וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטי הולמס נראית מבואסת, אבל הלוק? כיף חיים

עודכן לאחרונה: 15.6.2021 / 7:07

השחקנית השיקית פופרצה ברחובות ניו יורק כשהיא לבושה בלוק יומיומי קלאסי ומנצח. אי אפשר היה להתעלם מהמבט הדי מבואס שבעיניה והשיער הרטוב איתו יצאה מהבית, אבל הלוק לעומת זאת - כל כך לא מאכזב

קייטי הולמס. backgrid, בקריד
אל תהי בדאון! את שיק! קייטי הולמס/בקריד, backgrid

צילומי פפראצי של קייטי הולמס משוטטת ברחבי מנהטן כאחת האדם אינם נחשבים מחזה נדיר במדיה. השחקנית הניו-יורקית בת ה-42 מתנהלת כבר תקופה ארוכה בטבעיות חסרת מאמץ במהלך הסידורים היומיומיים בסביבת מגוריה מבלי לדפוק חשבון או הופעה ייחודית לכבוד צלמי הרחוב שממתינים לה בכל פינה. גם כשהיא נושאת ערימת של שקיות ותיקים, או סתם יורדת לסאבוויי, הסטייל לרוב מדבר בעד עצמו ומשלב עדכנות אופנתית, פשטות ופרקטיות. בניגוד למשל לידועניות אחרות שיוצאות דקה אחרי לידה לסיבוב עם העגלה באאוטפיט שתוכנן ונבחר בקפידה לטובת הפפראצי שמחכים להן מתחת לבניין.

זו הסיבה שאנחנו הרוסות על קייטי וצמאות לכל סטריט-לוק אגבי שנלכד בעדשה ומתפרסם ברחבי הרשת. כי היא פשוט כמונו (טוב, לא ממש), וחייבות לומר - גם לה היו נפילות לאחרונה. כזכור, הזוגיות הפוטוגנית של הולמס והשף אמיליו ויטולו (33) הסתיימה לפני כחודש, אחרי שמונה חודשים בהם היו בלתי נפרדים ונראו מאוהבים בטירוף באופן מעורר קנאה. למרות הדיווחים על פרידה שנעשתה ברוח טובה ושהגיעה יותר מכיוונה של השחקנית, בשבת האחרונה נחשפו תמונות חדשות שתיעדו אותה משוטטת לאור יום באזור הרובע הנחשב צ'לסי, ווסט-סייד מנהטן, בהן היא נראית ממש לא בשיא שלה. שלא לומר מבואסת מהחיים.

עוד בוואלה!

בא לך לטמטם את האקס? תתלבשי כמו קייטי הולמס

לכתבה המלאה

בשיער רטוב עם לוק של ילדה שיצאה לפני דקה מהמקלחת והתגנבה מהבית לפני שאיזה מבוגר אחראי ישים לב ויזהיר אותה מפני התקררות, היא הסתתרה תחת מסיכת קורונה חד פעמית לבנה (ואין בניו-יורק חובת מסכה למי שמחוסן) שחשפה עיניים עצובות ששידרו חוסר מצב רוח או אולי סתם עייפות של לילה לבן (תנו לנו להתפרע). בהמשך היא הרכיבה משקפי שמש, אבל גם משפת גופה ניתן להבחין שהבחורה לא ביום הכי להיט שלה.

קייטי הולמס. backgrid, בקריד
טי-שירט ג׳ימי הנדריקס ותיק עור חום מבית Hunting Season/בקריד, backgrid

בגזרת הטוטאל לוק חביבתנו קייטי לא איכזבה והלכה על קז'ואל משובח בדמות טי-שירט ג'ימי הנדריקס וינטג'ית בצללית אוברסייז ובגוון בז' דהוי, שיוצרה מחדש במהדורה מוגבלת לפני כשנה בחגיגות ה-50 לאולפן ההקלטות Elctric Lady שהקים המוזיקאי האגדי. במרכז החולצה מודפס לוגו הסטודיו, שכפול מדויק של מדי הצוות שעבד בו בסבנטיז.

קייטי הולמס. backgrid, בקריד
יומיים אחרי, עם אותו התיק, ג'ינס בצללית רחבה וגולגול שובב/בקריד, backgrid

אליה ציוותה הולמס מכנסי ג'ינס ארוכים ורחבים בסיומת קרובה לקרסול ובשטיפת מדיום מבית לצד נעלי המוקסין האייקוניות של גוצ'י, דגם Jordaan ב-830$ מעור שחור ואבזם הפרסה בזהב כולל גרביים בגוון קרם. את ההופעה היא השלימה עם תיק קרוס היסטרי מעור חום בגזרת פרסה מבית Hunting Season הקולומביאני, שעולה 305$ (990 שקלים). לא זול, אבל תודו שהיא פרגנה לנו במחיר נגיש ביחס לתיקים האחרים שלה. רק שיחזור לה המצב-רוח, אמן!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully