וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלו אותה: אשת ראש הממשלה הטרייה מפרגנת לאופנה ישראלית

עודכן לאחרונה: 14.6.2021 / 8:52

ממשלת בנט-לפיד יצאה לדרך ולטקס ההשבעה הגיעו אשת ראש הממשלה, גילת בנט, ואשתו של יאיר לפיד, ראש הממשלה החליפי הנכנס, ליהיא. גילת הפתיעה עם פירגון למותג ישראלי מצליח וליהיא לפיד הלכה על טוטאל לוק שחור ותיק של מותג רותח. נכנסות לעניינים

גילת בנט, ליהיא לפיד. הכנסת, צילום מסך
שחר של יום חדש: ליהיא לפיד, גילת בנט ונורית לוי/צילום מסך, הכנסת

פוליטיקה ויחסים בין-אישיים בצד, זה לא שלשרה נתניהו לא היו הברקות. מעצבים ישראלים כמו דרור קונטנטו השתחלו בקביעות למלתחה שלה, הבוטיק של ניקול ראידמן הפך למעוז הקוטור באמתחתא וגם הבלונד היה מתוחזק היטב. אבל אנחנו בשחר של יום חדש, וגילת בנט, אשת ראש הממשלה הנבחר, היא הפרסונה הרלוונטית לשעה זו. חייבות לציין כי פוטנציאל לגמרי יש והבחירה האופנתית באירוע הרשמי בהשבעת הממשלה החדשה בכנסת נתנה זיק של תקווה, במיוחד לאור ההתלהמויות המביכות.

גילת בנט

גילת (44), אשת ראש הממשלה, עשתה בחירה מושכלת ובחרה בליין הנגיש של בית האופנה משכית תחת ידיה של שרון טל. חליפה בגוון קפה עם פרינט פרחוני בבורדו, תכלת וצהוב שמשדרת וויב אסייאתי במקצת, לה צירפה תיק קש קטן ונעלי סטילסטו מזמש ירוק בעזרתה של הסטייליסטית לילך פינגרמן.

הבחירה בליין הנגיש יותר היא כאמור לא סתם, שכן עיצובים של משכית יכולים להגיע לאלפי שקלים לפריט ויותר. החליפה המדוברת - חולצה עם אלמנט כיווץ בסיומת - 499 שקלים וחצאית מידי תואמת ב-499 שקלים גם כן. סך הכול פחות מ-1,000 שקלים ללוק מוצלח במיוחד עם פירגון לתעשייה המקומית ומחיר שפוי. ועוד היה פה אקזיט, הא?

גילת בנט. ראובן קסטרו
גילת בנט בחליפה של M by maskit/ראובן קסטרו
משכית. יח"צ,
הליין הנגיש של משכית - חולצה ב-499 שקלים, חצאית ב-499 שקלים/יח"צ

ליהיא לפיד

ליהיא לפיד בחרה בטוטאל לוק שחור עם שמלת מידי מחמיאה, קרדיגן שחור ונעלי סטילטו תואמות. מה כן זיהינו והופתענו עד מאוד? תיק של המותג הצרפתי המצליח ז'קמוס, לא מינאטורי, כי היא אישה שמבינה שהתיק משרת אותה ולא ההיפך, אך בצבע תכלת טרנדי. 'לה גראנד צ'יקיטו', בעלות של 810 דולרים ב-shopbop.

גילת בנט, ליהיא לפיד. דני שם טוב,
מימין מבצבץ התיק היוקרתי של ז'קמוס של ליהיא לפיד/דני שם טוב
ז'קמוס. אתר רשמי, אתר רשמי
התיק המדובר - 'לה גראנד צ'יקיטו' של ז'קמוס/אתר רשמי, אתר רשמי

מרב מיכאלי

חברת הכנסת שהציגה לא פעם אג'נדה אופנתית ברורה נצמדה לטוטאל לוק שחור וישראלי טהור. חולצה בעלת שרוולים ארוכים של רונן חן וחצאית מידי מסאטן של OMA, המותג של מיטל וינברג אדר. 390 שקלים - לכל המעוניינות.

מרב מיכאלי. אינסטגרם, צילום מסך
שומרת על טהרת השחור/צילום מסך, אינסטגרם
מרב מיכאלי. ראובן קסטרו
חולצה של רונן חן. מרב מיכאלי/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully