וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוודר הזה קרוע ודהוי - אז למה לעזאזל הוא עולה ככה?

19.8.2021 / 7:30

בלנסיאגה יצאו בסוודר בסטייל הרוס ומיושן במחיר מופקע והרשת חוגגת עם התגובות השונות. אז מי האנשים שמוכנים לשלם על דבר כזה ועל חשבון מי הבדיחה?

סוודר, גוצ'י. אתר רשמי, אתר רשמי
כמה נמוך אפשר לרדת? הסוודר החדש של בלנסיאגה/אתר רשמי, אתר רשמי

זה שהאופנה עברה מהפך בשנה האחרונה זה כבר אישיו שלא נתון לוויכוח. בגדי קז'ואל וספורט החלו לתפוס את מקומם של בגדי היציאה האלגנטיים וסגנון הנוחות הוכרז כאחד המועדפים על פאשניסטות רבות ומשם היישר אל קהל ההמונים הצמא לטרנדים.

בעקבות התופעה, מותגים החלו להתאים עצמם לרצון הצרכנים על מנת להגדיל את היצע הבגדים בסטייל הנגיש והקליל בהתאם לטון הפשטות החדש, אבל נראה שיש מותגי אופנה שלקחו את זה רחוק מדי.

סוודר, גוצ'י. אתר רשמי, אתר רשמי
קולקציית "Destroyed", משמע הרוס/אתר רשמי, אתר רשמי

אחד מהם הוא מותג העל בלנסיאגה שביממה האחרונה פרסם באתרים השונים סוודר עשוי צמר איטלקי, ייתכן והסוודר הכי מכוער שתראו והרשת לא מפסיקה לצחוק ולצייץ למראה הפריט שנמכר בסביבות ה-1,150 אירו.

הסוודר מגיע בגזרת אוברסייז, בעל צווארון עגול בצבעים כחול, אדום, אפור ושחור. פריט האופנה שלא ברור מי ייעז לשלם עליו יותר מדולר, הוא חלק מקולקציית ה-"Destroyed", משמע הרוס, של המותג, בו מקפידים לעצב את הפריטים השונים באובר קרעים ובצבעים חצי דהויים על סף המשומשים ומשדר בעיקר לוק מצוקתי במיוחד כשעל החזה רקום לוגו החברה.

סוודר, גוצ'י. אתר רשמי, אתר רשמי
לשלם 1,150 אירו בשביל להיראות עני?/אתר רשמי, אתר רשמי

כצפוי, מעבר לזלזול בעיצוב הזול והדל, סוודר היוניסקס סחף איתו שלל תגובות ברחבי הרשת, ביניהן תגובות שצוחקות על הדגם ואחרות כועסות יותר על עצם העובדה שעושים מאיתנו צחוק וסוג של גניבה לאור יום. בהמשך לביקורות התמלא הטוויטר במצייצים שונים שהתחילו להריץ דאחקות על הבגד והכריזו עליו כ"אופנה לזומבים". "סבא שלי היה הולך לטפל בפרות שלו יותר מגונדר", צייץ משתמש אחד, אחר פרסם: "עליי לא יעבדו: את הדבר הזה הוציאו מהקבר אחרי 500 שנה". ועוד תגובות כמובן גם על המחיר המופרז "לשלם 1,150 אירו בשביל להיראות עני", "הייתי משנה מ-1,150 אירו ל-1,150 לפני הספירה".

עוד בוואלה!

זוכרים את לילי אלן? היא כבר לא נראית ככה

לכתבה המלאה

בית האופנה בלנסיאגה ידוע כמותג בעל עיצובים חדשניים ואמנות יוצאת דופן (לרוב) וכמו כל תופעה שהופכת ויראלית, גם לפריט האופנה ההזוי הזה יש קונים רבים. בעוד כל הביקורות השליליות על כך שאיש לא יהיה מוכן לשלם סכומים כאלה גבוהים, יש לסוודר הצמר העתיק חובבים פנאטיים שכבר הספיקו לרכוש אותו, כשבמקביל באתר של בלנסיאגה הדגם שמגיע בצבעי שחור-כחול כבר אזל ומידות אחרות בצבעים אחרים גם אוזלות במהרה. אז נראה שהמשוב השלילי לא השפיע על כולם, ואולי בעצם מכוער זה היפה החדש? לטעמנו - פחות.

סוודר, גוצ'י. אתר רשמי, אתר רשמי
צחוק צחוק - הפריטים אוזלים במהרה/אתר רשמי, אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully