וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסקנות לשנה החדשה: תפסיקי להתעלל בעצמך

שירלי אכסלרוד

עודכן לאחרונה: 25.11.2021 / 11:12

להוריד איפור לפני השינה, לא לזלזל בבוסטר לשיער, להתייחס יפה לעור הגוף ולהרים גם בבידוד - אלו הדברים הקטנים שיעזרו לך להציל אותך מעצמך והמוצרים הנכונים למשימה

גרנייה. שי פרנקו,
מסקנות לשנה החדשה - אולי די לישון עם איפור?/שי פרנקו

1. להסיר את האיפור כל לילה

כן, אנחנו יודעות למה את לא טורחת להוריד את האיפור: בדיוק יצא שהיית עצלנית. כולנו ככה, רוב הזמן, וזה בסדר, כל עוד את מוכנה לקום עם נקבוביות סתומות, עיגולים שחורים מרוחים סביב לעיניים, מסקרה על הכרית ועור שצועק הצילו. במלים אחרות - גם אם את לא מאלה שמגיעות פעם בחודש לטיפול פנים ועל ניקוי יסודי אין מה לדבר, הדקות האלה לפני השינה הן המינימום שאת חייבת לעצמך.

הבאלם של קליניק, אחד ממוצרי הניקוי הטובים ביותר של כל הזמנים, נולד לחלשות אופי. מסיר איפור עדין שלא ממרר את החיים, מוריד את כל האיפור בוויש אחד כולל מסקרה עקשנית. לוקחים קצת חומר, מעסים בעדינות על יבש, ואז מוסיפים קצת מים כדי להפוך את הבאלם לתחליב ענוג שמשאיר אחריו עור לח ורך. במינימום מאמץ ובלי תירוצים.

למי שמאסה בערימות פדי צמר גפן מטונפים בכל פעם שצריך להסיר את המסקרה, האקו פדס של גרנייה הם תחליף ידידותי גם לסביבה וגם לעצמך: פדים רב פעמיים פלאפיים במיוחד, מתנקים די בקלות במים חמימים (הוראות השימוש ממליצות על כביסה פעם בשבוע, אבל את זה עוד לא ניסינו) וגם אחרי שימוש יומיומי במשך שבועיים עדיין רכים ומתפקדים יפה.

טיפוח, אופנה. יח"צ,
באלם של קליניק - 149 שקלים, 3 יחידות פדים של גרנייה - 30 שקלים. ברשתות הפארם/יח"צ

2. להתייחס יפה לעור הגוף

הוודג' שלמות אבל הצוואר איגואנה? זה הזמן להתחיל להשקיע בו. כשמורחים לחות או קרם הגנה, נא להתחיל במצח ולהגיע לפחות עד המחשוף. אחרי הכול, הם מחוברים, וזה ידרוש לא יותר מעוד חצי דקה.

קפדניות יצטיידו במוצר ייעודי לצוואר כמו הסרום של דרמלוג'יקה. הוא מכיל קוקטייל תואם רטינול, רק כזה שעשוי ממרכיבים צמחיים, ומגיע בשפורפת עם גלגלת מתכתית בעזרתה אמורים למרוח אותו בתנועות ארוכות מלמטה למעלה, מהמחשוף עד קו הלסת.

עוד בוואלה!

ירדן ויזל: "לא רואה את עצמי בשמלת רשת שקופה"

לכתבה המלאה

אפשר להאשים את הקורונה ב-OCD שפיתחנו לשטיפת ידיים יסודית ואפשר פשוט להודות: כמעט תמיד כפות הידיים שלנו נראות זקנות מאיתנו. קרם ידיים תמיד מרגיש כמו פריבילגיה לאנשים בחל"ת; זה נכון, אלא אם תתארגנו על אחד עם מרקם קליל ולא שמנוני כמו הקרם של דוקטור עור. הוא דקיק ממש, נשתה ברגע, משאיר אחריו אפס שאריות או ציפוי מעצבן, ויש לו ריח ונילי חמוד ולא מעיק. וכל הטוב הזה מגיע במחיר קטן ממש.


ומוצר אחד רב תכליתי שיחסוך לכם את כל הסעיפים הקודמים וגם חלק מהבאים - השמן היבש הרב תכליתי של Nuxe, מותג שבדיוק חוגג 30 כך שהוא יודע משהו על החיים האלה. הוא מתאים גם לפנים, גם לגוף וגם לשיער, מזין בלחות, מרגיע אחרי חשיפה לשמש, מצויין למרפקים מחוספסים ומעולה לקצוות מפוצלים. כמה יבש הוא השמן היבש? מספיק בשביל למרוח בבוקר ולהתלבש כמה דקות אחרי, ללא חשש מכתמים או תחושה דביקה.

טיפוח, אופנה. יח"צ,
סרום קונטור לצוואר של דרמלוג'יקה - 382 שקלים, קרם ידיים של דוקטור עור - 14 שקלים, שמן של נוקס - 170 שקלים/יח"צ

3. קרם הגנה בכל יום, גם בחורף

בארץ המלנומה הנצחית, שבה חובה להתמרח במסנן קרינה בכל בוקר כולל בעונות מעבר (חה, as if) וגם בחורף - לא פשוט למצוא קרם לחות שיהיה גם נעים, גם אנטי אייג'ינג וגם עם SPF ראוי. אחד מוצלח כזה הוא ה-Extreme lotion של AHAVA עם SPF30 שיש בו כל מה שצריך במוצר אחד, קליל ונספג.

ועוד באותו עניין - המחמאה הכי גדולה שאפשר לתת לקרם הגנה הוא שאפשר לשכוח ממנו שנייה אחרי שמרחתן אותו. אנתליוס של לה רוש פוזה עם מקדם הגנה 50SPF עוד לא בדיוק שם, אבל הוא הכי קרוב שמצאנו, והוא הופך את העניין הזה של להתמרח בצורה יסודית לפחות מעיק משמעותית. הוא מתאים לגוף וגם לפנים - דביק בצורה סבירה, לא שמנוני, לא משאיר סימנים לבנים ולא מריח כמו צרפתוש בחוף גורדון. והכי חשוב - אחד המותגים האמינים בעולם של מסנני הקרינה שמר היטב גם על החיוורת שבשלגיות שהתאמצה להיצלות בשמש של אוגוסט.

טיפוח, אופנה. יח"צ,
קרם של אהבה (30spf) ב-330 שקלים, ספריי אנתליוס (50spf) של לה רוש פוזה ב-119 שקלים/יח"צ

4. להפסיק להתעלל בשיער

אין ספור מלים נכתבו על מתולתלות, על ההדרה שלהן מהפריים טיים ועל מחיר ההחלקות - נחסוך מכן עוד דיון כזה, רק נגיד שגם נטורל, כלומר מתולתל או גלי, כלומר בואי תנסי רגע להיראות פחות מתאמצת, אם לא בשביל עצמך אז בשביל איך שהשיער שלך יראה בעוד עשר שנים ככה - זו אופציה שצריך לשקול.

תמיכה נפשית למתולתלות או כאלה שבדרך לשם, אפשר למצוא במארז מיוחד לחגים של קרסטס לשיער פריזי. יש בו שם שמפו ומסכה שהם מהמעולים שניסינו, ומשאירים את השיער רך ומסודר עם ריח פודרתי מושלם שהיינו משכפלות לכל תכשיר בעולם, מבושם ועד מרכך כביסה - אבל יקרים למות, ואפשר למצוא להם תחליפים טובים וזולים יותר. מוצלח במיוחד ושווה מאמץ הוא התחליב מגן ללא שטיפה שהצליח לארגן תלתלים גמישים, זורמים ונטולי קרזולים לא פוטוגניים, ושומר יפה על שיער שיובש בפן, וגם בלעדיו.

הבוסטרים, תוספות למוצרי בסיס לצורך טיפול ייעודי, הם בהחלט הטרנד המנג'ס של השנה, ואפשר היה למצוא אותם במוצרים לפנים, לשיער ואפילו לגבות ולריסים. מעבר להתעסקות - האם באמת נחוצה לנו הפעלה גם במקלחת? פה ושם היו גם הברקות, כמו בסדרת הבוסטרים של שוורצקופף פרופשיונל (להשיג במספרות ובחנויות המותג), תוספות מרוכזות למסכות בסיס, שנועדו לטפל בשיער יבש, דק, צבוע ופריזי. נסיינית שהשיער שלה הוא כל אלה ביחד והרבה יותר, רקחה לעצמה טיפולי מסכה עם בוסטרים משתנים - שתי לחיצות מהבוסטר יחד עם חופן מסכה, וראתה תוצאות - השיער שידע הקיץ הרבה כלור ומלח ים נשבר פחות, נשכב פחות, הבריק יותר - ומה עוד עושה לנו יותר שמח מיום שיער טוב.

טיפוח, אופנה. יח"צ,
מארז Discipline של קרסטס למתולתלות - 420 שקלים, סדרת הבוסטרים של שוורקצוף פרופשיונל - 79-109 שקלים/יח"צ

5. להרים לעצמך גם בבידוד

רובנו היינו שם יותר מפעם אחת, רובנו כנראה נגיע לשם שוב. הפקת לקחים לפעם הבאה: אלו הדברים הקטנים שיעזרו לך להציל אותך מעצמך. לא עוד עיסת זמן ארוכה שכולה פיג'מה, אלא זמן איכות ולכל הפחות שמירה על צלם אנוש.

המרים מספר אחד של כל הזמנים הוא בוודאי שפתון. תרקדי כאילו אף אחד לא רואה, תמרחי שפתון כאילו את לא לבד בבית בשבוע הקרוב. והחדש של MAC הוא הצעה מעולה לא רק בגלל הצבעים המשגעים והברק הזוהר אלא בזכות השילוב שלהם עם מרקם נעים, עתיר שמנים מטפחים וחמאת שיאה. המלצת הבית: גוון Lady bug באדום עגבניה מפתיע. קלאס באפס מאמץ.

עוד הרמה פוטנציאלית תגיע מהבושם שלך, כי אין כמו ריח חדש וחגיגי לשנות תודעה, ולו לכמה שעות משמחות. החדש של D&G הוא לגמרי מוגזם, בקטע טוב - החל מבקבוק שכולו זהב בוהק, ועד לתווים פרחוניים מתוחכמים של דיווה שאי אפשר להתעלם ממנה, ועם שרידות נצחית - אפילו אחרי מקלחת.

טיפוח, אופנה. יח"צ,
ליפסטיק של מאק (גוון Lady bug) - 104 שקלים, the one gold של דולצ'ה וגבאנה - 505 שקלים ל-75 מ"ל , מארז חג של ישרוטל מ-89 שקלים/יח"צ

ולסיום, תתארגני על ריחות מרימים גם לכל המסביב. כל מי שביקרה או לפחות שאפה אוויר במלונות בראשית, יערות הכרמל וכרמים, יכולה לשחזר את הבושם הייחודי של כל אחד מהם, ובעזרת דמיון מודרך לדמיין לרגע שהיא לא בסלון בפיג'מה. לרגל החגים אפשר להשיג בחנות האון ליין של ישרוטל מארזי בישום לבית ולרכב, כולל מבט מצועף, כולל זכרונות נעימים, כולל משלוח, לא כולל טיפול רקמות עמוק וארוחת בוקר לחדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully