וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק קורטני קרדשיאן: מה הסיפור של ביקיני המשולשים הצבעוני הזה?

21.7.2021 / 9:15

בנות הקרדשיאנז וחדיד ידועות בגדולתן לייצר היסטריה ברשת סביב בגדי ים שונים שהן לובשות. הפעם, בתזמון מדויק, לבשו אחת מכל שבט את אותו הביקיני בדיוק וגרמו לקריסה של האתר

בין אם תאהבו אותן ובין אם פחות, בנות שבט קרדשיאן ובנות שבט חדיד אחראיות במידה רבה לרוב תופעות בגדי הים שמסתובבות ברשת. החיבה המשותפת שלהן לחשוף סקין ולהצטלם כמה שיותר, בין אם ביוזמתן ובין אם ביוזמת צלמי הפפראצי שמקבלים עדכונים איפה "להיתקל" בהן במקרה, הפכה כמן מזמן לאובססיה שיצאה משליטה. ואם כל פריט שנלבש על ידי מישהי מאחת המשפחות זוכה לערימות של תשומת לב אינטרנטית, תארו לעצמכן מה קורה ביום בו שתי נציגות, אחת מכל שבט, נתפסות במקביל עם הופעה זהה. מעבר לעובדה שתוך דקות האתר קורס, מדובר ברגע שכל מותג אופנה חולם עליו.

הארוע המדובר חל ביום השישי לחודש ליולי, ממש לא מזמן, בו קורטני קרדשיאן והזמרת דואה ליפה (בת זוגו של של אנואר חדיד שנטמעה ביג טיים בווייב המשפחתי) העלו לרשת, כל אחת בנפרד, תמונה עם אותו בגד-ים בדיוק מבית GCDS האיטלקי.

ביקיני בגזרת טופ משולשים, האחד בדפוס בנדנה אדום והשני במשבצות קטנות בירוק/לבן, כשהחלק התחתון מציג גזרת קשירה מנימליסטית בגוון תכלת עם לבבות בפרונט ושחור פרחוני ברצועת הבד הפיצית שמכסה את הישבן. הסט נמכר במחיר סייל של 156$ (במקום 173$), הבעיה היחידה שהוא סולד אאוט ואין צפי למהדורה נוספת.

בעוד קורטני בילתה עם ה-Basic Bikini Patchwork באחד מחופי קליפורניה הקרובים לאחוזתה כולל כובע באקט תואם בפרינט בנדנה אדומה (76$ במקום 109$), ליפה בחרה ללבוש אותו בניו יורק האורבנית כטופ בשילוב ג'ינס בויפרנד, כובע מצחייה כחול וחולצת כפתורים לבנה ופתוחה באורך קרופ.

למרות המרחק המשמעותי של שש שעות טיסה בין השתיים, לפנינו מקרה קלי-ברנדה קלאסי בעידן הרשתות החברתיות. בין המפורסמות הנוספות שהתאהבו בבקיני המתוק הזה ותיעדו עצמן באינסטגרם איתו ניתן למצוא גם את הזמרת האמריקנית אווה מקס לצד משפיעניות הרשת שרה פוקס ובריטני קסוויאר ההריונית.

לא ברור אם מישהו ממחלקת יחסי הציבור של המותג חטף על הראש בעקבות התקרית, אבל אין ספק שההייפ הרציני שיש בתקופה האחרונה סביב GCDS, קיצור של "God Can't Destroy Streetwear", התגבר עוד יותר.

מאז הקמתו ב-2015 GCBD ייצר זהות חזותית חזקה המכוונת לדור ה-Z עם צבעוניות נועזת, גזרות קלילות וגישה מלאת הומור ואירוניה. אושיות נוספות המזוהות עם האסתטיקה הכיפית והקז'ואלית של המותג הן קיארה פראני, קיילי ג'נר, בלה חדיד, פמלה אנדרסון והיילי ביבר.

עוד בוואלה!

בגבוה: אל תפספסו את הצללית המנצחת של הקיץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully