וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקונסילר הכי מדובר בעולם נחת בישראל. איך תתאימו גוון?

עודכן לאחרונה: 2.7.2021 / 9:47

המותג האמריקני הידוע NARS פתח חנות ראשונה בישראל, וכל חובבת ביוטי יודעת שהממתק האייקוני שלהם הוא חובה בכל תיק איפור. בדקנו עם מומחית איך תבצעו התאמה מדויקת, וכמה זה יעלה לכן?

מאפרים מובילים בארץ ובעולם יודעים שאם יש פריט שהם חייבים במזוודת האיפור שלהם זה הקונסילר של NARS. יש לא מעט מוצרי דגל של חברות מובילות שהפכו ל'מאסט הב' אצל חובבות הביוטי, כשאחד מהם הוא בהחלט ה-Radiant creamy concealer, שמצליח לספק כיסוי מעולה והארה גם יחד.

אחרי שנים בהן שלחתן חברות/בעלים/כל מכר מזדמן שטס לחו"ל לשיטוט בספורה בכדי שיביאו לכן את הקונסילר שיציל אתכן מהכהויות, המותג האמריקני הנחשק נוחת בישראל עם חנות ממתקים חדשה בקניון רמת-אביב.

עדיין לא עוקבות אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

נארס. יח"צ,
מוצר הדגל - RADIANT CREAMY CONCEALER/יח"צ

החברה נוסדה על ידי המאפר פרנסואה נארס בשנת 1994, ועם הזמן מיצבה עצמה כאחת מחברות האיפור המובילות בשוק. פלטות, ליפסטיקים בשלל מרקמים, פריימרים ומייק-אפים הם רק חלק מהמוצרים שתוכלו לשים עליהם את ידכן בלוקיישן החדש, כשהחשוב ביותר הוא מוצר הדגל של המותג שהפך לשם דבר - הקונסילר.

מוצר הדגל (radiant creamy conceler) הוא הקונסילר הכי נמכר בארה"ב. הוא מגיע כמו גלוס, נוזלי אך בפורמולה קרמית ונטמע בתוך העור בצורה מופלאה. הילה קורן, מנהלת ההדרכה של נארס ישראל, מחדדת כי המותג פונה לכולם ונותן מענה לכל גווני העור. "לקונסילרים שלנו יש מנעד מאוד רחב, מבהירים מאוד עד כהים, ומי שרוצה להגיע להתאמה מושלמת שווה להתייעץ עם המוכרות המנוסות בחנות".

אם אתן פחות בעניין של ייעוץ אישי, ויותר בקטע של 'נכנסתי, גיהצתי, יצאתי', קורן מספקת כמה טיפים מנצחים שיעזרו לכן להגיע לגוון האולטימטיבי: "הקונסילר מתחלק לרמת כהות - מלייט ועד דיפ וזה אומר שכל אחת יכולה למצוא את עצמה באחת מהעוצמות (34 גוונים שונים). למשל, כהות בינונית אומרת שאני מדיום. בתוך הסקאלה הזו צריך להבין - האם אני ורדרדה יותר, צהובה או נטרלית. אולי קצת מזה וקצת מזה. לפי זה אני אבחר בתוך המשפחה הרלוונטית את הקונסילר הנכון". בקיצור - שיטת הצמצום ולהתפקס לאט לאט.

נארס. יח"צ,
קונסילרים ב-34 גוונים שונים/יח"צ

"בישראל יש נטייה מאוד חזקה לכהויות מתחת לעיניים, במקרה הזו קונסילר בלבד לא יעזור וכדאי להיעזר בקורטור", מוסיפה קורן. "אם הסתפקתן בקונסילר חשוב לדעת שהוא רב תכליתי והוא גם טוב להצללות, להסתרת פגמים בעור ולטאצ' אפים במהלך היום. כמו בכל מוצר איפור - כדי להגיע למקסימום, יש מברשת ייעודית שעוזרת להימנע מטקסטורה".

עוד בוואלה!

שלושה סרטונים פשוטים: כך תעשי לעצמך את הקוקו המושלם

לכתבה המלאה
נארס. יח"צ,
אם כבר הגעתן, אל תפסחו על הליפסטיקים/יח"צ

ומה לגבי מי שלא אוהבת להשתמש במייק-אפ, אבל מפחדת מלוק של שני פנסים בהירים מתחת לעיניים? "כדאי לקחת נגיעה מהקונסילר ולערבב עם קרם הלחות, זה נותן שטיפה מהממת של הגוון על עור הפנים. את המיזוג הסופי עם העור מומלץ לעשות עם קצות האצבעות. זה הטשטוש הכי טוב".

מי שתרגיש כי ה-Radiant ב-140 שקלים לא מעניק כיסוי מספק, יש את הוורסיה הכבדה יותר (soft matt complete concealer), שמעניקה כיסוי מט עוצמתי ואטום, עם אותם הגוונים בדיוק. בקרוב גם תושק חנות מקוונת ויש עוד יעדים על המפה בישראל. המלצתנו - תתחילו בקונסילר, מחלקה הבאה - גלוסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully