וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היא חוזרת: אמל קלוני מסחררת את איטליה

עודכן לאחרונה: 2.8.2021 / 6:55

תקופה ארוכה מידי שלא ראינו את אמל קלוני, ודווקא עכשיו, בצל השמועות על הריון - היא חוזרת לאור הזרקורים. אושיית הסטייל האצילית בחופשה קסומה באיטליה עם הבעל והילדודס ובאמת שיש על מה להתענג

ג'ורג' ואמל קלוני על השטיח האדום/(GettyImages)

בין חרושת השמועות על ההריון המצופה של ג'ורג' קלוני ואשתו אמל, אנחנו דווקא בחרנו להתמקד בחופשה משפחתית קלאסית בעיירה קסומה באיטליה. אפשר להגיד שהקשר של משפחת קלוני עם איטליה הולך והופך להיסטורי, סוג של מקום סימבולי, ממש כמו אצל קימי וקניה "עושים את פריז" בשיא הזוגיות שלהם וחוזרים לשם כל פעם מחדש, רק ביותר קלוני, סליחה, יותר קלאס.

השחקן ג'ורג קלוני (60) ואשתו עורכת הדין אמל קלוני (43), נישאו בממלכת האופנה ב-2014, חגיגות שנמשכו כשלושה ימים. בין היתר, אוחז היום הזוג בבית באגם קומו שבאיטליה והפעם החליטו להתפנק בחופשת קיץ בצ'רנוביו עם התאומים בני ה-4, אלכסנדר ואלה, שבעצמם הפכו לאושיות קטנות.

עדיין לא עוקבות אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם?

מיס קלוני מוכרת לנו כאשת צדק שמגנה על מיעוטים וכאחת שלא מהססת להיכנס לעימותים ערכיים ברמות בינלאומית. אבל כמישהי שאוחזת בתואר הכבוד להיות נשואה לאחד הגברים הסקסיים בעולם אחרי תקופה של רווקות מהוללת מצידו, אין ספק שיש לה טעם טוב בכל המובנים.

בחופשה המדוברת פופרצה על ידי הצלמים, שהתעקשו למצוא בייבי באמפ (שמתברר כי אין דברים בגו) בארוחת ערב משפחתית לצד אחותה של אמל, טאלה אלמודין, בעלה ואימם.

הקונספט של הערב היה מאוד ברור, פנסי בשילוב אווירה פסטורלית וקיצית כשאל מלון "גרנד הוטל טרמזו" הגיעו בסירת מנוע. אמל קלוני הגיעה לבושה בשמלת מיני מפונפנת ולבנה מבית האופנה האיטלקי ג'יאמבטיסטה ואלי, שמלה בעלת צווארון עגול עם עיצוב ללא שרוולים, צמודה בחלקה העליון, מעט קפלים בחלק הבטן והמותניים (מה שגרם לנו להרים גבה לגבי שמועות ההריון) ובחלקה התחתון עיצוב עוטף של מכפלת כפלים, בתוספת תיק קלאץ' ועקבי קשירה בצבע זהב.

יש שיגידו שמעצב האופנה ג'יאמבטיסטה ואלי שמוכר כמעצב קוטור בסגנון רומנטי וחלומי, הפך לאחד האהובים על אמל כשזו לבשה שמלה בעיצובו באחת ההופעות הזכורות שלה בוונציה, רגע אחרי החתונה, שמלה ברקמה לבנה בעיצובי פרחים ורודים-כתומים. שמלה שגרמה לה להיראות היישר מהוליווד הישנה וחיזקה את התואר המתהווה שלה כסמל סטייל בין היתר.

חזקה בג'יאמבטיסטה - אמל בסופ"ש החתונה

בהופעה אחרת שלהם יחד עם התאומים, נמצאו צופים בברווזים ונהנים מהשמש האירופית של חודשי יולי-אוגוסט, כשאמל לובשת שמלת מיני די צמודה בצבע אדום עז, כובע קש קיצי וסנדלים חומים תואמים לבתה אלה. לוק קצת פחות מושקע, אבל בהתחשב בכך שהיא נמצאת בחופשה משפחתית אין ספק שהצבע האדום והמיני הקצר עשו את העבודה.

עוד בוואלה!

רוצות את השמלה הצהובה שלבשה אמאל קלוני בחתונה המלכותית? עכשיו זה אפשרי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully