וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכוער, אבל עם טוויסט: הקרוקס חזרו ובגדול

עודכן לאחרונה: 7.6.2021 / 9:59

הפופולריות בקרב הנעליים שנחשבו לטעות אופנתית צוברת תאוצה לא רגילה, תודות לשיתופי פעולה מעניינים ותוספת צ'ארמס מדליקה שמוסיפה לכל העניין אווירה של חנות ממתקים. אנחנו נזהרות, אבל מודיעות - הקרוקס חזרו ובגדול

שימו עצמכן רגע בתוך הנעליים השנויות במחלוקת של בעלי מותג הנעליים הידוע קרוקס, שעדים לרוחות המנשבות בעולם האופנה. לא הייתן תוהות מדוע מגמת האופנה המכוערת ממשיכה לתקוע יתדות בכל מקום, כולל בתי האופנה היוקרתיים ביותר, ואיך אנחנו, מביאי בשורת הקרוקס, לא חלק מהגל הזה? לפני שנחטוף פה תביעת דיבה, נציין שיפה ומכוער זה עניין של טעם, ואנחנו בוואלה אופנה! מהווות שופר לדיבור מסוים שמתגלגל, תוך ציון שאנשים רבים לא שותפים לאותו דיבור וסבורים שנעלי קרוקס מייצגות יופי.

ובחזרה למשחק החלפת התפקידים שהתחלנו קודם, מה הדרך למנף את הפופולריות של טרנד הנעליים הגסות שקוטלגו בעבר כטעות אופנתית מובהקת לטובת המוצר שלכן שנחשב בעיני רבים כאחד מנושאי הדגל? בטח ובטח כשבמקביל גזרת נעלי הקלוגס נמצאת בעיצומו של קאמבק משלה.

התשובה המתבקשת היא כמובן לפנות לכל הערוצים הידועים ביניהם מובילי דיעה, שיתופי פעולה וכמה שיותר ידוענים שיאירו בסטייל נחשק את דגם הנעליים האייקוני. זו האסטרטגיה של קרוקס כבר למעלה משנה, אבל כמות האזכורים והכתבות ברשת מהימים האחרונים לא משאירה מקום לספק: הקרוקס חזרו ובגדול.

לאחר חבירה לאופנת-על יוקרתית עם המעצב הבריטי כריסטופר קיין (2017) ובית האופנה בלנסיאגה (2018), נדמה שההיצמדות למותגים קטנים, נישתיים והרבה פחות גבוהים הביאה את הבאזז המיוחל, שכאמור תופס פופולריות עצומה ממש כעת. הקולקציה השנייה עם הלייבל Drew House שבבעלות ג'סטין ביבר (הושקה במרץ האחרון) היא אחת המדוברות ביותר והיא מציגה את הגזרה הקלאסית בסגול-לבנדר וצהוב-חלמון, שני הגוונים החזקים של העונה, במחיר שנעים בין 90 ל-185$.

התוספות החמות מבית ביבר בדמות צ'ארמס המתחברים לחריצי הגפה, ביניהם סמיילי, דובונים, דמויות קרטונס וסלוגנים במראה גרפיטי, משלימות את לוק ה"חנות ממתקים" בגרוב שמדליק לא מעט קניינים מסתבר. ויש אף גרביים תואמים בצבע לבן עם כיתוב הלוגו המשותף בצהוב.

עוד שת"פ רותח של קרוקס שאי אפשר להתחמק ממנו לאחרונה הוא עם זוכה הגראמי DJ Diplo שנתן פרשנות עיצובית מעולמות חיי הלילה - משיחות צבע פסיכודליות פלוס צ'ארמס של פטריות (הזייה) תלת מימדיות שזוהרות בחושך. "קרוקס עזרו לי להחיות את ההרפתקאות שלי עם העיצובים האלה", אמר הדי-ג'יי המפורסם בהודעה הרשמית לתקשורת, "הם מגניבים יותר מכל מה שיכלתי לדמיין". במחיר של 50-80$ תוכלו להצטייד בזוג כזה למסיבת טבע הבאה בה תבקרו.

באופן כללי הנוכחות של הצ'ארמס, או Jibbitz, היא הדבר הבולט בהקשר של קרוקס (שנמכרות בישראל ברשת We shoes) נכון לקיץ 2021, גם בקולקציות שיתופי פעולה נוספות כמו עם Hidden Valley Ranch או קרואלה דוויל ודיסני, וגם כקישוט שניתן לרכוש בנפרד בחנות האונליין או בחנויות של קרוקס (5$).

המעצבת המוערכת והזמרת הפחות מוערכת ויקטוריה בקהאם שקיבלה לאחרונה אריזת מתנה ובה אחד הדגמים של ביבר שיתפה את קהל עוקביה בסטורי ושאלה: "האם הייתם נועלים קרוקס בגוון לילך?". אושיית הסטייל הבריטית פרסמה ש- 57% ענו בשלילה והוסיפה "טוב, זה היה קרוב! אני חושבת שהייתי מעדיפה למות אבל בכל מקרה תודה ג'סטין ביבר". ואנחנו נוסיף - תודה ויקי שסיכמת את דעתנו באופן כה מדויק.

עוד בוואלה!

שלטון הקרוקס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully