנעול מגפי בוקרים לאירועים על הים?
מדד הסטייל: טעות לעולם חוזרת.

מסיבת הודיה שר פיטנס נטלי דדון. אור גפן,
מה רע בסנדלים? נטלי דדון/אור גפן

עדן סבן

עדן סבן בחרה ללבוש אוברול קולר של ליר אטרקצ'י בסגנון טאי דאי ורוד-לבן. נכון שלא על כל אחת הגזרה הזו תשב מעולה, אבל עדן הסתדרה.
מדד הסטייל: לוהטת יותר ממזג האוויר.

מסיבת הודיה שר פיטנס עדן סבן. אור גפן,
האוברול הזה לא מתאים לכל אחת, אבל על עדן סבן הוא נראה מעולה/אור גפן

מעיין אשכנזי

מעיין אשכנזי רק חזרה מצילומי "הישרדות" וכבר היא חוזרת לעניינים. אל המסיבה שהתקיימה בנמל תל אביב היא בחרה ללבוש צבעוניות ניטרלית שתעשה חסד עם השיזוף: חולצת קרופ לבנה עם חצאית מידי בוורוד פודרה בעלת שסע - שניהם מטרמינל איקס. בגזרת האקססוריז נרשמו סנדלים לבנים ומשקפי שמש קטנים בשחור.
מדד הסטייל: קיבלה מאיתנו פסלון חסינות.

מסיבת הודיה שר פיטנס מעיין אשכנזי. אור גפן,
צבעוניות נכונה. מעיין אשכנזי/אור גפן

טיילור מלכוב, אלין כהן, ירדן ויזל

אוקיי, הבנו את המסר. הצבע הכתום הוא הצבע הכי נכון לעונה. אורחות רבות בחרו ללבוש גוונים שונים של כתום לאירוע, מה שגרם לתקרית "מי לבשה את זה טוב יותר?" בלתי נמנעת. טיילור מלכוב בחצאית צמודה וקרופ טופ קולר מאוסף פרטי לצד תיק לבן של בוטגה ונטה ונעליים מזארה, ירדן ויזל הלכה על שמלת חמרה בגזרת מעטפת של גיל דבש ואלין כהן קידמה את המותג הפרטי קרמבולה עם שמלת סטרפלס, כפכפי עקב בצבע תכלת ומשקפי שמש בכחול כהה.
מדד הסטייל: להגיד "כתום זה השחור החדש" זה טו מאצ' אובייס?

מסיבת הודיה שר פיטנס טיילור מלכוב ירדן ויזל אלין כהן. אור גפן,
מסיבת הודיה שר פיטנס טיילור מלכוב ירדן ויזל אלין כהן/אור גפן

מי לבשה כתום הכי טוב?

טיילור מלכוב
ירדן ויזל
אלין כהן
6453 משתתפים

מור סילבר

מור סילבר ההריונית הגיעה לאירוע לבושה בשמלה פרחונית של מיכל בוטיק לצד תיק ירוק שסיפק זריקת צבע מעניינת. עדיין תוהות אם לא היה לה חם עם השרוולים הארוכים.
מדד הסטייל: הגלואו של ההיריון עושה את כל העבודה.

מסיבת הודיה שר פיטנס מור סילבר. אור גפן,
זוהרת. מור סילבר/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully