וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיפה לוק הקיץ המושלם של אגם רודברג?

השחקנית העסוקה הגיעה לפרמיירה של סדרה חדשה בכיכובה שהיא לובשת סט משגע של חצאית עם שסע וקרופ-טופ קטנטן. אם גם אתן חולמות עליו לאירוע הבא שלכן, הנה הפרטים

אם חיפשתן את לוק הקיץ האולטימטיבי - הוא נמצא במלתחה של אגם רודברג, שהיא לחלוטין אחת השחקניות הישראליות העסוקות של התקופה האחרונה. רודברג, האישה שמסרבת להתבגר, חגגה השבוע את עלייתה לאוויר של סדרה חדשה בכיכובה. להקרנה החגיגית לצד השחקנים והיוצרים היא לבשה סט של חצאית וקרופ טופ מהיפים שראינו, ולכן עמלנו להשיג את כל הפרטים.

מי שלא עוקב נספר שבימים אלו רודברג מככבת בסדרה החדשה של קשת 12, שנקראת "היורשת", שזכתה לביקורות מעורבות. כמו תמיד היא הצליחה לבלוט בפרמיירה החגיגית ובעוד שיתר שחקני הקאסט הגיעו לבושים בשחור-לבן, רודברג נראתה כמו קרן שמש.

אז מה היא לבשה שכל כך התלהבנו? לאירוע בחרה רודברג סט של המותג "bec and bridge" שמיובא על ידי בוטיק נוני בכיכר המדינה שבתל אביב. הסט, שנבחר עבורה על ידי הסטייליסטית סיון חימי, מורכב מחצאית מקסי עם שסע וקרופ טופ קטנטן תואם, שעליהם הדפס פרחים בגווני חום, חרדל בז' ולבן. מי שעבדה קשה בחורף על הקוביות בבטן - זה בהבטחה אחד הלוקים היפים.

את האאוטפיט הפרחוני שילבה אגם עם סנדלים חומים, שרשרת זהובה של המותג "Aliya Fine", לק אדום בוהק בציפורניים שיצר ניגודיות מעניינת, איפור גלואו בחסות המאפרת דנה דנקר ופן וייבי קיצי וקליל של אור לוי.

עוד בוואלה! אופנה

הזמנה לחתונה: מצאנו את הלוקים הכי יפים שתוכלו ללבוש לאירוע

לכתבה המלאה

אם חשקה נפשכן בסט דומה, כדאי שתמהרו כי בבוטיק נוני יש פיסים בודדים מכל דגם שהם מייבאים, כולל את הסט שלבשה אגם. מחירו של הטופ הוא 650 שקלים והחצאית תעלה לכן 1,750 שקלים. יחד מדובר ב-2,400 שקלים, סכום די גבוה, אבל עם הבטחה לסט שיכול להחזיק כמה עונות אצלכן בארון, ואפילו מאפשר לשחק עם שלל לוקים שונים - כאשר מפרידים את שני החלקים. הצעת הגשת - הטופ עם ג'ינס בהיר ואקסטרה גבוה והחצאית עם טי לבנה חלקה או גופייה לבנה במחשוף סגור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully