וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני כהן: "אימא שלי העבירה לי גנים עירקיים משובחים של עור טוב"

עודכן לאחרונה: 29.7.2021 / 15:38

אתן עוקבות אחריהן באינסטוש, בוחנות בקפידה את הלוקים שלהן באירועים מתוקשרים ומתפעלות מעור הפנים הזוהר שלהן - כשבלב אתן מקוות שזה רק הפילטר הנכון. בשאלון הטיפוח שלנו, הכוכבות המקומיות יתנו את הטיפים האישיים שלהן בתחום הביוטי ויענו על השאלות הכי מעניינות

שני כהן. טל עבודי,
"אימא שלי העבירה לי גנים עירקיים משובחים של עור טוב". שני כהן/טל עבודי

השחקנית המצליחה שני כהן (40), לי-פן גולד בשבילכם - סינגל סונג סינגר (הטעות במקור חברים), לא מוכנה לוותר על המימיקה שלה בשביל הזרקות ומודה לאימא שלה על הגנים המשובחים. בשאלון הטיפוח שלנו היא מגלה איזה "קירצוף" מעולה היא עושה אצל הקוסמטיקאית שלה, איפה היא אוהבת לקנות אונליין ומהו טיפ הטיפוח שהיא לא מוותרת עליו?

המוצר הכי זול בארון התמרוקים שלך שאת לא מוכנה לוותר עליו?
"מסיר איפור לעיניים של גרנייה (המסיר הכחול). 19.90 שקלים בלבד. ניסיתי רבים ויקרים אבל אין יסודי כמוהו. הכי טוב שיש. כל עונה של ארץ נהדרת אני מביאה אותו והמאפרת כותבת עליו בלק את השם שלי. מוריד הכול".

שלושת הפריטים שהם מאסט בתיק האיפור שלך?
"סומק, קונסילר וליפסטיק".

מהו לוק מנצח בעינייך?
"כל לוק שבא לך טוב באותו יום. להקשיב לעצמך בבוקר וללכת על זה".

הפריט הכי יקר שיש לך בארון?
"ז'קט שמלה של ז'קמוס שהשאלתי מפקטורי 54 לטקס פרסי הטלוויזיה האחרון. המקסימים האלה התלהבו מהלוק והחליטו להשאיר לי אותו (אימוג'י של רקדנית שמחה). לא הוצאתי אף פעם 4,000 שקלים על בגד אבל מפה לשם נהיה לי אחד כזה בארון".

הפריט הכי זול שיש לך בארון?
"שמלה מדהימה מחנות יד שנייה בלונדון. עלתה לי חמישה פאונד והיא מהממת"..

חנות שאת הכי אוהבת לעשות בה שופינג?
"אני הרוסה על אופנה ישראלית. יש לנו פה את המעצבים הכי טובים שיש. אני אוהבת לקנות ב-heroic, סבינה מוסייב, עינב נסירי, פיצקע, תיקים של טולדנו, צוקר ותמיד כשיש לי אירוע, הביקור הראשון יהיה אצל ויוי בלאיש המושלם. השנה במסגרת ההכנות לפסטיבל מונטה קרלו הכרתי מעצבת סופר מוכשרת בשם חנה מריליוס והשאלתי ממנה שתי שמלות מדהימות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שני כהן. עדי אורני,
"בתור שחקנית ההבעה חשובה לי מידי ולכן לא הייתי רוצה לעשות הזרקות שיפגעו לי בזה". הפרזנטורית החדשה של פנגו/עדי אורני

בעניין של רכישות אונליין או שעדיין חייבת לגשת לחנות ולמדוד?
"רכישות אונליין רק זארה. הרבה זארה. ההחלפה ממש פשוטה עם שליח בקליק ולא צריך לדבר עם אף אחד. לא אזמין שום דבר שמצריך ממני להגיע לדואר כי זה סיוט. אני גרועה מאוד בדואר".

מה לעולם לא תעזי ללבוש?
"משהו שאני מרגישה בתוכו לא אני".

אחת לכמה זמן את עוברת טיפול פנים?
"האידיאלי זה פעם בחודש ורק אצל פולה. היא באמת וואו. יש לה טיפול שנקרא "קירצוף" עם ויטמין סי. אי אפשר לתאר מה זה עושה לפנים. כאילו מקלף שכבה ברגע. הייתי רוצה להצליח להגיע יותר, אבל לפני צילומי שער או אירוע חשוב אין מצב שלא אעבור אצלה יום לפני".

הזרקות, חומצות ובוטוקסים למיניהם - בעד/נגד והאם עשית בעבר?
"בתור שחקנית ההבעה חשובה לי מידי ולכן לא הייתי רוצה לעשות משהו שעלול לפגוע בזה. מזל גדול מאוד שאימא שלי, אתי, העבירה לי גנים עירקיים משובחים של עור מאוד טוב. טפו טפו שרק אראה כמוה בגילה ואני פיקס".

מה את הכי אוהבת בגוף שלך ומה פחות?
"אני בטוב עם הגוף שלי".

גבות - שיטת השערה/הכול טבעי/צללית משובחת?
"דורית גבות האגדית. לא נותנת לאף אחת אחרת לגעת לי בגבות. מדובר בדוקטור בתחום. אני מתה עליה ותמיד יוצאת ממנה עם גבות טיל ומצב רוח טוב".

ספורט - בעניין או שהכי לא בשבילך?
"מתאמנת שלוש פעמים בשבוע אצל חביב אוזנה שהוא מאמן כושר פרטי בחדר כושר קטן משלו. אם אני לא מתאמנת אני מרגישה פחות טוב. פיזית ונפשית".

גלאם טים לאירועים חשובים. נעזרת? או אם אין אני לי מי לי?
"לאירועים חשובים אקח מאפרת, ולגבי השיער… כשהייתי בבית ספר למשחק התקבלתי לתפקיד הראשון בסרט דרמה שנקבר איפשהו במרתפי טלעד "מה אתה סח". שלחו אותי לעשות גוונים אצל ספר בשם עופר חנגל. מאז ועד היום אני עדיין אצלו".

טיפ טיפוח שמישהי נתנה לך ושינה את חייך?
"שמן ביו אויל אחרי מקלחת נגד סימני מתיחה זה וואו. עברתי 3 לידות והעור חזר לקדמותו. לדעתי לא מעט בזכות השמן הזה. בנוסף לא לוותר על קרם הגנה לפנים גם אם כתוב על המייק-אפ שיש בו מקדם הגנה. אני מערבבת את הקרם שלי של אסתי לאודר עם קצת הגנה למשל".

שני כהן. טל עבודי,
"אני הרוסה על אופנה ישראלית"/טל עבודי

כסף, קונה סטייל?
"כסף לא קונה סטייל. אפשר היה לראות את זה בבירור בטורטלים. גם בפסטיבל מונטה קרלו ראיתי נשים שלובשות מותגים מוכרים וזה לא תמיד יפה. רמת ההתעניינות בשמלה האדומה שלבשתי של חנה למשל היתה קיצונית. מוטט אותן שהיה לה כיסים. שברו את השיניים עם השם חנה מריליוס אבל הרגשתי גאווה גדולה לומר שאני לובשת רק אופנה ישראלית לאורך כל חמשת הימים שם".

חשבון אינסטגרם אהוב?
"shireymika שכותבת מדהים. כל שיר חץ ללב. באה לעשות שינוי בעולם ומצליחה יותר ממה שהיא חושבת".

סדר בתקופת הקורונה?
"הקורונה נתנה הזדמנות לסדר הכול מחדש, ובכל פעם שאני עושה סדר בארון, בנות הדודות שלי הכי נהנות. הן שלישייה ומתחלקות בשלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully