וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי חגגה יום הולדת בשמלת קרושה יוקרתית, אבל השוס היה בסנדלים

הטופ מודל הישראלית חגגה 36 עם החברות ושמלה של סן לורן, חן אמסלם חזרה לשטיחים אדומים באאוטפיט לבן אלגנטי ומלא שיק, יובל שרף הזכירה לנו למה היא אושיית סטייל משובחת - ומצאנו כוכבת חדשה להתבאסס עליה. הכוכבות המקומיות נתנו עבודה השבוע

בר רפאלי חוגגת יום הולדת 36/צילום מסך, אינסטגרם סטורי

חודש יוני התחיל, ואיתו ניחוח של אירועים ושמחות באוויר. אלא שהשנה, בניגוד לשנים קודמות, מהסיבות המובנות מאליהן - השמחה כפולה. השקות של קולקציות, פרמיירות של סדרות וסרטים, חגיגות פרטיות של ימי הולדת ועוד שלל אירועים, גרמו לכוכבות המקומיות לבחור היטב את האאוטפיטים שלהן ולצאת אל מול המצלמות. כדי שכולנו נוכל לשאוב השראה לגל האירועים שרק החל, הנה כמה לוקים שאהבנו השבוע

בר רפאלי

בר רפאלי חגגה יום הולדת 36 בארוחת ערב עם החברות הקרובות ואימא ציפי בבית הוריה בהוד השרון, ולבשה אאוטפיט לבן כיאה לכלת השמחה שהיא. הלוק הנבחר כולל שמלת מיני קרושה של סן לורן עם שרוולים ארוכים. על פניו, שמלה שלא בהכרח מתאימה למזג האוויר, ואולם החורים המאסיביים, שחושפים לנז'רי שחור, הופכים את הלוק לנכון גם בטמפרטורות הגבוהות. אם חשקה נפשכן בשמלה, תוכלו להשיג אותה בפקטורי 54 תמורת 5,490 שקלים. אחרי שהתלהבנו מהשמלה, התפנינו לשוס האמיתי בלוק: סנדלי הקשירה בצבע חום עם עיטור כוכב ים זהוב שהקפיצו את התוצאה הסופית (כפי שאפשר לראות בסרטון מעלה).
מדד הסטייל: יוקרה קז'ואלית.

בר רפאלי יום הולדת. אינסטגרם, צילום מסך
שמלת קרושה לבנה של סן לורן לכלת השמחה. בר רפאלי/צילום מסך, אינסטגרם

חן אמסלם

הרבה זמן לא ראינו את השחקנית האהובה חן אמסלם, ולכן נרשמה התרגשות גדולה כשהבחנו בה צועדת על השטיח האדום שנפרס לקראת עלייתה לאוויר של העונה השנייה בסדרה "פמת"א" לכאן 11. אמסלם בחרה אאוטפיט מדויק לאירוע, כולו של בוטיק הלנה, שהוא גם קליל אבל גם קלאסי, גם שיקי וגם לא מתאמץ ובקיצור - קלעה לכל הקטגוריות. מכנסיים מחויטים לצד טופ סטרפלס (390 שקלים, כרגע אזל מהמלאי) מבד ריב בגזרת מחוך מחמיאה יחד עם סנדלים בגוון בז'.
מדד הסטייל: וואלקם בק.

חן אמסלם. אסף רביבו, טדי הפקות,
התגעגענו. חן אמסלם לובשת בוטיק הלנה/אסף רביבו, טדי הפקות

מיטל ויינברג אדר

מיטל ויינברג אדר חגגה בענק השבוע כשהשיקה קולקציה חדשה למותג שלה "OMA" באירוע עמוס כוכבות, שכולן כמובן חברות קרובות. בתור המארחת והמעצבת היא דגמנה את הפריטים המשובחים והציגה את הפוטנציאל העצום. ויינברג לבשה שמלת-חולצה בפסים שחור-לבן (690 שקלים) ולגמרי עשתה חשק לבחון את הקולקציה החדשה מקרוב.
מדד הסטייל: נשמח להתלבש ככה כל יום בעונה הקרובה.

מיטל אדר ויינברג אומה OMA. דנה לביא,
מדי הקיץ המושלמים. מיטל אדר ויינברג משיקה את הקולקציה החדשה שלה למותג OMA/דנה לביא

יובל שרף

מאז ומתמיד נתפסה יובל שרף כאחת מאושיות הסטייל המשובחות בתעשייה המקומית. גם השבוע היא לא אכזבה והוכיחה שעדיין יש לה את זה. השחקנית הגיעה להשקת הקולקציה החדשה של המותג "OMA" כשהיא לובשת מכנסי ברמודה שחורים לצד חולצה מכופתרת מפוספסת בכחול-לבן, שניהם של אומה, עם נעלי פלטפורמה של סטלה ולורי, כובע מצחייה וחיוך מאוזן לאוזן.
מדד הסטייל: לוק עם אמירה.

יובל שרף אומה OMA. דנה לביא,
אחת מאושיות הסטייל המשובחות - ולא בכדי. יובל שרף לובשת OMA/דנה לביא

סוול אריאל אור

תרשמו את השם. כרגע היא אולי עוד לא כל כך מוכרת, אבל בקרוב מאוד השחקנית הצעירה הזו הולכת להתפוצץ בענק. סוול אריאל אור היפהפייה לוהקה לסדרה "מלכת היופי של ירושלים", שצפויה להיות להיט טלוויזיוני ענק. בינתיים היא הגיעה להקרנת הבכורה בלוק רותח שנועד לתרגל אותה לקראת הסלבריטאיות שעוד תגיע. מדובר בשמלת מיני מעטפת עם קאט-אאוט א-סימטרי באזור המותן שעיצב אלון ליבנה. בגזרת הביוטי נרשמה תסרוקת אסופה במראה רטוב עם שביל באמצע שיצר לה מעצב השיער אדיר אמרגי עם תכשיטים של אפרת קסוטו.
מדד הסטייל: כוכבת נולדה.

סוול אריאל אור מלכת היופי של ירושלים. רפי דלויה,
תשננו את השם. סוול אריאל אור לובשת אלון ליבנה/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully