וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ילדה, עדיין לא אישה: המהפך המטורף של אגם בוחבוט

עודכן לאחרונה: 30.7.2021 / 11:26

אגם בוחבוט היא כבר לא אותה ילדה שפרצה לחיינו בתחרות הכשרונות המתוקה. יש לה זוגיות חדשה, סטייליסט חדש והרבה תובנות על איך היא צריכה להיראות היום. "מה שהתאים לי בגיל 13 לא מתאים בגיל 17"

אגם בוחבוט/יחסי ציבור

עשור עבר מאז אגם בוחבוט נכנסה לחיינו. ילדה כשרונית שהתגלתה ב"בית הספר למוזיקה", ומאז המשיכה, כל פעם קצת, לתחזק את המותג. השנים הובילו גם לסיקורים בתחום הזוגי, לצד שחרור סינגלים והופעות, אבל לאחרונה משהו הבשיל אצל בוחבוט בת ה-17 גם ברמת הסגנון האישי.

השבוע עלתה אגם להופיע באוברול צבעוני של אלון ליבנה, שגרם לנו לתהות איך מישהי יכולה לעבור מייקאובר דרמטי מבלי לצעוק יותר מידי - "תראו איך אני מתעסקת בעצמי". במופע "סופרסטאר" האחרון עלתה על הבמה בדרכה הצנועה עם לוק לוהט שכלל אוברול שנפתר בול למידותיה, מחמיא בטירוף, עם חיתוכים במותניים וצווארון צמוד שהעניק הרגשה פחות ילדותית. עגילי החישוק, הקוקו החצוף והגבוה סטייל אריאנה גרדנה (שבעצמה נחשבת לאישה צעירה וסקסית) והגובה של אגם הם תוצאה מדויקת של אישה קטנה (במובן הטוב של המילה) בתחילת דרכה, שמגששת את דרכה ומתקדמת יפה במרחב האופנתי.

עדיין לא עוקבות אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם?

אגם בוחבוט. לירז אגם,
כבר לא ילדה: אגם בוחבוט באלון ליבנה. שיער: לירז אגם, איפור: אדם מיכאלי/לירז אגם

בסנכרון די מדויק, כמצופה מטאלנטים מובילים, גם הפן המוזיקלי עבר למוד בוגר יותר עם "אני לא צריכה מישהו שיקנה לי...". הזוגיות החדשה עם בר ברימר נתנה חותם שהיא כבר ילדה גדולה, והלוקים המרעננים מלווים את כל הנרטיב החדש. מי שליווה אותה בתקופה האחרונה היה הסטייליסט איתי בצלאלי שמלווה כוכבות רבות ביניהן גם נועה קירל ונטע ברזילי, אבל הלוקים האחרונים של אגם, אלה שהכי בלטו לעין היו בעזרת ראובן כהן, שלפני כחודש הוכתר לסטייליסט הצמוד.

"המעבר לראובן כהן היה טבעי ונכון עבורי", מספרת לנו אגם, "החיבור ביננו היה מיידי והוא קלט אותי מהרגע הראשון. הוא מלביש מגישות ושחקניות מהחזקות בארץ כמו לירון ויצמן, רותם סלע ויעל בר זוהר ואני מאמינה שעוד נצליח להפתיע".

אגם בוחבוט. ערן לוי,
אגם בוחבוט עושה אריאנה גרנדה/ערן לוי

איך הגעתם לבחור באוברול של אלון ליבנה?
"כשראובן ראה אותי פעם ראשונה לבשתי טייטס גבוה וטופ בצבע כחול ניאון רגע לפני אימון טניס. הוא מיהר להרים טלפון לאלון ותיאם לכולנו פגישה אצל אלון בסטודיו. ראובן חשב שצריך אוברול שמייצר חיבור של מכנסיים גבוהים עם טופ צמוד ולהדגיש מותן. אלון שרטט את האוברול עם חיתוכים מדויקים שרק הוא יודע לעשות, עם צבעוניות ניאונית שתבלוט על במת סופרסטאר. לא הייתי צריכה להגיד שום דבר יותר".

אגם בוחבוט. לירז אגם,
"אלון שרטט את האוברול עם חיתוכים מדויקים שרק הוא יודע לעשות"/לירז אגם

התסרוקות, ההבעות ואפילו הפוזות באינסטגרם של אגם שודרגו. כבר תקופה שהגישה היא טיפה יותר נועזת, אבל לאחרונה זה הולך ומתהדק. "גדלתי והתבגרתי, עברתי הרבה שינויים פיזיולוגיים כמו כל נערה מתבגרת ומה שהתאים לי בגיל 13 פחות מתאים בגיל 17.5". 

בערב השקת חנות הפופ-אפ של איב סן לורן בתל-אביב הגיעה אגם בחליפה מחויטת לבנה והיסטרית של "nunii"- מכנסיים לבנים ורופפים, בלייזר וטופ בחיתוך איקס עם מחשוף קל של השיזוף האחרון וקוקו נמוך, צמוד ורציני. בלוק אחר יצר לה ראובן אאוטפיט טוטאל דנים צעיר וטרנדי מ"מיכל שופ" של מכנסי ג'ינס, גופיית טופ של "ALC" וז'קט תואם, שיצרו שילוב פיקח ביותר למישהי שכבר סיימה להתבשל בתוך דמות "אגם בת ה-8". למי שהזכרון בוגד בו נזכיר שגם על בריטני ספירס היו ביקורות רבות בצעירותה, ובדיוק לפני 20 שנה כיכבה בתקופת המעבר שלה מנערה לאישה יחד עם ג'סטין טימברלייק בחליפות דנים ומשם כל השאר היסטוריה.

אגם בוחבוט. לירז אגם,
חליפה של נוני עשויה פשתן, עם טופ קטן ואולסטאר/לירז אגם

"התחלתי את הדרך שלי בגיל 8", מוסיפה אגם, "ילדה קטנה בלי שום אמירה והבנה אופנתית. לצד הדרך המקצועית שלי שמתפתחת כל הזמן מצאתי גם את הסגנון הייחודי לי ואת הקו המוסיקלי שמלווה אותי. בעבר אמרתי שלא תראו אותי עם בגד-ים והיום בקליפ החדש 'מגבות', אני מצולמת בבגד-ים של 'בננהוט'. עדיין דאגתי שהלוק לא יהיה חשוף מידי ואני ארגיש בנוח מול המצלמות, אבל הבשלות אצלי מגיעה ממקום שאני שלמה עם איך שאני נראית ועם הביטחון הזה אני מחזיקה את הבגד ומצליחה ליהנות ממנו".

עוד בוואלה!

דוגמניות בע"מ: מה לבשו רוסלנה רודינה ושיר אלמליח?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully