וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את המחליפה הרשמית של סמנתה מ"סקס והעיר הגדולה"

עודכן לאחרונה: 23.8.2021 / 8:06

קארי בראדשו המבולבלת, שרלוט הרומנטית ללא תקנה ומירנדה הקרייריסטית הצינית ממשיכות את דרכן ואיתן הציפייה המכוננת לדמויות החדשות. לא יכלנו שלא לתהות... איך זה יראה בלי סמנתה? כל הפרטים על המחליפה הרשמית של קים קטרל

מתוך הסרט "סקס והעיר הגדולה 2"/יח"צ

כשהפרסום על שובה של "סקס והעיר הגדולה" יצא תחת השם חדש "And Just Like That…", ההלם העיקרי היה כשנודע למעריצים שהדמות המינית והרועשת ביותר לא תחזור למסכים. דמותה של סמנתה ג'ונס בכיכובה של קים קטרל (64) יורדת ולא ברור איך סקס אנד דה סיטי תצליח להיות מדויקת כפי שהייתה ללא חדר המיטות הכיפי של סמנתה.

קטרל הודיעה שלא מעוניינת לקחת חלק בשום צילום שקשור לסדרה, זאת אחרי שנים של וויכוחים אינסופיים בינה לבין השחקנית הראשית שרה ג'סיקה פרקר (56), שמגלמת את קארי בראדשו. הריבים התגלגלו כשברקע מתנגן שיח על השכר של פארקר שקיבלה סכומים הרבה יותר גבוהים מהשותפות לסדרה, שבעצמן נהיו לאושיות ראשיות ולא תמיד נתפסו כשחקניות משנה.

עדיין לא עוקבות אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם?

עם כל הכאב, אפשר להכריז שלכל אחד יש תחליף. הצלקת על חסרונה של סמנתה לעד תישאר אבל היי, קבלו את הצלע הרביעית למרובע הכי שיקי ברחובות מנהטן - השחקנית והדוגמנית ניקול ארי פרקר. פרקר תככב בתור ליסה טוד וקסלי, חברתה הטובה של קארי ותצטרף למועדון ה-50 בתור אימא לוהטת לשלושה ויוצרת דוקומנטרית שנשואה למיליארדר. דמות דומיננטית חדשה שיודעת טוב מאוד מה היא רוצה בחיים ובין היתר גם בחדר המיטות.

לפני כשבוע פרסמה שרה ג'סיקה פרקר תמונה של הרביעייה עם כיתוב בו הרמז כבר היה די ברור. ניקול היא חלק מהקאסט החדש וחלק מצילומי הסדרה הודלפו, כשכבר אפשר לראות איך השחקנית מתאקלמת לה בין עקבי גי'מי צ'ו של חברותיה ובעצמה מדגמנת לוקים צבעוניים ובוגרים.

אחד מהם אוברול של "פליטס פליז" מבית איסי מיאקי שנמכר במחיר מבצע של 560$, אקססוריז כתומים ביניהם תיק של "ורוניקה סיליקני" שנמכר כוואן פיס יחיד במינו בעיטור סיכת חרק כלשהו בשווי של 1,080 יורו, שרשרת אוברסייז של "מוניס" ב-679$ שכבר סולד אאוט והשלמת האאוטפיט עם עקבים גבוהים ולבנים עם זריקות צבע של ג'וזפה זנוטי (1,893$).

בלוק אחר, איתו גם הצטלמה עם החברות, לובשת שמלת מידי סטרפלס עם פסים בצבעי לבן-אפרסק, שרוולים נפוחים וקשירה עדינה מתחת לקו החזה, שמלה הורסת שנשמח לאמץ חיקוי שלה, של המעצבת היהודייה רוזי אסולין (1,295$) ושילוב אקססוריז של שרשראות ענק וטבעות שקופות.

קים קטרל. Fernando Leon, GettyImages
האם תצליח להתעלות על קים קטרל האגדית?/GettyImages, Fernando Leon

ניקול ארי פרקר היא שחקנית חצי אפרו-אמריקנית, שהרוח המרעננת והעדכנית שהיא מביאה מגיעה לאחר ששנים התישו הביקורות על כך שהסדרה מתמקדת רק בנשים לבנות, ולא משקפת בפועל את האוכלוסייה המגוונת שחיה בניו יורק. פרקר השתתפה בסרטים שונים בעברה ביניהם כיכבה ב"לילות בוגי", סרט על שחקן פורנו משנות ה-70, וכיום נשואה לשחקן בוריס קודג'ו, שאת פניו היפות ראינו בין היתר בתפקידי אורח ב"אנטומיה של גריי" בתור רוברט סאליבן, ועתיד לגלם את דמותו של או.ג'יי סימפסון בסרט שצילומיו עוד לא הסתיימו.

בדומה לסקס והעיר, הסדרה תעקוב אחרי הכנופייה החדשה תוך כדי סיפורי החיים, האהבה והחברות בשנות ה-50 לחייהן. סדרה שכבר מהפרק הראשון שלה ששודר ב-1998 גרם לאלפי צופות להרגיש חלק מהחבו שחווה סיפורים על זמניים בדיוק כמונו - שברון לב, סקס גרוע, אקס סטייל מיסטר ביג שמקשה עלינו להתמודד עם החיים עצמם וכן, מדי פעם מינוס קל בבנק אחרי שממש שכנעת את עצמך שאת לא צריכה את הנעליים האלה אבל בכל זאת רכשת.

ניקול ארי פרקר, סקס והעיר הגדולה. GettyImages
הרכש החדש - ניקול ארי פרקר/GettyImages

עוד בוואלה!

זוכרים את לילי אלן? היא כבר לא נראית ככה

לכתבה המלאה
ניקול ארי פרקר, סקס והעיר הגדולה. GettyImages
ללא ספק יש עם מה לעבוד/GettyImages
ניקול ארי פרקר, סקס והעיר הגדולה. GettyImages
מ"לילות בוגי" ל"סקס והעיר הגדולה". מצפות לראות מה היא תביא למסך/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully