וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחייניתה של הנסיכה דיאנה התחתנה בחמש שמלות מטורפות

טניה גרסיה

26.7.2021 / 9:00

ליידי קיטי ספנסר, אחייניתה של הנסיכה דיאנה המנוחה, התחתנה עם טייקון האופנה מייקל לואיס בחתונה מפוארת כשהיא מחליפה לא פחות מחמש שמלות של דולצ'ה וגבאנה. כל הפרטים על הלוקים המסחררים והאירוע הפומפזי

ליידי קיטי ספנסר (30), אחייניתה של הנסיכה דיאנה המנוחה נישאה בסוף השבוע האחרון לבחיר ליבה, הטייקון היהודי מייקל לואיס (62). לא, לא המייקל האהוב עלינו, אחד מופנם יותר אבל ללא ספק יודע לספק את ה"חבילה". הזוג התחתן בטקס מפואר ביותר, שנערך ברומא ובזכות רבים מהאורחים זכינו לקבל הצצה מיוחדת לאירוע הנוצץ.

עדיין לא עוקבים אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

ליידי קיטי ומיסטר לואיס הגיעו למעמד הנישואין לאחר שנתיים לפרסום מערכת היחסים שנלוו ברעשי רקע מציקים על סמך הבדלי הגילים בין השניים (32 שנות הבדל אבל מי סופר), ובין המודל של כל אחד: מצד אחד נצר לבית מלוכה ומצד שני המודל לאיש עסקים שהונו מוערך בכ-95 מיליון יורו, לא כולל אחוזה בשווי של יותר מ-22 מיליון יורו במרכז לונדון ובית בדרום אפריקה (אבל שוב, מי סופר?). בנוסף להכל סימנו את הזוגיות שלהם כקאפל גולז כשליידי קיטי ספנסר החליטה להתגייר בשביל אהובה. אין ספק שהשניים הראו שהפכים ודאי נמשכים והנחישות המשותפת הובילה אותם להתמסדות מלאת סטייל וגלאם.

הצצה לחמש השמלות

ספנסר ידועה כאחת משגרירות בית האופנה האיטלקי דולצ'ה וגבאנה, כשבנוסף מהווה מוזה למותגים בינלאומיים רבים, משפיענית מוערצת בקרב עוקביה ואורחת כבוד בתצוגות אופנה. הסוד השמור ביותר כיאה לחתונה השווה בעיר, היה שמלת הכלה בעיצוב דולצ'ה וגבאנה שהיו אחראים על חשיפת הדגם הבלעדי והמרשים שתוכנן עד אחרון הדיטיילס על מנת שזו תרגיש כנסיכה אמיתית.

שמלת תחרה לבנה מפוסלת לגופה, כריות כתפיים תפוחות וחצאית ארוכה עליה נחתה באלגנטיות שיא הינומה בגובה המותניים ובשילוב תסרוקת אסופה ומוקפדת לאחור. אבל האישיו לא היה שם, דולצ'ה וגבאנה הלבישו את גיבורת העלילה בארבעה לוקים נוספים, ארבע שמלות שלא נפלו מרמת ה"וואו" של הראשונה.

כמו רוב העם האנגלי, גם ליידי ספנסר חובבת פרחים לא קטנה לכן שאר השמלות היו בהשראת תשוקתה הגדולה. את מצעד השמלות האחרות שיתף בית האופנה בעמוד האינסטגרם שלהם ומעבר לפרגון העצמי בו נרגשו לקבל על עצמם את העובדה שהאצולה האנגלית הימרה עליהם ביום החשוב בחייה של הכלה, ציינו כי כל השמלות נוצרו בעבודת יד, כשכל אחת חוגגת את יופייה של הכלה ואהבתה להוט קוטור.

השמלה הראשונה בצבע תכלת עשויה שיפון דק בעיטורי פרחים בצבעי זהב-ורוד ושל על כתפיה. אחרת שכוללה חצאית מנופחת בצבע לבן וחלק עליון בצבע ירוק רויאל כשעל מותניה סרט בקשירת פפיון מהודר ובתוספת פרחי ורוד בייבי. שתי השמלות הנוספות בגווני זהב-לבן ועוד קישוטים של פרחים, פרפרים ותסמינים של עונת האביב, וכל הלוקים מלווים בתכשיטים גסים בגודלם אך בו זמנית עדינים, קלאסיים ומרשימים.

עוד בוואלה!

הקרב על המחשוף: פופי דלווין וקיטי ספנסר מתקהלות באירוע נוצץ

לכתבה המלאה

חוגגת במסיבת הרווקות

גם למסיבת הרווקות בפירנצה לבשה ליידי ספנסר שמלת מחוך אייקונית מנומרת של דולצ'ה וגבאנה בעלות של 1,800 פאונד, שמלת בודיקן עם ריצ'רץ בגב ושיק אינסופי שרק גורם לנו לרצות להיות 10 דקות בארון הבגדים שלה. אין מה להתווכח, הזוג המנצח יודע לעשות את העבודה וגם מייקל לואיס כטייקון המנהל חברת טקסטיל ענקית הגיע עם לוק המורכב מחליפה לבנה קומפלט, פפיון ומוקסינים בצבע שחור. נראה כי אחת הדרישות להיות חלק ממשפחת המלוכה הבריטית היא לרכוש חוש טעם נקי ומלוטש, כזה שמשלב אלגנטיות ומסורת ויחד עם זאת שימוש בטרנדים בצורה מתוחכמת ולא כבדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully