וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארזה לבד: מה נטע אלחמיסטר לקחה לחופשה במיקונוס?

טניה גרסיה

עודכן לאחרונה: 14.7.2021 / 9:01

הדוגמנית המקומית המריאה לחופשה באי היווני וניצלה את הלוקיישן הפוטוגני לקדם כמה פריטים חדשים מהמותג שלה. בגדי ים מקולקציית קפסולה, חליפת חוף, חצאית רשת ויש גם נגיעה של בתי אופנה יוקרתיים

שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021 ./צילום והפקה - רייפ אינטרטיימנט וערוץ האופנה הישראלי - משודר ברשת 13

בחמישי האחרון המריאה נטע אלחמיסטר לעוד חופשה חלומית במיקונוס, סיבה מספיק טובה עבורה להוציא את ארסנל בגדי הים ולהתחיל בחגיגה יוונית. על האי פגשה גם את קורל סימנוביץ', עומר אדם ושות', כשאת פיד האינסטגרם דאגה למלא בתמונות רלוונטיות שיקדמו את המותג שלה, ובמקביל יעשו לכן קצת פאן כשאתן חולמות על חופשה ובעצם מתנחמות בקרדיגן במזגן מהקפיא של המשרד.

הלוק הראשון כלל בגד-ים מקולקציית הקפסולה החדשה של בננהוט ו-Revolve. מדובר בבגד-ים במהדורה מוגבלת כשפריטי הקולקציה נמכרים באתר של Revolve בלבד. הסט שכל אחד מחלקיו בעלות של 348 שקלים, כולל הדפס בוהו שיק כתום וסגירת עניבה. בתוספת אקססוריז של כובע קש ושרשרת גוף שיוצרת מראה גוף מאורך.

לכבוד מסיבת חוף חגיגית בחרה בשמלת סליפ סקסית בתוספת גולגול חצי נפול עם שווצנים פזורים בפרונט. שמלת טאי דאי הלוא הוא טרנד הצבעים המקושקש בוורוד-לבן-כחול מבית "Retrofete", מחשוף חלקלק, שסע גבוה ולוהט במחיר של 595$ בלבד. את הלוק השלימה עם עקבים כסופים שפחות בלטו אחרי פצצת הצבעים שקיבלנו ותיק צד ברקמה לבנה של איב סן לורן בכ-2,000$.

אין יותר מתסכל מללכת לחוף עם שיער פזור ולחזור עם קשרים מפה ועד להודעה חדשה. מי יודע, אולי מיס אלחמיסטר למדה זאת בדרך הקשה וכך יצרה טוטאל לוק פדנטי וזוהר. נתחיל בחלק העליון, שכלל שיער אסוף טוב (מאוד) ומיושר לגולגול, משקפי שמש עם עדשות כתומות של ג'ימי צ'ו מבית אירוקה, עגילי חישוק זהובים ועבים ואודם עם תוחם ניוד שיצרו מראה טבעי ומוקפד. טופ בגד הים של בננהוט (350 שקלים), חצאית פראו מרושתת בצבע כתום תואם מבית היוצרת, והשלמה של תיק קש בז' מחורר עם עקבים של טוונטי פור סבן.

עוד בוואלה!

אוקיי, אוקיי, אוקיי: מה לבשו האורחות לחתונה של סטטיק ושרית פולק?

לכתבה המלאה

החופשות של אלחמיסטר ונועה בני הפכו מזמן לעוד קמפיין עבור המותג המשותף שלהן ובלוק הבא נטע השיקה חליפת חוף לבנה חצי שקופה של בננהוט, הכוללת קשירה עליונה באזור החזה ונוספת בחלקה התחתון. אם למדנו דבר או שניים על יצירת לוק טרנדי ומדויק הוא שהאקססוריז תמיד יקבעו את האמירה האחרונה. החליפה שולבה שוב עם עקבים בצבע בז', כובע קש כהה ותיק שובר לוק, עם אפקט הקרוקודיל בצבע ירוק ורצועה קצרה של בלנסיאגה במחיר של 2,070$.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully