וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייטיז חזרו בענק: התכשיטים שיפילו לך את הלסת

וואלה! אופנה בשיתוף פדני

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 10:26

הבלוגריות הבולטות בעולם כבר יודעות שלוק החוליות עושה קאמבק ענק ואתן תוכלו למצוא אותו בעיצובים מודרניים ומיוחדים בקולקציית Gold By Padani החדשה. מה מחכה לכן שם ואילו שילובים מיוחדים אתן חייבות לנסות?

גולד ביי פדני. יח"צ,
הקולקציה שתעשה לך את החג/יח"צ

אחת המתנות המרגשות ביותר, בין אם לאישה אהובה או לעצמנו, היא ללא ספק תכשיט חדש, והפעם אנחנו זוכים לקולקציית תכשיטים מעודכנת מבית פדני, עם השקה מיוחדת לקראת החגים של Gold By Padani - קולקציה של פריטים אייקונים, שמורכבת מתכשיטים בעבודת יד, מזהב 18 קראט, בגרסה עיצובית צעירה ועדכנית ועם עיצובים שיקיים ומודרניים שמתאימים לכל גיל.

הקולקציה כולה מעוצבת בהתאם לטרנד הגדול של העונה, החוליות. מדובר בסגנון שהיה הדבר הגדול ביותר בשנות ה-80 הזוהרות וגם בעולם מוזיקת הראפ, ופרץ מחדש לחיינו עם טוויסט מודרני. הפעם אנחנו זוכים למבחר גדול ועכשווי של שרשראות, צמידים, עגילים ותליונים בשני קווי עיצוב עיקריים - האחד נשען על העיצוב הקלאסי של צמידי גורמט ושרשראות גורמט, והשני מחבר בין מראה צפוף של אריג או סריג וינטג' לבין זהב צהוב.

גולד ביי פדני. יח"צ,
שנות ה-80 עושות קאמבק/יח"צ

תכשיטי החוליות החדשים והמשודרגים מגיעים במבחר גדלים, החל ממראה קלאסי ועדין עם חוליות דקיקות גדולות ומרווחות, ועד לליין חדש וגדול של צמידי חוליות ושרשראות חוליות במראה גורמט, כך שכל אחת יכולה לבחור את הסגנון המועדף עליה. השרשראות מגיעות באורכים שונים עמם ניתן לשחק, כך שאפשר לשלב כמה שרשראות, באותו הגודל או בגדלים שונים. הצמידים גם הם מתחננים למיקס אנד מאץ' עם טאץ' אישי ואת העגילים תמצאו במבחר גדלים, עם שתיים או שלוש חוליות ארוכות.

טווח המחירים הותאם לקהל הצעיר והמודרני - החל 3,240 ₪ לעגילי חוליות, 8,900 ₪ לצמיד גורמט זהב חוליות, 23,600 ₪ לשרשרת חוליות סרוגות ועוד.

ניתן להשיג בבוטיקים של רשת פדני ברחבי הארץ ובאתר פדני עם משלוח VIP עד הבית ושירות פרמיום לכל לקוח. להשיג ב-www.padani.com.

לעמוד האינסטגרם של פדני>>

גולד ביי פדני. יח"צ,
אפשר לשלב בין התכשיטים/יח"צ
גולד ביי פדני. יח"צ,
החוליות כבשו את העולם/יח"צ
גולד ביי פדני. יח"צ,
הגיע הזמן להתפנק/יח"צ
גולד ביי פדני. יח"צ,
כל הבלוגריות כבר יודעות/יח"צ
וואלה! אופנה בשיתוף פדני
  • עוד באותו נושא:
  • פדני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully