וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לקום בבוקר? הבלוגרית שלא מעזה לחשוף את פניה - ועדיין מצליחה

הבלוגרית האירית אורליית' מליה הפכה את טרנד הצילום האינסטגרמי לדרגת אמנות של ממש. היא משתפת לוקים מינימליסטיים ונגישים, נעמדת בפוזיציה לוהטת ומסתירה פניה עם האייפון. איך כל זה מסתדר ה'אובר' חשיפה' של הרשתות?

נדמה שאנו חיים בימים בהם הרוטינה הרגילה של לקום, להתאפר, להתלבש ולצאת מהבית, פשוט נעלמה. התחנה שנוספה לאג'נדה היומיומית היא עצירה מול המראה כמובן, תוך שהיא כוללת עשרים טייקים בפוזיציות שונות, 15 תמונות מינימום ועשר דקות שלעולם לא יחזרו. ובעוד שבחירת האאוטפיט היא דבר מה הנתון לבחירתנו, אנו לא תמיד יכולות לשלוט באופן שבו הפנים שלנו החליטו לקום בבוקר, ועל כן אסטרטגיית "גלה טפח וכסה טפחיים" מתגלה כשימושית מאוד. לעיתים נחליט לצלם עצמנו מהכתפיים ומטה, לעיתים מזווית עילית, תמונה של נעליים בלבד, או במעין פרופיל לא ברור, כשהמשותף לכל התנוחות הללו הן שהוודג' מוסתר - כי יש ימים שפשוט צריך.

מי שהעלתה את הפוזה הזו לדרגת אמנות היא לא אחרת מאשר הבלוגרית האירית, אורליית' מליה (Orlaith Melia), הידועה בקומפוזיציה המאוד ספציפית בה היא נראית בתמונות חשבון האינסטגרם שלה. אם תעיפו מבטכם בפיד של המשפיענית (לה 10.5K עוקבים, ותודה ששאלתם), כמעט ולא תצליחו להבין כיצד היא נראית, חוץ מתמונה אחת בה היא מעזה לחשוף חצי פנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ברוב התמונות אם לא בכולן ניצבת מליה אל מול המראה בביתה המינימליסטי בעיר גולווי (כן, העיר הזו מהשיר Galway Girl של אד שירן), לבושה במיטב מחלצותיה המינימליסטיות כשמכשיר האייפון שלה מכסה לחלוטין את פניה, משאיר אותנו לתהות לשם מה בכלל התכנסנו.

הבלוגרית בת ה-25, כיום עורכת מדור הסטייל במגזין Galway Now, התחילה את דרכה בתעשיית האופנה המקומית כשלמדה עיצוב אופנה במכון הטכנולוגי של לימריק במערב אירלנד. עם סיום לימודיה התמחתה במותג The Row של האחיות אולסן ובסטודיו אקנה ומהר מאוד הפכה למובילת דעת קהל עם עמוד אינסטגרם מעורר קנאה.

פיק-א-בו

בפוזה הידועה שלה, כשהאייפון המשמש לה כמצלמה מסתיר את רוב פניה, נראה כי מליה מנסה להעביר לעוקבות שלה מסר מחתרתי ולא כל כך פופולרי במרחב האינסטגרמי הידוע בעודף החשיפה שבו - אולי כולנו רק קולבים לאאוטפיטים מוצלחים שצריכים הם להיות המרכז?

כנראה שהיא מצליחה, כי מאז שגילינו את אורליית' אנחנו לא מצליחות להשתחרר מהלוקים שלה, המאופיינים במינימליזם, אוברסייז ובצבעים שקטים ומונוכרומטיים. עוד סיבה לאהוב אותה נעוצה בעובדה שאת רוב המלתחה שלה היא קונה בזארה, H&M ואסוס, אך עדיין נראית כאילו נשלפה מהפקה של בוטגה ונטה או ז'קמוס. וכך, גם בפנים מוסתרות, מצליחה מליה לשדר לעוקביה נגישות ויוקרה בו זמנית, וזו אולי השאיפה האולטימטיבית של כולנו.

אם כל זה לא מספיק, הבלוגרית בעלת הפנים המסתוריות מתחזקת חשבון באפליקציית הלייף סטייל LTK, המאפשרת רכישת אאוטפיטים של שלל משפיענים בלחיצת כפתור, כך שאם חשקה נפשכם בגופייה, בתיק או במעיל של מליה, הוא לגמרי בר השגה, ועוד בסניף הזארה הקרוב לביתכם.

אך מליה אינה היחידה. בלוגרית הביוטי האוסטרלית Matilda On Video מתחזקת כבר שנים עמוד יוטיוב מצליח עם 300 אלף מנויים, בו היא סוקרת את כל הטרנדים הכי חמים בעולם האיפור והטיפוח, וזאת מבלי להראות את פניה אפילו פעם אחת (!). אז נכון, מניעים של בלוגרית מצליחה שבוחרת להסתיר את פניה בכל תמונה יכולים להיראות לנו מעט מחשידים, אבל אי אפשר להתעלם מהאימפקט של התופעה הייחודית הזו, בעיקר בעידן של מסיכות וריחוק חברתי. ובכלל, אם ההחלטה התמוהה של מליה גרמה לנו להתמקד יותר באאוטפיט, מי אנחנו שנתלונן?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully