וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה להכיר: הבלוגרית ההריונית שתעשה לכן סדר בארון ובבית

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 17:31

בין עיסוקיה באינסטגרם, בניקיונות הבית המשוגעים ובהכנות ללידה, שוחחנו עם בלוגרית האופנה אריאל צ'רנוב קרן על חווית האופנה שלה כאישה צעירה בהריון, ועל הדרך קיבלנו זריקת אור אופטימית על החיים

ככה היא מכינה את פצצת הניקוי לשירותים/@mama_mila_

לא פעם אנחנו פוגשות הריוניות שמתקשות למצוא ולהרכיב לוקים בחודשי ההריון, כך שעם כל מה שהן סוחבות איתן פיזית, נפשית ומנטלית, יראה מחמיא מספיק ונוח בעיקר. כפי שהזכרנו בעבר, עולם האופנה לא נותן מספיק במה לסטיילינג להריוניות וטיפים כיצד להתנהל במרחב החדש ולא לעמוד מתוסכלת מול ארון הבגדים.

אריאל צ'רנוב קרן (25), בלוגרית אופנה נשואה מיבנה, עם חשבון אינסטגרם קפדני בדיוק כמו סגנון החיים שלה, היא אולי ההריונית הכי אופטימית ויעילה שתוכלו למצוא היום ברשתות השונות. נקודת הפתיחה שלה ברשת החברתית החלה לפני כשנתיים והיום, עם 15.6 אלף עוקבים צמודים שממתינים לעוד המלצה שלה על אופנה, ביוטי, או בכלל המלצות ניקיון (מזל בתולה, כן גם לזה נגיע) היא מלווה נשים במנעד גילאים רחב, כשתוך כדי מנהלת משק בית, לימודי חינוך ושגרת ניקיון די חולנית יש לומר וכל זה בחודש תשיעי בשיאו של קיץ ישראלי במיטבו.

בהפקה חלומית במיוחד לכבוד ההריון ולקראת הלידה, ליווינו את אריאל בשבועות האחרונים לפני הביג מומנט שלה, כדי לקבל נקודת מבט נוספת של הריונית צעירה שמנסה למצוא את עצמה בין כותלי האופנה הצפופה עבור קהל הנשים הספציפי והרגיש.

מה השתנה בסטייל שלך מאז ההריון?
"במקור אני מאוד סטריט סטייל, הכי ג'ינס עם עקבים וטי-שירט או גופיה. בתחילת ההריון עדיין הייתי עם ג'ינסים וגופיות ועם הזמן הסטייל הפך לנשי ובוגר יותר, התחלתי ללבוש שמלות שלפני כן בחיים לא הייתי לובשת. אני חייבת להודות שהתגעגעתי כל כך לסגנון הקודם שלי, אבל יחד עם זאת אני תמיד מוצאת מספיק אופציות ובודקת פריטים שישמשו אותי אחר כך, מסתכלת על איך אני יכולה לשלב את זה בעתיד ולא לקנות סתם, כי אחרת מה עשיתי בזה".

אריאל צ'רנוב, אופנה בלבד. חיים אפריאט,
חצאית טול של גליה להב בחלל המשגע של פנטהאוז TLV. סטיילינג וקריאייטיב: דניאלה קפלוטו/חיים אפריאט

מבחינתה, הלוקים המומלצים ביותר עבור הריוניות הם שני סגנונות מובהקים: חליפה יפה עם מכנסיים מתרחבים וכמובן גומי למעלה באזור הבטן משולב עם בגד גוף, עליו אפשר לזרוק בלייזר וסנדלים או שמלות צמודות/אוברסייז עם עליונית נשפכת מעל. "זה הלוקים הכי נוחים ואת נראית מיליון דולר. הטיפ הכי חשוב לקנייה חכמה הוא לראות את הפריט הרצוי לא כפריט מזדמן, אלא כאחד שיישאר בארון וישמש אותנו - אם זו חצאית או בגד גוף יפה, אלו פיסים שנוכל להשתמש לא רק בהריון. הדבר הכי חשוב שצריך לקחת בחשבון הוא לא להיבהל מהשינוי בגוף, השינוי הוא יקרה וקורה וצריך לקבל אותו. צריך להתאים את הבגד ואת הדברים שמחמיאים לנו לתקופה כזו, לא צריך להתלבש בסמרטוטים גם אם אנחנו קצת רחבות. יש בנות שזה יאתגר אותן אבל בשביל זה יש את האינסטגרם להיעזר בו".

עם כל הילת הבלוגרית המפוזרת סביבה, אריאל היא פעילה לא קטנה בתחום המלצות הניקיון וכך למעשה החלה את דרכה באינסטגרם. המלצות הסדר ושפשופי המשקופים התגלגלו לקהל נאמן שגם אהב את הסגנון הנינוח שלה וכך נולדו שיתופי פעולה עם מותגי אופנה שונים. "אני כל יום שוטפת רצפה, אם אני צופה בטלוויזיה ורואה טביעות אצבע על הארון אני יכולה להתחרפן וישר לוקחת סמרטוט ועוברת גם למשקופים, שקעים ומתגים מה לא. זה הסיפוק שלי, ללכת יחפה בבית זה וואו". לא שופטות, מכירות היטב את התופעה.

אריאל צ'רנוב, אופנה בלבד. חיים אפריאט,
חליפה שחורה של אייץ' אנד אם/חיים אפריאט

בין שלל עיסוקיה וההכנות ללידה, היא לומדת חינוך שנה ג', שם משננת את המנטרה החיובית כמה ליווי צמוד של צוות יכול להשפיע על חיי הילדים. "אני עוד לא יודעת אם ארצה לעשות את זה ממש עכשיו, אולי בעתיד הרחוק אבל בהחלט הייתי רוצה לתת כלים בחזרה כמו שנתנו לי בפנימיית הנוער 'נירים'. להאמין בילד או בבן אדם או אפילו בעוקבות שלי שזקוקות למישהו שיאמין בהן. זו הסיבה שבחרתי במקצוע. כרגע אני נמצאת במקום שאני נהנית מהעבודה באינסטגרם וזה ממלא אותי וכיף לי".

עוד בוואלה!

בייבי מון: 5 לוקים להריונית הנופשת

לכתבה המלאה
אריאל צ'רנוב, אופנה בלבד. חיים אפריאט,
מעיל פרחים לבן של Berko/חיים אפריאט

בקשר ישיר, אותה חיוביות אופפת את אריאל בכל סטורי ופוסט: "המון בנות שואלות איך אני כזו אופטימית ושמחה ומה עוזר לי לשנות את התפיסה שלי לכזו. אני פשוט מאמינה שהכול קורה מסיבה מסוימת והכול קורה לטובה, גם כשקשה מאוד אני מאמינה בגורל. לא יעזור להתמקד בדברים שליליים, אם המטרה תהיה משהו חיובי אנחנו נגיע אליה ונכבוש אותה".

המסר שלנו - גם כשהכול נראה מורכב והפעולה הכי פשוטה של לבחור מה ללבוש הופכת למשימה מתישה, תמיד יש פתרונות וברוב הפעמים - 'לס איז מור'. עם שמלה חלקה, נוחה ופשוטה ואקססורי אחד נכון - פיצחת את הנוסחה.

צילום הפקה: חיים אפריאט
סטיילינג וקריאייטיב: דניאלה קפלוטו
איפור: דנה דנקנר
שיער: עידן בקשי
לוקיישן: פנטהאוז TLV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully