וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לביונסה זה לא היה קורה: לנסרין קדרי עפה הפאה באמצע ההופעה. צפו

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 13:04

נסרין קדרי הופיעה בפני אלפי אנשים על הבמה בקיסריה ובנאמבר אחד קרתה תקלת ביוטי לא רגילה. הכוכבת רקדה והפאה הבלונדינית התעופפה אל על. מומחה מסביר - איך תמנעו ממקרה שכזה ולמה קדרי עדיין מגה סטאר?

נסרין קדרי בהופעה בקיסריה/באדיבות ישראל בידור

על המייקאובר של נסרין קדרי דובר רבות. הכוכבת, שעברה כמה גלגולים במראה, מצבע שיער דרך ירידה במשקל ועד טיפולים קוסמטיים היא אחת הכוכבות המובילות היום בתעשייה המקומית. הטוטאל לוק החדש תורגם גם לבמה וכך כבר תקופה מופיעה קדרי מחומשת ברקדניות, שמלות ערב נוצצות ושיער מפואר.

אמש (שבת) מול אלפי צופים בקיסריה, בזמן שקדרי עושה את מה שהיא יודעת הכי טוב, לבושה בשמלת ערב בצבע שמפנייה של מורן טובול ותכשיטים של יאנוש, קרתה תקרית מביכה במיוחד.

באמצע נאמבר של ביונסה כשהרקדניות סביבה, התנועעה נסרין וכשהרימה את הראש בדרמתיות עפה גם הפאה שלראשה. פאה משובחת יש לציין, בלונדינית וארוכה עם שורש שטני טבעי ותנועתיות מרשימה תודות למאוורר שעל הבמה. מומנט קווין בי קלאסי, רק שלא בטוח שלה זה היה קורה. הרגע תועד כמובן על ידי הגולשים שנכחו בהופעה, קדרי ירדה מהבמה, אבל חזרה מיד מתוקתקת והמשיכה לתת עבודה. מקצוענית.

השקיפות במייקאובר, עליו דיברה נסרין (34) בפתיחות גם בכמה פוסטים באינסטגרם, מגיע גם בגזרת מותג הפאות בו קדרי משתמשת - 'יפי פאות' מירושלים. בעבר היא נראתה כבר בלא מעט מראות מקארה שטני ארוך, חום אגוז ובלונדיני ארוך ומרשים כמו שנראה בהופעה.

עדיין לא עוקבים אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם?

נסרין קדרי. ארן חן,
עושה ביונסה. קדרי והבלונד שהתעופף/ארן חן

כוכבות שנעזרות בפאות זה כבר די אולד ניוז, כל איש ביוטי יעיד על כך. מביונסה האגדית, דרך ניקי מינאז', קיילי ג'נר, ניקול קידמן והרשימה עוד ארוכה בהחלט. "אני מאוד אוהב את הטרנד של הפאות, אבל צריך לדעת איך לעבוד עם זה". מסביר לנו גילי אלגבי, מומחה הביוטי של סופר פארם.

"אם את כבר הולכת על פאה יש כמה דרכים להתמודד ויש כל מיני סוגי פאות. לצורך העניין נסרין חבשה פאה מחרפנת, לייס פרונט, מה שאומר שכל החלק שקרוב למצח, רשת צפופה וקטנה נותנת שקיפות כמו גרביון. ברגע שזה מספיק צמוד לראש וזה במידה שלך לא צריך להדביק בעיקרון. פה אבל, יש לנו קיסריה, קיץ, נסרין רוקדת בטירוף ולדעתי מה שקרה שהיא הזיעה באזור המצח וללא הדבקה זה פשוט התנתק".

נסרין קדרי. ארן חן,
תנשמו, כל הכוכבות הגדולות משתמשות בפאות/ארן חן

"אני בטוח שזה נעשה בתום לב", מוסיף אלגבי, "ושאפו על ההתמודדות ועל החזרה המהירה לבמה. מבחינתי צריך להדביק, רצוי עם דבק 'ספיריט גאם', או דבק דו"צ על הקרקפת ואז זה מחזיק את הפאה בטירוף. במקרים כאלה אני אגיד - גם תוספות שיער זה בסדר, ואם שמים כמות מכובדת ומדביקים זה מחזיק לגמרי".

עוד בוואלה!

סיפורי שיער

לכתבה המלאה
נסרין קדרי. ארן חן,
הפאה, המאוורר, הרקדניות - נסרין קדרי על הבמה/ארן חן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully