וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאם שלא הכרנו: שני כהן שיחקה אותה על השטיח האדום

עודכן לאחרונה: 24.6.2021 / 7:04

השחקנית שני כהן המריאה עם צוות הסדרה "השוטרים" לפסטיבל סדרות יוקרתי במונטה קרלו. הלוק שלבשה ליום הראשון של האירוע השאיר אותנו המומות - שמלה מדויקת, מחמיאה ונוטפת שיק

קטע מתוך פרק סיום העונה של "השוטרים"/קשת 12

מדי שנה מתקיים במונטה קרלו שבאזור הריביירה הצרפתית פסטיבל טלוויזיה עם שטיח אדום יוקרתי במיוחד, שמושך אליו שחקנים ויוצרים של סדרות מכל העולם. מדי פעם גם ישראל זוכה לשלוח נציגות, ולעתים אף לקטוף פרסים שמסבים לנו גאווה. גם השנה הוציאה ישראל משלחת לפסטיבל, ובין הגברים - הייתה שחקנית אחת שגנבה את כל ההצגה עם לוק משגע.

השוטרים פסטיבל מונטה קרלו צחי הלוי שני כהן. יח"צ,
שמלת מקסי אוף שולדרס עם שרוולים תפוחים שנוצרה במיוחד לאירועים כאלה/יח"צ

מי שעלה על המטוס למונטה קרלו היו השחקנים צחי הלוי ושני כהן, כוכבי הסדרה "השוטרים" של קשת 12, שהמריאו יחד עם היוצרים רותם שמיר ויובל יפת, לפסטיבל כדי להתחרות בקטגוריית "הסדרה הבינלאומית הטובה ביותר".

כהן צעדה על השטיח האדום כשהיא לובשת שמלת מקסי שחורה בעיצובה של מעצבת האופנה החרדית חנה מרילוס בגזרת אוף שולדרס, עם שרוולים תפוחים טרנדיים וסטרפלס מחמיא במיוחד, כשהכול באווירת טול רומנטי-גותי מהפנט.

עוד בוואלה! אופנה

לילה לבן: כל הכוכבים המקומיים הגיעו להרים במסיבה, מה הם לבשו?

לכתבה המלאה

גם החגורה במרכז השמלה, שבדרך כלל יותר הורסת ממרימה, הוסיפה עומק לשמלה היפה גם ככה. התכשיטים שייכים למותג "מלכה" ונעלי העקב שנעלה שייכות למותג אלדו, עליהן כתבה כהן באינסטגרם שלה: "אלו נעליים של 13 ס"מ. לא רואים, אבל הן נוחות רצח יחסית לגובה". התוצאה, מיותר להגיד, אקסטרה שיק.

הלוק נבחר עבור כהן על ידי הסטייליסטית המקומית מזל חסון ועל האיפור הופקדה מאפרת מלונדון - אליס פרנצ'סקה לינס. היא בחרה עבור כהן שפתון אדום עוצמתי שבהחלט הוסיף דרמה טובה ועניין לשמלה השחורה המנצחת.

השוטרים פסטיבל מונטה קרלו צחי הלוי שני כהן. יח"צ,
הייפ מטורף על השמלה, ובצדק. שני כהן בחנה מרילוס/יח"צ

אחרי הלוק המדויק הזה ליום הראשון של הפסטיבל, חתמה כהן את הסיבוב עם עוד שמלה דרמטית של מרילוס הפעם באדום עמוק. קווים קלאסיים ונקיים, שרוולים ארוכים ומפתח משגע שמדגיש את עצמות הבריח. "אוטוטו חוזרת להעמיד מכונה ולהעביר למייבש", כתבה כהן באינסטגרם וככה נגמר לו סיפור סינדרלה. נשמח להיפגש בשטיח האדום הבא.

השוטרים פסטיבל מונטה קרלו צחי הלוי שני כהן. GettyImages
שני כהן בעוד שמלה מוצלחת של חנה מרילוס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully