וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסטלגי וחכם: הצבעים שחוזרים לחיינו בענק, באופנה ובבית

וואלה! אופנה בשיתוף סודהסטרים

עודכן לאחרונה: 9.9.2021 / 10:34

צבעי הפסטל עושים קאמבק - זה התחיל בשבועות האופנה ברחבי העולם והתגלגל לעיצוב הבית, שם הם מספקים אווירה נינוחה, רכות ואפילו מעט רטרו. הסדרה החדשה של סודהסטרים מתכתבת עם הטרנד, ומשלימה לכם את החוויה

סודהסטרים. ליאור סוסנה,
הצבעים שחוזרים לאופנה בענק/ליאור סוסנה

צבעים טרנדיים הם לא קונספט חדש. בכל תחילת עונה אנו נחשפים לצבעים המובילים, שכיכבו על המסלולים ברחבי העולם ומשם התגלגלו לעולם עיצוב הבית. בשנים האחרונות גילינו מחדש את הצבעים הפסטלים, שעוזרים לנו לשלב צבעוניות, אבל בעדינות.

צבעי הפסטל עובדים מצוין לא רק בטעמי גלידה או באאוטפיטים למשרד ולאירוע, אלא החלו לחלחל גם לפנטון הצבעים של פריטים ואקססוריז לעיצוב הבית, החל מצבעים על קירות, דרך רהיטים ועד לאביזרים.

סודהסטרים. ליאור סוסנה,
סודהסטרים משתלבת בבית באופן מדויק/ליאור סוסנה

לצבעי פסטל יש היסטוריה ארוכה בעולם העיצוב. הם ידועים בתכונותיהם הייחודיות, שמעניקות תחושה נינוחה ואולי אפילו רומנטית משהו לחלל החדר. יש להם ערך מוסף בזכות נגיעת רטרו למכשירי המטבח והם נראים מודרניים באופן ייחודי כאשר משתמשים בהם במדויק ובאופן ניטרלי ברחבי הבית.

אבל רגע - מהו למעשה צבע פסטלי? מדובר בצבעים שמהולים בצבע הלבן: כתום הופך לאפרסק, סגול ללילך, ירוק למנטה ועוד. צבעי הפסטל שכבשו את העיצוב המודרני הם אלו שמהולים באפור, שהיה מאז ומעולם צבע המסמל תחכום.

סודהסטרים. ליאור סוסנה,
מה זה צבע פסטלי?/ליאור סוסנה

ברחבי הבית, בדגש על חללי המגורים, מומלץ לשלב נגיעות פסטליות מתוחכמות שיקנו את אותה אווירה נינוחה. אפשר בהחלט לעשות זאת גם במטבח, כדי להעניק לו עומק עם תחושת רטרו נוסטלגית לצד עיצוב מודרני. נגיעות קלות של צבעי פסטל ישתלבו היטב עם חומרים טבעיים כמו ראטן, קש, במבוק או גוון עץ טבעי.

קורין אברהם, מנהלת קריאייטיב ומשפיענית בתחום הלייפסטייל, מסבירה: "פסטלים הם גוונים בעלי אופי מרגיע, שבאופן אינטואיטיבי משפיעים על מצב הרוח שלנו. הם גורמים לנו להרגיש רכות ועדינות ויש להם אפילו אפקט הרגעה פסיכולוגי, שכן הצבעוניות הרכה מעלה בנו זיכרונות ילדות של צעצועים או עיצוב חדרי ילדים, ומהדהדת לנו משהו תמים ונעים".

סודהסטרים. ליאור סוסנה,
אופי מרגיע/ליאור סוסנה

"השילוב שלהם בנגיעות, בין אם בעיצוב הבית או בשילוב מערכת לבוש, נותן לנו תזכורת קלילה ואפילו מעט שובבה ליהנות, ולא לקחת את הלבוש או העיצוב יותר מדי ברצינות", מוסיפה אברהם. "שילוב גוונים פסטלים נצפו בקולקציות שהוצגו גם בשבועות האופנה האחרונים ובאופנת הרחוב, בין אם בפרטי לבוש או באביזרים נלווים. ככלל, הפסטל מזוהה כטרנד שחוזר על עצמו בקולקציות רבות בכל עונות השנה".

סודהסטרים מזהה מדי שנה את הצבעים הטרנדיים החמים ומשיקה סדרת מכשירי הגזה שישתלבו אופנתית בעיצוב הבית. לקראת השנה החדשה השיקה החברה את סדרת "DECOR", סדרת מכשירי הגזה המאופיינת בצבעי פסטל מודרניים ומגיעה בשלושה צבעים לבחירה: אפרסק, פיסטוק ואפור אורבני.

סודהסטרים. ליאור סוסנה,
לכל חללי הבית/ליאור סוסנה

אפרסק: רך, נינוח, רומנטי ומעניק תחושה חמימה וקייצית.

מנטה: צבע חם, אך משדר קרירות עדינה. עובד היטב בעיצובים תעשייתיים מודרניים.

אפור אורבני: מעניק נגיעות של עיצוב נורדי. צבע המשלב בין פשטות, ניקיון, קלאסיות, אלגנטיות וחזרה לטבע.

מהדורת DECOR של סודהסטרים כוללת את מכשיר SPIRIT בצבעי פסטל ומגיעה עם בקבוק מעוצב תואם, בעל כיתובים משעשעים דוגמת: Time to party, Time to relax, Time to inspire .

סודהסטרים. ליאור סוסנה,
שלוש אפשרויות לבחירה/ליאור סוסנה

מיכל גז של סודהסטרים מספיק להכנה של עד 60 ליטר סודה, בלי לסחוב ולאגור בקבוקים והוא כמובן מסייע גם להפחית את השימוש בבקבוקי פלסטיק חד-פעמיים ולשמור על כדור הארץ שלנו.

לאחרונה נבחר סודהסטרים במדד המותגים השנתי כאחד האהובים על הצרכן הישראלי. המכשירים מהווים פתרון למתנה מקורית, מעוצבת, שאינה תופסת מקום במטבח והיא בעלת ערך סביבתי. את המכשירים ניתן להשיג באתר החברה - sodastream.co.il, במוקד השירות והמכירה 9880* וברשתות השיווק הנבחרות.

מחיר מבצע לחג לזמן מוגבל: 199 ₪

לאתר החברה>>

קרדיטים להפקת אופנה:

הפקה וקריאייטיב: קורין אברהם ל-YA SALAM

צילום: ליאור סוסנה

לוקיישן: LE RIAD MIMI, ריהוט: פנטזיה מרוקאית

איפור: עדן תורג'מן, שיער: פיאות חני ינאי

מערכות לבוש: זהבית תשובה, צעיפי פועמת, דילן פריאנטי, פנטזיה מרוקאית, מימי בריידל, אנאל לוי, אוסף אישי קורין אברהם

הנעלה: שופרא, פנטזיה מרוקאית, כובע ואביזרים: אורית אביעזר, שורוק

סודהסטרים. ליאור סוסנה,
תוסיפו קצת צבעי פסטל לחיים/ליאור סוסנה
וואלה! אופנה בשיתוף סודהסטרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully