הבורסה לתכשיטים - לוק 3. איתן טל,
הבורסה לתכשיטים - לוק 3/איתן טל

ישר מהחופה: יעל אלקנה מדגמנת תכשיטי יוקרה

וואלה! אופנה בשיתוף הבורסה לתכשיטים

עודכן לאחרונה: 30.8.2021 / 14:22

השחקנית הרותחת, שלא מפסיקה לצוץ על המסך שלנו, היא הפרזנטורית החדשה של רשת "הבורסה לתכשיטים" ורגע אחרי החתונה היא מציגה לכן את התכשיטים והסטייל שיעשו את החג הזה למיוחד מתמיד

בווידיאו: קולקציית החג של רשת הבורסה לתכשיטים/עריכה: שחף מור

נדמה שאנחנו פוגשים את יעל אלקנה בכל מקום לאחרונה. היא כיכבה גם בסדרה "קיבוצניקים" וגם ב"הטבח" המדוברת, וממש לפני כמה שבועות נכנסה מתחת לחופה. עכשיו היא גם הפרזנטורית החדשה של "רשת הבורסה לתכשיטים" ומציגה את הקולקציה שתעשה לכן את החג, בהפקה מיוחדת.

אחרי השנה האחרונה, כולנו מעריכים את האפשרות לשבת סביב השולחן ולפגוש את המשפחה, מצומצמת או גדולה. אנחנו כבר לא חוששים, ומצד שני - ממש לא מתלוננים או לחוצים לקראת המפגשים שהחג מזמן לנו. יש תחושת אופטימיות זהירה ונעימה שאופפת את העונה וגורמת לנו לרצות לחוות כל רגע, ליהנות מהדברים הקטנים ולחפש דרכים חדשות שיגרמו לנו ולאנשים שאנחנו אוהבים לחייך.

הדרך הטובה ביותר, היא ללא ספק תכשיט חדש. בין אם מדובר במתנה לאישה אהובה או לעצמנו, אין דבר משמח יותר מריענון קופסת התכשיטים - וברשת הבורסה לתכשיטים, המובילה את ענף התכשיטים בישראל, יצאו לקראת החגים והסתיו בקולקציה חדשה, משופעת ביהלומים ובתכשיטים מיוחדים, המשלבים אבני חן גדולות ומיוחדות והכל תוצרת כחול לבן.

בקולקציה יש שילוב בין פריטים קלאסיים ועל-זמניים לבין תכשיטים שמתאימים לארוחות החג ולשדרוג ההופעה ובעיקר, מצב הרוח.

לאתר הבורסה לתכשיטים

הבורסה לתכשיטים - לוק 1. איתן טל,
הבורסה לתכשיטים - לוק 1/איתן טל

  • הבורסה לתכשיטים לוק 1 חדש. הבורסה לתכשיטים

    טבעת יהלומים, זהב 14K, משובצת 0.25 קראט יהלומים

    לחצי כאן לרכישה
  • הבורסה לתכשיטים לוק 1 חדש. הבורסה לתכשיטים

    טבעת יהלומים, זהב 14K, משובצת 0.25 קראט יהלומים

    לחצי כאן לרכישה
  • הבורסה לתכשיטים לוק 1 חדש. הבורסה לתכשיטים

    טבעת אבן אקוומרין ויהלומים, זהב 14K, משובצת 0.04 קראט יהלומים

    לחצי כאן לרכישה
  • הבורסה לתכשיטים לוק 1 חדש. הבורסה לתכשיטים

    טבעת אבן אקוומרין ויהלומים, זהב 14K, משובצת 0.06 קראט יהלומים

    לחצי כאן לרכישה
  • הבורסה לתכשיטים לוק 1 חדש. הבורסה לתכשיטים

    טבעת אבן אקוומרין ויהלומים, זהב 14K, משובצת 0.07 קראט יהלומים

    לחצי כאן לרכישה
  • הבורסה לתכשיטים לוק 1 חדש. הבורסה לתכשיטים

    שרשרת יהלומים , זהב 14K, משובץ 0.35 קראט יהלומים

    לחצי כאן לרכישה
  • הבורסה לתכשיטים לוק 1 חדש. הבורסה לתכשיטים

    עגילי יהלומים, זהב 14K, משובצים 0.18 קראט יהלומים

    לחץ כאן לרכישה

תכשיטי אקוומרין: בקולקציה החדשה אפשר למצוא מגוון טבעות מיוחדות עם אבני אקוומרין גדולות וקטנות, בצבע כחול-ירוק מלכותי. מדובר בתכשיטים שאי אפשר להתעלם מהם ושמחמיאים לכל גווני העור ומשלימים כל אאוטפיט. הם ייראו נפלא בעיקר עם גווני שמנת, קרם, פודרה ובז' אופנתיים, וייצרו לוק יוקרתי ולא מתאמץ.

הבורסה לתכשיטים - לוק 9. איתן טל,
הבורסה לתכשיטים - לוק 9/איתן טל

הבורסה לתכשיטים - לוק 5. איתן טל,
הבורסה לתכשיטים - לוק 5/איתן טל

הבורסה לתכשיטים. איתן טל,
הבורסה לתכשיטים/איתן טל

הבורסה לתכשיטים - לוק 2. איתן טל,
הבורסה לתכשיטים - לוק 2/איתן טל

יהלומים: כשמדובר ביהלומים, אין חוקים - גדולים או קטנים, בתפזורת מנצנצת או כיהלום סוליטר - כשאישה עונדת טבעת, שרשרת או עגילי יהלומים, היא מיד משדרת יוקרה. העונה מעודדים ברשת הבורסה לתכשיטים לשחק וליהנות עם התכשיטים, ולהתנסות ב-MIX AND MATCH, לשלב בין שרשראות עם תליונים ושרשראות נוספות בבית, וליצור מראה שכבות אופנתי ונוצץ. לא לפחד לערבב בין זהב צהוב ללבן או אפילו אדום כדי להוסיף צבעוניות וקסם ללבוש.

קולקציה מיוחדת של יהלומים בצורת בגט: הבגט הוא חיתוך שחוזר העונה לאופנה, ובגדול. מדובר בחיתוך שנותן ליהלום צורת מלבן ארוכה ושטוחה, כזו שיוצרת תכשיטים במראה קלאסי ועדין. העונה ניתן למצוא עגילים וטבעות עדינות שמשובצים יהלומים בצורת בגט ויוצרים מראה נסיכתי.

הבורסה לתכשיטים - לוק 10. איתן טל,
הבורסה לתכשיטים - לוק 10/איתן טל

הבורסה לתכשיטים - לוק 6. איתן טל,
הבורסה לתכשיטים - לוק 6/איתן טל

עיצובים אישיים: ברוח התקופה והזמן, המכתיבים ביטוי אישי, רשת הבורסה לתכשיטים משיקה בימים אלה קולקציית תכשיטים אישית וייחודית, Names Collection שנותנת לך ערך מוסף. הקולקציה החדשנית כוללת תליונים וטבעות בזהב צהוב לבן או אדום, עליהם ניתן לשבץ ביהלומים מילים בעלות משמעות אישית כמו MOM (אימא), LOVE (אהבה), HOPE (תקווה) וכדומה, כאשר גולת הכותרת של הקולקציה היא ללא ספק תליונים עם שמות.

מדובר בתכשיטי השמות הנוסטלגיים, שהיו פופולאריים בשנות השבעים והשמונים. הקיץ הם נראו על כל הבלוגריות והדוגמניות וחזרו להיות נחשקים ולוהטים. השמות משובצים ביהלומים ומתאימים במיוחד למתנות לחג או לימי הולדת - שכן מדובר בתכשיט שנשים ללא ספק ישמחו לענוד מדי יום.

הבורסה לתכשיטים. איתן טל,
הבורסה לתכשיטים/איתן טל

הבורסה לתכשיטים - לוק 4. איתן טל,
הבורסה לתכשיטים - לוק 4/איתן טל

הבורסה לתכשיטים - לוק 7. איתן טל,
הבורסה לתכשיטים - לוק 7/איתן טל

סטים של זהב: החורף הקרוב הולך להיות מוזהב במיוחד. העונה אנחנו רואים יותר ויותר תכשיטי זהב צהוב שמגיעים גם כסט של טבעת, עגילים שרשרת וצמיד וגם שילוב של צבעי זהב צהוב, לבן ואדום ביחד. נכון, אנחנו לא חייבות לענוד את כולם יחד, אבל בהחלט ניתן לשלב בין שניים או שלושה פריטים, ולשמור את הסט המלא לאירוע מיוחד. רעיון נוסף שהפך לאופנתי יותר ויותר בשנים האחרונות הוא "השלמת" הסט למישהי אהובה במשך הזמן. כלומר, מתחילים בפריט אחד ובכל פעם שמגיע אירוע מרגש, מוסיפים תכשיט נוסף לסט. כך משלימים את הסט וגם חוסכים את ההתלבטות של "מה לקנות" בכל אירוע מחדש.

להשלמת המראה האופנתי והנוצץ רשת הבורסה לתכשיטים משיקה לכבוד החגים את קולקציית הסתיו של ורסאצ'ה. שילוב שעון בגוון מוזהב או לבן עם אדום מהקולקציה החדשה של ורסאצ'ה תשלים את המראה היוקרתי ותיצור לוק בלתי נשכח.

רשת הבורסה לתכשיטים מייצרת כחול-לבן, במפעליה בישראל. את הקולקצייה המלאה ניתן להשיג בסניפי רשת הבורסה לתכשיטים בקניונים ברחבי הארץ או באתר הרשת www.thebursa.co.il

וואלה! אופנה בשיתוף הבורסה לתכשיטים
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully