וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם בחרתם: קבלו את האייקונים הכי גדולים בישראל

בשיתוף ניסאן

עודכן לאחרונה: 26.8.2021 / 11:53

אחרי עשרות אלפי הצבעות - יש לנו את המנצחים הגדולים בתחרות של וואלה! אופנה וניסאן ג'וק. אז מי האייקון הכי קלאסי, אקסטרים, נועז או שיקי בסביבה? כנסו וגלו

בשבועות האחרונים העמדנו את מיטב הסלבס של ישראל במבחן רציני של וואלה! אופנה וניסאן ג'וק כדי לגלות: מי האייקונים הכי גדולים בתעשייה המקומית. שאלנו אתכם, ואתם עניתם עם עשרות אלפי הצבעות, עד שהתקבלו התוצאות הברורות ויש לנו את המנצחים הגדולים. אז מי האייקונים הנבחרים של ישראל?

האייקון הכי מעודכנת - ירדן הראל

הדוגמנית והמגישה המצליחה מתהדרת בסגנון הכי עכשווי ומחוברת לטרנדים החמים בעולם. אפשר רק ללמוד מהלייף סטייל ההורס שלה ובזכותכם היא גברה על שלוש מתחרות מרשימות: אנה ארונוב, עדן סבן וקורל סימנוביץ'.

ניסאן ג'וק האייקונים.
קשובה לטרנדים החמים בעולם - ירדן הראל

האייקון הכי קלאסית - גלית גוטמן

אם כל הדוגמניות גלית גוטמן הולכת איתנו כבר שנים ובכל אירוע מתוקשר תמיד נראית בשיאה . כל זה ועוד עזר לה להתעלות על עוד שלוש נשים משגעות: מיכל אנסקי, קרן מור ורונית יודקביץ'.

ניסאן ג'וק האייקונים.
הכי קלאסית - גלית גוטמן

האייקון הכי אקסטרים - עדן פינס

למי שחושב מחוץ לקופסה - עדן פינס היא ללא ספק התשובה. תמיד מעניינת וייחודית, לא מוותרת על צבעוניות בולטת ולדעתכם יותר אקסטרים מהמתמודדות שהיא ניצחה: נטע ברזילי, נועה קירל ואלה לי להב.

ניסאן ג'וק האייקונים.
הכי אקסטרים ללא ספק - עדן פינס היא משב רוח מרענן

האייקון הכי לא מתאמצת - שלומית מלכה

יש נשים שהכול עובד בנונשלנט וכך היא שלומית מלכה - לא מתאמצת ונהדרת. זרקתי על עצמי משהו ויצאתי מהבית, רק טוב יותר מדר זוזובסקי, עמית פרקש ודנה פרידר.

ניסאן ג'וק האייקונים.
אתם בחרתם - הכי לא מתאמצת. שלומית מלכה

האייקון הכי חזקה ברשת - גל גברעם

אושיית הרשת גל גברעם פרצה לחיינו בשנים האחרונות ואחרי הנוכחות המרשימה בבית "האח הגדול", כבר אי אפשר להתעלם ממנה. באינסטגרם היא בולטת במיוחד ואתם בחרתם בה כאייקון הכי חזקה ברשת, לפני דנית גרינברג, ליבר בלילתי ושי מיקה.

ניסאן ג'וק האייקונים.
הכי חזקה ברשת - גל גברעם

האייקון בעולם האופנה - דרור קונטנטו

המעצב הישראלי שהפך לשם דבר בעולם שמלות הכלה והערב, דרור קונטנטו, שקיבל גם הכרה בבית "האח הגדול" הוא אייקון האופנה האהובה עליכם, וניצח בתחרות שלנו את אלון ליבנה, דורין פרנקפורט ווויוי בלאיש.

ניסאן ג'וק האייקונים.
האייקון מעולם האופנה - דרור קונטנטו

האייקון הכי שיקי - אסי עזר

הלוואי על כולנו את השיק של אסי עזר, שמשלב סגנון ברור ואישי עם חיוך הורס, בדיוק כמו השלישייה שהוא ניצח בדרך לתואר "האייקון הכי שיקי": טום באום, הראל סקעת ועברי לידר.

ניסאן ג'וק האייקונים.
הכי שיקי - אסי עזר

האייקון הכי נועז - סטטיק ובן אל

הם נועזים במוזיקה וגם בסטייל, סטטיק ובן אל הם האייקונים הכי נועזים בישראל לפי הבחירות שלכם, ונראה שאתם יודעים מה אתם עושים. מולם התחרו איתי תורג'מן, יונתן מרגי וציון ברוך.

ניסאן ג'וק האייקונים.
הכי נועזים ועל זה אין עוררין - סטטיק ובן אל
בשיתוף ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully