וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך המלא: איך תמצאי את העגילים שיתאימו לך בול?

מערכת וואלה! אופנה בשיתוף רויאלטי

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 13:13

מה מתאים אם יש לך פנים עגולות, מחודדות או ארוכות, איזה עגילים ישתלבו עם קו מצח ולסת שווים ומה עושים לגבי סגנון וגוון השיער? הנה כל התשובות שתמיד חיפשת, ויעזרו לך להשלים מראה מדויק ובלתי נשכח

רויאלטי שירי מיימון. שי פרנקו,
איך מייצרים מראה מושלם?/שי פרנקו
רויאלטי גדול. Dimitriy Green,
עגיל יהלום/Dimitriy Green

זוג עגילים יכול להשלים כל אאוטפיט ולשנות ברגע את הסגנון שלך. הוא יכול לשדר קלאסיות אלגנטית או טרנדיות אדג'ית, והכל תלוי בעיצוב, בצורה ובגודל של העגילים.

כך למשל, עגילים מעוגלים ומפותלים ייצרו מראה רך ורומנטי, עיצובים גיאומטריים עם קצוות ישרים יהפכו את הלוק לדרמטי ועגילי חישוק או סטאד (צמודי אוזן) יעניקו לך לוק קלאסי ועל-זמני.

פנקי את עצמך בחגים עם עגילי היוקרה של רויאלטי>>

אבל מעבר לסגנון העגילים, ולמרות שמדובר בתכשיט אוניברסלי - ממש כמו בתספורת, צורת הפנים משפיעה על כמה כל עיצוב שונה יחמיא לך. בזמן שיש כאלו שייראו נהדר בעגילי שנדליר, אחרות יגלו שדווקא עגילים מאורכים גורמים להן להראות מדהים.

כדי לעשות סדר, יצרנו עבורכן את המדריך המושלם לבחירת זוג עגילים, שלא רק ייראה נהדר, אלא יחמיא למבנה הפנים שלך:

פנים עגולות: הכוונה היא למבנה פנים עם עצמות לחיים רחבות, שלא מתכווצות לקראת הסנטר, או פנים עם לחיים עגולות וסנטר קטן. כאן יחמיאו במיוחד עגילים שיתנו לפנים אשליה של אורך - עיצובים מוארכים ועגילי טיפה. רצוי לוותר על חישוקים או צורות עגולות, שייצרו מראה של פנים רחבות יותר.

רויאלטי 4. Dimitriy Green,
עגילי זהב ויהלומים בעיצוב מעגל לא סגור/Dimitriy Green

פנים מחודדות: מדובר במבנה שמזכיר יהלום - המצח יהיה רחב יותר והסנטר מחודד, בצורה שקצת מזכירה משולש הפוך. אם הפנים שלך מחודדות, בחרי בעגילי שנדליר גדולים או בעגילים שמתרחבים לקראת החלק התחתון, בצורת משולש. אלו צורות שימשכו את העין לכיוון העגילים וייצרו אשליה של קו לסת רחב יותר, דבר שיגרום לפנים להראות מאוזנות וסימטריות יותר.

פנים ארוכות: אם מבנה הפנים שלך צר וארוך, כלומר הפנים ארוכות יותר מהרוחב שלהן, רצוי לבחור בעגילים שיאזנו את האורך ויספקו אשליה של רוחב. עגילי חישוק בגודל בינוני או גדול (תלוי עד כמה את נועזת!) ימשכו את המבט לצדדים, יגרמו לפנים להראות מלאות ומאוזנות יותר, ויחמיאו לך במיוחד.

רויאלטי 6. Dimitriy Green,
עגילי יהלום עם ספיר אורך/Dimitriy Green

פנים מרובעות: מדובר במבנה פנים שמזכיר ריבוע, כאשר המצח וקו הלסת נראים כמעט שווים ברוחבם, עצמות הלחיים רחבות והסנטר רחב וזוויתי. על מנת לרכך את הזוויות הללו, רצוי לבחור בעגילים בינוניים או ארוכים - ובעיקר מעוגלים ורכים, ולהתרחק מעיצובים מרובעים, שידגישו אפילו יותר את המבנה.

פנים אובליות: מבנה פנים אובלי הוא מאוזן ומזכיר אליפסה, כאשר המצח והסנטר ברוחב זהה. אם זהו מבנה הפנים שלך - זכית! לרוב יחמיאו לך כל סוגי העגילים - בין אם קטנים וצמודים, ארוכים, מרובעים או חישוקים. זה הזמן לנסות מגוון של צורות ולהתפרע.

חשוב לזכור: מבנה הפנים הוא לא הפרמטר היחיד לבחירת העגילים המושלמים, ובהרבה מקרים אורך השיער והגוון שלו יגרמו לצבעים מסוימים להיראות טוב יותר מאחרים. אם השיער שלך בהיר, עגילי זהב צהוב ישלימו את המראה המוזהב וימשכו אור לפנים, בזמן שברונטיות ייראו טוב יותר עם עגילים בזהב לבן או רוז גולד רומנטי. שיער קצר או אסוף ייראה נפלא כמעט עם כל צורה ועיצוב, בזמן שעגילים ארוכים ילכו טוב במיוחד בשילוב עם שיער ארוך.

ניתן להשיג ב 48 סניפי רויאלטי ברחבי הארץ>>

או לרכוש באתר ולקבל במשלוח מבוטח עד הבית>>

לכל מגוון עגילי היוקרה של רויאלטי>>

רויאלטי שירי מיימון. שי פרנקו,
להתאים גם לצבע השיער והסגנון שלו/שי פרנקו
מערכת וואלה! אופנה בשיתוף רויאלטי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully