וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה טיטי איינאו עשתה בשיער לפני הכניסה ל"האח הגדול"?

טניה גרסיה

עודכן לאחרונה: 25.7.2021 / 9:26

דיירות בית האח לא נהנות משירותי גלאם סקווד בשהות בבית, אך רובן נערכו מראש. ליטרלי. אז מה טיטי איינאו עשתה בשיער, האם למירי כהן יש תוספות, ומה דנה צריכה לעשות בכדי לשמור על תסרוקת הקסדה שלה?

האח הגדול קיץ 2021 - קטע מתוך התוכנית השנייה/רשת 13

מהשידורים המעטים שהספקנו לראות מבית "האח הגדול" לא יכלנו שלא לתת פוקוס לסגנונות השיער השונים של בנות הבית. כל אחת עם הבולטות שלה כשהקו הוא שנות ה-70 בשילוב מדויק של קארי בראדשו: שיער גדול ומלא נוכחות, נפוח ופרוע בטוב טעם. הקו הטבעי מושפע מטרנד ה"קמתי ככה", שהולך יופי עם שנת הקורונה שהרשתה לנו לדגמן את הסטייל הזנוח, אבל אולי בעצם באמת הגיע הזמן לתת מקום למקורזלות שבינינו, שאיך נאמר? יחד עם שיער גדול מגיעה אחריות גדולה (במיוחד בחום יולי-אוגוסט).

עדיין לא עוקבות אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם?

טיטי איינאו, האח הגדול VIP 10 ביולי 2021. מיכה לובטון,
הלוק של טיטי - "תוספות שמחזיקות לחודשיים-שלושה"/מיכה לובטון

טיטי איינאו נכנסה לבית האח עם תוספות ארוכות ומתולתלות שלגמרי נותנות תחושה של חוסר מאמץ ואולי גם קצת מעוררות קנאה. מי שאחראית על הפריזורה של איינאו היפהפייה היא טלי ממו, שעוסקת בין היתר בהארכת שיער בשיטת התפירה. טלי מספרת שהבחירה של טיטי להיכנס לבית האח עם הלוק הטבעי הייתה ברורה מלכתחילה. "בעקרון יש שלושה סוגים של תוספות: חלק, גלי או מתולתל, היא רצתה שיער מתולתל אז הלכנו על זה. זה יכול להחזיק לה בכיף חודשיים-שלושה אם לא יותר". שיטת התפירה מורכבת מתשתית שמכינים על ראש הלקוחה, עליה קולעים צמות במבנה הרצוי ועל זה מלבישים את התוספות שנתפרות בחוט ומחט, כשהשיטה מתאימה לכל סוגי השיער: עבה או דק, חלק או מחוספס.

אז איך ליצור את המראה המרושל, הפראי והסקסי?
אילן מרגלית, מומחה לתוספות שיער, ושגריר לוריאל פרופסיונל מסביר שמי שרוצה את הלוק הנפוח כמו של טיטי או דיירות נוספות בבית, צריכה לקחת בחשבון מספר אלמנטים מהתהליך עצמו ועד תחזוק ועלויות כספיות. הרבה פעמים תוספת שיער מגיעה ממקום של צורך לנסות לפתור מצב קיים בראש: מדילול שיער, התקרחות ועד רצון לשיער מלא יותר כמו נסיכה באגדות. "לגבי טיטי, יש לזכור שתוספות איכותיות זהו שיער אמיתי, שחי ונושם וברגע שבוחרים נכון את סוג התוספת היא תשתלב באופן נפלא בשיער".

מירי כהן. גילי אלגבי,
הכול טבעי! בגזרת השיער לפחות. מירי כהן/גילי אלגבי

מירי כהן שהפכה ללב הבית בין רגע, כבשה גם אותנו הרבה בזכות השיער העוצמתי שלה. אם לרגע חשבתם שכמות השיער המטורפת היא בתחזוק תוספות - אז ממש לא! אחרי שיחה עם גילי אלגבי, איש הביוטי שמכין את כל דיירי "האח הגדול" לפני הכניסה, הופעתנו לגלות שאצל מירי הכל טבעי בגזרת השיער. אלגבי מוסיף שתוספות מהסוג של טיטי לא דורשות יותר מדי תחזוק: "הבאנו לה בייביליס קטן שתעבור על השיער לפני שידורים או כשמתחשק לה כדי לתת כיוון עם יותר סטייל, אבל תכלס אין ממש התעסקות".

עוד בוואלה!

זה סוף סוף קורה: לירון ויצמן בעונה הכי שיקית שלה עד היום

לכתבה המלאה
דנה רון. גילי אלגבי,
החליטה ללכת על מוהיקן מעודן. דנה רון עם גלאם של גילי אלגבי/גילי אלגבי

כדי להמתיק את השהות של דנה רון על המסך (כי נראה שאולי חסרה שם מתיקות משהו), חובה להתמקד רגע גם בסוג השיער שלה: קארה קצר, נפוח ומעט קסדתי שלא נראה ממש קל לתחזוק. "הנוסחה הכי טובה לשיער מושלם, זה קודם כל לחפוף בצורה נורמלית עם שמפו שמוריד שומניות מהקרקפת". מוסיף אלגבי.

"במקרה של דנה כדי שהנפח יישאר כמו שצריך, יש להקפיד על החפיפות וגם לרסס מוס או סרום שייתן קצת ווליום. לעומת זאת, בערב הכניסה לבית דנה רצתה סטייל מוהיקן מעודן. זה נטו היה רעיון שלה, שיצא אלגנטי ומגניב בטירוף. כשאנחנו באים לכניסה באח אנחנו די צמודים למה שהמתמודדים מבקשים מאיתנו, אנחנו די כחומר בידיהם, הם מחליטים כמה ואיך". מוסיף אלגבי.

דנה רון. גילי אלגבי,
"יש להקפיד על החפיפות". מאחורי הקלעים, רגע לפני הכניסה/גילי אלגבי

ספרים לא עומדים לרשותן של הדיירות, אבל נראה כי הרוב יודעות את העבודה. בין אם התוספות של טיטי, השיער המפואר של מירי או הקוקיות המוזרות של רומי - כולן מתחזקות את הפריזורה, ואחרי העונה האייקונית עם התוספות של אביבית בר זוהר שהוכנסו במשלוח מיוחד, ניכר כי למתמודדות העונה לא יהיה אישיו דרמטי כל כך בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully