וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק הגאוני הזה יסדר לך את העיניים הכי סקסיות בסביבה

בשיתוף קרליין

עודכן לאחרונה: 3.10.2021 / 17:42

לכל אישה יש רשימת דרישות אינסופית מהמסקרה שלה, אבל איך מוצאים אחת שעונה על כל הצרכים שלנו? BOLD מבית קרליין היא המסקרה הנמכרת ביותר בארץ כבר לא מעט שנים, ויש לכך סיבה. עכשיו היא גם מקבלת גרסה משודרגת ועמידה במים - קלאסי לבילוי בבריכה או בחוף

בווידאו: מסקרה בולד עמידה במים/קרליין

לא כל המסקרות נוצרות שוות. יש כאלו שמבטיחות מראה טבעי, אחרות מציעות אורך, הפרדה או גודל יוצא דופן, אבל דבר אחד נשאר זהה - כולנו מחפשות את ה-מסקרה שתענה על רשימה אינסופית של דרישות, ואנחנו לא מוכנות להתפשר בעניין.

האחת והיחידה צריכה לתת לנו מראה מודגש, מצועף וממוסגר. היא צריכה ליצור אפקט של ריסים ארוכים וגדולים, ועם זאת להדגיש כל ריס וריס, לסרק אותם, להפריד ולצבוע כל אחד בנפרד, בלי גושים או הידבקות. והיא צריכה להיות עמידה - בחום, בזיעה, וגם אם שפשפנו את העיניים, בלי להתפורר או להימרח, וכמובן גם להיות פשוטה להסרה, בלי משקעים שמתגלים על המגבת או על הכרית למחרת.

וכשיש מסקרה שמצליחה באופן מדהים לעמוד בכל התנאים, היא מככבת בכל תיקי האיפור, החל מאלו של נשים שמקדישות לאיפור פחות משתי דקות בבוקר, ועד למזוודות של המאפרים הגדולים בתעשייה. זו הסיבה שבשבע השנים האחרונות, המסקרה שקוטפת את התואר "הנמכרת ביותר בישראל" היא מסקרת BOLD מבית קרליין. מדובר במסקרה איקונית, מוכרת ואהובה, שמציעה את כל מה שאנחנו חולמות עליו - מניפת ריסים מדהימה ומרשימה, שמחזיקה מעמד עד לרגע ההסרה, עם מברשת מיני הייטקית מסיליקון, שמכילה מעין "מגירה" פנימית, כזו שאוחזת בכמות צבע מדויקת ומאפשרת מריחה חלקה ואחידה בפעם אחת.

קרליין מסקרה בולד. שי פרנקו,
מסקרה בולד עמידה במים/שי פרנקו

כעת, המסקרה האהובה והמוכרת מקבלת שדרוג עם גרסה עמידה במים. לא רק בתנאי לחות, אלא כזו שמאפשרת לנו להיכנס איתה למים ואפילו נשארת במקום אחרי מקלחת. הפורמולה החדשה שומרת על כל מה שאהבנו ב-BOLD המקורית: היא היפואלרגנית, נטולת פראבנים, חומרי בישום וטלק - ומאפשרת לנו למשוח אותה על הריסים גם לפני בילוי במסיבת בריכה או בים, מבלי שנצטרך להתמודד עם מריחות צבע כהות, נזילות או פירורים סוררים מתחת לעיניים.

וזה ללא ספק חידוש משמעותי, כאשר אנחנו לא רוצות להעמיס על הפנים מוצרים איפור שמאבדים מהזוהר שלהם ברגע שיוצאים מהבית, ובטח לא כשאנחנו הולכות למקומות שבהם ניכנס למים, ומצד שני לא מוכנות לוותר על מראה מוקפד ו"מתוקתק". כי זה מה שעושה המסקרה - בתוך פחות מדקה העיניים שלנו מקבלות שדרוג משמעותי, מבלי שנצטרך להשקיע מאמץ או להכיר טכניקה, ומבלי שנראה "מאופרות".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קרליין מסקרה בולד. טל אזולאי,
מסקרה בולד עמידה במים/טל אזולאי

רגע, אבל מה עושים כשאנחנו כן רוצות להסיר אותה בסוף היום? מדובר בתהליך הסרה פשוט, שלא מצריך מאיתנו מאמץ - מסיר האיפור הדו-פאזי של קרליין יסיר כל זכר ל-BOLD העמידה במים בתוך דקות. כל מה שצריך לעשות הוא לנער את בקבוק מסיר האיפור, כדי לאחד את פאזת המים עם פאזת השומן, לאחר מכן להספיג פד צמר גפן במסיר ולהצמיד לעין הסגורה. אין צורך לשפשף את העיניים - להיפך, שפשוף פד עם מסיר איפור מצד לצד הוא לא אפקטיבי ועלול לתלוש ריסים. כאשר אנחנו מצמידות את מסיר האיפור לריסים, אנחנו מאפשרות להם לספוג את החומר ובעצם להמיס את האיפור. לאחר כדקה כל מה שצריך לעשות הוא לנגב את העיניים העצומות כלפי מטה, ולאסוף את שאריות המסקרה מפנים העין החוצה - בצורה זו שאריות האיפור, כמו גם המסיר, לא ייכנסו לעין ולא יגרו אותה.


לאחר שהעיניים נקיות לחלוטין, אפשר להמשיך בשגרת הטיפוח הרגילה, עד לפעם הבאה שנרצה עיניים מהפנטות שאי אפשר להתעלם מהן.


לרכישה לחצו כאן

קרוליין בולד. טל אזולאי,
מסקרה בולד עמידה במים/טל אזולאי
בשיתוף קרליין
  • עוד באותו נושא:
  • מסקרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully