וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלכה לטיסיה באחד הלוקים הסקסיים שראינו

מיה אגסי

עודכן לאחרונה: 5.7.2021 / 12:09

המלכה המעודכנת נראתה בשמלה צמודה ונוצצת שקשה היה להתעלם ממנה. מחמיאה לפיגורה המשגעת שלה, וכמובן - ממוחזרת. יום אחרי היא לא נחה על זרי הדפנה וסיחררה בעוד שמלה פרחונית מעולה. עכשיו אתם - איזו שמלה יותר משגעת?

מי מה המלכה לטיסיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

לטיסיה כבר מזמן הוכתרה על-ידינו לאחת המתלבשות הטובות בעולם ואפילו סלחנו לה על כמה נפילות שגרמו לעיניים שלנו קצת לדמם. מלכת ספרד (48) הפציעה לטקס חלוקת פרסים יוקרתי בברצלונה, כשהיא מתוקתקת מכף רגל ועד מסיכה בשמלה אפורה וסקסית של נינה ריצ'י.

לכאורה, עוד להיט: השמלה מחמיאה לגזרה הדקיקה של לטיסיה, האקססוריז כללו חגורה אפורה דקה ונעלי עקב גבוהות של המותג הספרדי "מגריט", עם רצועות בהצלב בצבעים אפור וכסף וגם האיפור בגוון חום מעושן והשיער שנאסף בעדינות קלעו בול.

עדיין לא עוקבות אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

הכוכבים שעיטרו את השמלה הם שנתנו את הטאצ' הסופי. מעין כוכבי כריסמס, על שמלה שיכולה הייתה להיות משעממת במקסימום. הגזרה הישרה עם השרוולים הקצרים שהגיעו כמעט עד למרפק הוסיפו לתחכום והיה גם שסע קטנטן מאחור.

זה כבר לא סוד שקווין לטיסיה אוהבת למחזר. מצד אחד, יש פה מסר חשוב לנשים בכל העולם: אם מלכה מסוגלת, גם אתן יכולות. הוצאתן כבר הון קטן על אאוטפיט? לבשו אותו שוב ושוב ותנו לכריזמה שלכן לעשות את העבודה. האישה היא זו שעושה את הבגד ולא ההיפך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
המלכה לטיסיה. GettyImages
פייר, וואו! המלכה לטיסיה בנינה ריצ'י/GettyImages

מצד שני, הוד מעלתה - היית בסרט הזה כבר פעמיים. את השמלה של ריצ'י לטיסיה לבשה בפעם הראשונה במאי 2017 במדריד, בחגיגות 60 שנה לסוכנות העיתונות "אירופה". הפעם השנייה הייתה בפברואר 2019, לכבוד קבלת פנים בארמון המלוכה של פרו. וכדי להוסיף חטא על פשע אופנה, בכל שלושת הפעמים היא גם נעלה את אותם סנדלים עם השמלה. אפשר לפחות לעניין באקססוריז אחרים, רק אומרות.

המלכה לטיסיה. GettyImages
הייתה בסרט הזה כבר פעמיים. לטיסיה והנסיכה לאונור/GettyImages

לצד המלכה נראו גם הנסיכות הצעירות, שמתחילות לגלות סממנים של דיוק אופנתי בדיוק כמו אימא שלהן. יורשת העצר לאונור, לבשה שמלה אדומה בגזרה יפהפייה עם נעליים אדומות תואמות ואחותה הצעירה סופיה לבשה שמלה בצבעי שחור לבן עם שרוולים נפוחים פלוס נעלי בלרינה שחורות.

המלכה לטיסיה. GettyImages
מאמי, תזכרי מה אימא לימדה אותך - השוז בצבע של השמלה/GettyImages

אחרי הלוק אפרורי, הרימה המלכה הילוך ועברה לשמלה פרחונית לכבוד ארוחת צהריים רשמית של האו"ם. עוד שמלה ממוחזרת שנלבשה כבר בשנת 2017 מבית קרולינה הררה. מדובר בשמלה אלגנטית בעלת שרוולים שקופים עם רקמות פרחים משגעות בצבעוניות של אדום וירוק על רקע תכלת. נעלי עקב ורודות השלימו את הלוק , והמסקנה היא ברורה, אם כבר לחזור על עצמך - אז ככה.

המלכה לטיסיה. GettyImages
לא נחה. לטיסיה בקרולינה הררה/GettyImages

איזו שמלה של לטיסיה אהבתם יותר?

כסופה בנינה ריצ'י
פרחונית בקרולינה הררה
1901 משתתפים
המלכה לטיסיה. GettyImages
שרוולים שקופים ופרחים בצבעוניות נעימה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully