וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמל סטטוס או שעון חכם: למה לא ליהנות מכל העולמות?

מערכת וואלה! אופנה בשיתוף פדני

עודכן לאחרונה: 16.6.2021 / 15:45

שעון חכם לאימון כושר או שעון יוקרה איכותי ויפהפה? לא צריך לבחור. שעון CONNECTED מבית TAG HEUER מציע לכם את שתי האפשרויות גם יחד: קבלו את הדור החדש של עולם השעונים, כולל אפליקציה חדשה וייחודית.

שעון פדני. יח"צ,
לשלב בין העולמות. TAG HEUER לפדני/יח"צ

אוהבי השעונים מתחלקים לרוב לשני סוגים: אלה שאוהבים שעון שכולו סטייל, יוקרה, תכשיט, שעון עם אמירה אופנתית של איכות ועיצוב. ואלה שעבורם שעון הוא עניין פונקציונלי, אלה שזקוקים לנתוני הכושר, לשעון חכם שמחובר לכל מה שהם עושים בשגרת היום, הכושר והספורט שלהם. כדי לחבר בין שני עולמות אלה, מותג השעונים היוקרתי TAG HEUER פיתח את שעון CONNECTED . הדור החדש של השעונים שמחבר בין התחכום לבין האופנה היוקרתית.

שעון פדני. יח"צ,
אלגנטי וספורטיבי גם יחד/יח"צ

שעון CONNECTED החדש של TAG HEUER הוא שעון ספורטיבי חכם ומתוחכם, עם מנגנון שוויצרי מהטובים בעולם. מהווה סמל סטטוס לשעוני היוקרה, בעיצוב ספורטיבי סופר יוקרתי, המשלב טכנולוגיה מתקדמת באמצעות ממשק דיגיטלי חכם ועדכני. שילוב של יוקרה, טכנלוגיה עם עולמות של אופנה, יוקרה, כושר, בריאות וספורט.

בעקבות השילוב החזק והמוצלח בין הטכנולוגיה לעיצוב היוקרתי, אנו רואים את שעון CONNECTED החדש של TAG HEUER כבר על ידיהם של שחקני גולף בכירים, רוכבים, אצנים וספורטאים בכירים רבים בעולם.

לשעון מערכת GPS חדשנית ומתקדמת עם מד דופק מובנה, חיישנים המספקים מעקב מפורט על פעילות ספורטיבית כמו ריצה, רכיבה על אופניים, הליכה ועוד. מערכת ה GPS מתחברת לאפליקציית WELLNESS המאפשרת התאמה אישית ומעקב על תוצאות ומדידת כל פעילות ספורטיבית, מספירת צעדים יומיומית ועד מעקב במסגרת פעילות ספורט מקצועית.

שעון פדני. יח"צ,
מערכת GPS עם מד דופק מובנה וחיישנים/יח"צ

האפליקציה עוזרת לנהל אורח חיים פעיל ובריא, ומאפשרת למשתמשים להישאר בכושר ולדעת בדיוק כמה צעדים הם עשו, מה עוצמת התרגילים שביצעו ומהי רמת המאמץ הרצויה עבורם. היא גם יודעת לנטר את הדופק בזמן אמת ולעקוב אחר שריפת הקלוריות שלכם, ומאפשרת לקבל מידע על התפתחות לאורך זמן בהתאם לרמת הפעילות ולהציב מטרות, על מנת לבנות מוטיבציה שעוזרת לנו להישאר בכושר.

כל שעליכם לעשות הוא להגדיר את היעדים שלכם ולהתחיל לעבוד בעזרת שעון ה-CONNECTED על מנת להגשים אותם. האפליקציה מגיעה כשנה לאחר ההשקה המוצלחת של השעון ופונה לקהל הרחב, כאשר המשתמשים בשעון נהנים גם ממגוון שירותים המוצעים ב-WEAR OS (מבית גוגל) כגון התראות, מזג אוויר, מפות, מוזיקה ועוד.

שעון פדני. יח"צ,
רוצים לנהל אורח חיים בריא יותר? השעון יעזור לכם עם אפליקציה ייעודית/יח"צ

כיוון שמדובר בשעון יוקרה חכם מבית TAG HEUER, הרי שהעיצוב בהשראת שעון הכרונוגרף, הופך את ה-CONNECTED לשעון מיוחד ויפהפה שהוא גם סופר חכם. שעון שכולו עיצוב, אופנה ויוקרה. השעון מגיע עם מגוון רצועות מתחלפות מגומי או פלדת אל חלד בשמונה צבעים, ומסך מגע מקריסטל ספיר עמיד בפני שריטות, קוטר 45 מ"מ. גוף שעון עשוי חומרים אציליים עמידים במיוחד מפלדת אל חלד או טיטניום.

הכירו את מהדורת הגולף

אפליקציית הגולף

ניתן להשיג בחנויות הבוטיק של פדני PADANI ובאתר>>

שעון פדני. יח"צ,
לגברים שמבינים - החדש של TAG HEUER/יח"צ
שעון פדני. יח"צ,
שעון CONNECTED - ספורטיבי ויוקרתי גם יחד/יח"צ
מערכת וואלה! אופנה בשיתוף פדני
  • עוד באותו נושא:
  • פדני
  • שעון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully