וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בת 40 וכוסית": מורן אטיאס מרימה בשכשוכית

עודכן לאחרונה: 27.6.2021 / 16:01

מורן אטיאס העלתה פוסט תמיכה בקהילה לרגל סופ"ש הגאווה, שם גם הסבירה תובנה אליה הגיעה בימים האחרונים. כל הטוב הזה בבגד-ים רותח של מותג ישראלי שכולכן יכולות לרכוש

שמועה מורן אטיאס/עידו שחם

סופ"ש גאווה היה לח במיוחד, ומי שהלא הרים אצל עופרה, דאג למסיבת בריכה מצננת. מורן אטיאס כן נכחה במסיבה המדוברת בפארק הירקון, ובמקביל העלתה פוסט מהחיים הנוצצים באל איי והביעה סולידריות: "אם אתה גאה ויודע את זה סופ"ש גאווה בתל-אביב זה המקום להיות בו".

גלריית התמונות הלוהטת שהתלוותה לפירגון התל אביבי, לא ממש תירגמה את הרעיון, אבל כן העלתה סוגיה אחרת מעניינת לא פחות. "עכשיו אני קולטת שאין ממש קשר לתמונה שאני מעלה אבל אני בת 40 וכוסית. עם גוף אחר אבל מרגישה היום כוסית על חלללל. גם כשאני ראיתי את הפוסט של נטלי (דדון) היה לי מעין ריפלקס למילה. כי זה החזיר אותי אחורה כשקראו לי כוסית, ושנאתי את זה. .. שנאתי את זה כי הרגשתי שאני מעבר ולא רק כוסית. ומה צורם במילה כוס? למה זה מכווץ אותנו? מביך?! מגעיל אפילו? שנאה עצמית בנות? בושה? אני דווקא רוצה אחרת!! רוצות העצמה? תאהבו גם את החלק הזה בכן!".

כל הפוסט המרים, בו נראית אטיאס בת ה-40 בהחלט בשיאה, מגיע כשהיא לבושה בבגד-ים תכלת עמוס כיווצים עם קשירות בצידי העגן וכתפיות ספגטי. גם המחשוף בפרופורציה מדויקת ועל כל זה מתווסף פירגון למותג הישראלי "בננהוט" של נטע אלחמיסטר ונועה בני.

הדגם הפופולרי של המותג, מולאן שמו, מגיע גם בצבעים של שחור ולבן והמחיר כרגע באתר - 799 שקלים, פלוס 10% הנחה לרוכשות חדשות. אלמנט הכיווצים המחמיא מגיע גם בגב והגזרה בישבן מומלצת לחובבות הברזילאי.

עדיין לא עוקבות אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם?

מורן אטיאס. אינסטגרם מורן אטיאס, צילום מסך
"אני בת 40 וכוסית". אטיאס בבגד-ים של בננהוט/צילום מסך, אינסטגרם מורן אטיאס

עוד בוואלה!

יופייך נמדד בצניעותך: מה מורן אטיאס לא תעז ללבוש בחיים?

לכתבה המלאה
מורן אטיאס. אינסטגרם מורן אטיאס, צילום מסך
קליינטה. מחשוף מדויק והרבה כיווצים/צילום מסך, אינסטגרם מורן אטיאס

לוק הבריכה של אטיאס פחות הרגיש לנו ספונטני והאיפור היה אקסטרה מושקע רק בשביל קפיצה לשכשוכית. אולד הוליווד גלאם תודות לאיש הביוטי הצמוד שלה יניב קצב, שמתגורר כבר שנים בלוס אנג'לס, עם פן וויבי משגע, הצללות, ואייליינר עדין פלוס מסקרה. אנחנו במקומך היינו שוקלות אם להרוס את כל זה בשביל טבילה בבריכה. חראם.

מורן אטיאס. אינסטגרם מורן אטיאס, צילום מסך
זה לא מעט גלאם בשביל פאן בבריכה. אטיאס/צילום מסך, אינסטגרם מורן אטיאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully