וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עושה ג'יי לו ביום הכי חם של השנה?

מערכת וואלה! אופנה בשיתוף GLAMGLOW

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 12:00

בקיץ הלוהט אנחנו רוצות לשמור על שגרת הטיפוח, אבל מזג האוויר לא ממש עוזר. מה עושים? אפילו ג'ניפר לופז, שמזמן הפכה למעריצה של SUPER, סדרת המוצרים של GLAMGLOW, כבר יודעת. סרום, טונר, קרם לחות ומסכה שיטפלו בך וינקו את עור הפנים

GLAMGLOW. יח"צ,
אל תתני לחום לקלקל לך/יח"צ

אחד הדברים שכולנו נאלצות להתמודד איתם בחודשי הקיץ הלוהטים הוא הרצון לשמור על שגרת הטיפוח שלנו מצד אחד, אבל צריכות להתמודד עם מזג האוויר הלוהט והלחות מהצד השני. נכון, אנחנו מבינות את החשיבות של קרם לחות, אבל לפעמים רק המחשבה על יציאה לרחוב עם שכבה נוספת על עור הפנים גורמת לנו להוריד עוד כמה מעלות במזגן ולרצות לוותר על כל מה שתכננו להיום. מסתבר שזו לא רק התחושה שלנו.

"בקיץ אנו נוטים להזיע יותר ולכן העור נוטה לתפוס יותר לכלוך", אומר עידן בר שליט, מנהל ההדרכה של GLAMGLOW בישראל. "המעבר מהחום הקיצוני לקור של המזגן בחללים סגורים יכול לגרום לעור הפנים שלנו להתייבש".

זו הסיבה לכך שבקיץ אנחנו חייבות לטפל בעור הפנים בשני רבדים: להקפיד אפילו יותר על ניקוי יסודי ועמוק בגלל שכולנו נחשפים ללכלוך, פיח ושאר פגעי סביבה, וגם לשמור על שגרת טיפוח מלאה ולהזין את העור בלחות שהוא כל כך זקוק לה בגלל המעברים מהחדרים הממוזגים לרחוב.

וזה לא פשוט - המוצרים שמרווים את העור בדרך כלל מכבידים עליו, ואלו שמרגישים קלילים מספיק לא נותנים לנו את כל מה שאנחנו זקוקות לו. משפחת SUPER מבית GLAMGLOW נוצרה על מנת לספק לנו את כל מה שאנחנו צריכות בתחום הזה, מתוך הבנה שעל המוצרים שאנחנו מניחות על עור הפנים להיות קלילים במיוחד ולהיספג במהירות, כדי לא רק להזין את העור, אלא גם לגרום לנו להרגיש בנוח - ובעיקר לא לבחון את הסבלנות שלנו עם הבטחות לתוצאות בתוך שבועות או חודשים. בזכות שילוב של חומרים פעילים, את התוצאות אפשר לראות על עור הפנים שלנו כבר לאחר השימוש הראשון.

החום כבד עלייך? הכירי את סדרת SUPER מבית GLAMGLOW>>

גלאם גלואו. יח"צ,
גלאם גלואו/יח"צ

מוצר הדגל של המותג ושל סדרת ה-SUPER בפרט, היא מסכת SUPERMUD. ממש כמו טיפול פנים אצלך בבית, מדובר במסכה לטיהור העור שמטפלת בפגמים, מצמצמת מראה נקבוביות, מטפלת בהצטברות של תאים מתים ונותנת לעור גימור מאט. והחלק החשוב ביותר - ניתן לראות את השיפור במראה העור, כבר לאחר השימוש הראשון.

אבל בזמן שהמסכה נותנת לנו את אותו "בוסט" של ניקיון, אין צורך לעשות אותה יותר מפעמיים בשבוע, אבל כן חשוב להקפיד על ניקיון עמוק של הצטברות הלכלוך והזיעה. "חשוב לנקות באופן יסודי את הפנים, מה שסבון פנים לבד לא יכול לעשות." מסביר עידן "מי הסרה פועלים יותר לעומק ומנקים גם מקומות שהסבון לא מגיע אליהם". לכן, נרצה להשתמש ב- SUPERTONER: מי הסרה שמכילים תערובת עדינה אך עוצמתית של שש חומצות.

GLAMGLOW. יח"צ,
GLAMGLOW/יח"צ

"בקיץ נעדיף מוצרים קלילים שנספגים במהרה", הוא מסביר ומוסיף ששני המוצרים החשובים ביותר הם סרום וקרם לחות. "בסרום, המרכיבים יותר פעילים והם חודרים יותר לעומק, מה שאומר שהוא נספג מהר ועמוק יותר ומחדש את העור". SUPERSERUM הוא סרום במרקם משי שמכיל תערובת עוצמתית של שש חומצות שפועל כדי לחדש את תאי העור ולהסיר את התאים המתים, במקביל לתועלות אנטי-אייג'ינג. לאחר שהסרום נספג, מניחים קרם לחות, וגם במקרה הזה עידן מסביר שבקיץ נעים ונכון יותר להשתמש בקרם קליל במרקם ג'ל.

הכוכב החדש של סדרת ה-SUPER הוא ה-SUPERWATERGEL, קרם לחות בפורמולת ג'ל קלילה ונטולת שומן שמבוסס על קומפלקס של שלוש חומצות עדינות אך עוצמתיות. מספק לחות מיידית ול-24 שעות ומחזק את מחסום הלחות הטבעי של העור. מבהיר ומחדש את מרקם העור ומנטרל ברק, מבלי לגרום להתפרצויות חדשות של אקנה. התוצאה- עור מאוזן, אחיד ובריא.

"אני אוהב את הסדרה הזו כי יש בה המון חומרים פעילים", אומר עידן. "ומה שחשוב שרואים תוצאות באופן מיידי".

החום כבד עלייך? הכירי את סדרת SUPER מבית GLAMGLOW>>

גלאם גלואו ניתן להשיג ברשת סופר-פארם, משביר, אפריל, BE ובאתר https://www.glamglow.shop/super

GLAMGLOW. יח"צ,
GLAMGLOW/יח"צ
מערכת וואלה! אופנה בשיתוף GLAMGLOW

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully