וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת החוף: מצעד בגדי הים המסוכנים של עדן פינס

27.8.2021 / 8:00

עדן פינס מפגינה שליטה גבוהה בביקיני מינימלי בשילוב של רוח קיצית מוצלחת, עם צבעוניות בוהקת והרבה אתגרים אופנתיים שלא כל אחת יכולה לצלוח. קבלו את מצעד בגדי הים של הדוגמנית שמשגעת את האינסטגרם

במעט קנאה מורטת עצבים, חיכינו לעדן פינס שתועיל בטובה לחזור מחופשה חלומית במלדיביים, שם בילתה בשבועיים האחרונים. בואו נסכם כבר עכשיו שהגברת לגמרי הצליחה לסחרר אותנו בלוקים השונים, בין היתר בקצב החלפת בגדי הים. את התעוזה של פינס כבר הספקנו ללמוד לעומק וזה הזמן להכריז על מצעד בגדי הים הכי מסוכנים מהחופשה האחרונה (לא ברור אם מסוכנים לה או לעין הציבור, אבל לקחנו).

בין בגדי הים הכי ריסקים ודקיקים, שנעים על גבול הגדרתם כבגדי ים או חוטים קשורים אחד לשני מצאנו את המותג GOI ששייך לדוגמנית הספרדייה ומעצבת האופנה ג'סיקה גויקוצ'אה, שבעצמה פרגנה בעבר לבננהוט של נטע אלחמיסטר. אחד הלוקים איתם פתחה את החופשה היה בביקיני קטנטן בצבע צהוב זוהר (30 יורו כל חלק), כזה שאפשר בקלות לשחק עם רצועות הצוואר והגב וקשירה נוספת במרכז בית החזה. החלק התחתון פחות מתוחכם, חוטיני דק וגבוה שלגמרי סגר את הפינה של הלוק התוסס.

צהובה כשמש ב-GOI

מנומרת ברנואר

על טרנד ההדפס המנומר אפשר לדבר שעות - חרוש, מראה זול או לא, הוא לא הולך להיעלם בקרוב ואם יודעים לשלב אותו במינון הנכון הוא הופך מהפריט הסטיגמתי לקלאסי וסופר מדויק. האיט גירל שמשמשת בין היתר כפרזנטורית של רנואר, העלתה תמונה נוספת לפיד עם ביקיני מנומר של המותג בגזרה גבוהה ולוהטת במיוחד. בגד-ים באווירת הניינטיז, חזיית ברזלים בבסיס וכתפיות דקיקות לעידון הלוק, אותן בחרה עדן לקשור בצורת איקס באזור החזה. אם עפתן הלוק, תוכלו למצוא אותו במחיר סייל של 30 שקלים בלבד לכל חלק.

פרחונית ב-BAIN DE MINUIT

מלא חוטים, מלא צבעים, קצת מבלבל אבל אחרי שהצלחנו להתפקס, הבנו שמדובר בבגד הים המלבלב ביותר במצעד הלוקים של פינס מבית המותג Bain de Minuit Swim. הביקיני מורכב מצבעי ניאון בהירים ופרחי פסטל, עם טופ (86.25$) בעל רצועות ארוכות במיוחד שיוצאות מטבעת שיש מנומרת במרכז החזה, כדי להתאים אישית לגודל הרצוי ולהמשיך בקשירות הטרנדיות תחת החזה ואזור הבטן. הדבר היחיד שהתבאסנו עליו הוא השיזוף הבעייתי אחרי בחירת לוק כזה. החלק התחתון והגבוה (82.80$) כולל פחות כאבי ראש, אבל גם הוא משלב שתי טבעות חישוק בכל צד. אין ספק שהמראה הצבעוני הילדותי והשובב בבאדי כמו של עדן הוא סוד הקסם.

בין חמרה לסגול עם JADED LONDON

כשעדן פינס מעלימה את התלתלים - סימן שמשהו קרה. הלוק הטרופי עם שיער גלי ופזור, גולגול קטן במרכז, קוקוס ביד אחת, שיזוף שגורם לנו להרגיש לא בנוח ובגד-ים שלם עם חיתוכים א-סימטריים בהדפס אומברה עם מיקס צבעים של סגול, ירוק וחמרה. הפיס המושלם של Jaded London נמכר במחיר של 207 שקלים בלבד, סטייל הקאט-אאוט מככב בפתחי הבטן ובין החזה ופרט אחרון ומדויק של טבעת חישוק בחלקו העליון. לא נורמלית.

ירוקה וזורחת ב-GOI

בגד ים שלם נוסף, על המילה "שלם" עוד לא נסגרנו כי גם הוא כולל פתחי קאט אאוט שונים וגדולים יותר. גם הוא של המותג הספרדי GOI (227 שקלים) בצבעי ירוק ניאון, גב חשוף במלואו, וחוטיני מנומס (הזדמנות מצוינת ליום שיזוף אחורי). בחלקו הקדמי מורכב כגופייה פשוטה עם פתח גדול ועגול על כל הבטן
- הזדמנות מצוינת להזמין את הפחמימות מהרום סרוויס ולהתרווח בכיף.

עוד בוואלה!

גנבה את ההצגה: עדן פינס מחשמלת בשמלה עם גב חשוף

לכתבה המלאה

בורגר גירל עם בננהוט

את מצעד הלוקים סיימה יקירת השמש בחזרתה לארץ עם כיסוי מינימלי מבית היוצר "בננהוט" בצבע ורוד ועליו הדפס של מלא המבורגרים קטנטנים. הקולקציה המפתה היא קולקציית ה"YUMMY" של אלחמיסטר שמגיעה בפרינטים שונים של מאכלים וכל חלק נמכר במחיר של 350 שקלים. גם כאן טרנד הקשירות בולט בחלקו העליון בצורת איקס, כשאת החזייה עצמה ניתן להפוך ללוק אחרי לגמרי. בשילוב גולגול מתוח, איפור מסודר, שיזוף ותכשיטים עדינים עדן פינס מזכירה לנו מי היא מלכת החוף וכמה השליטה שלה בבגדי הים הגבוליים ביותר גבוהה ולא נורמלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully