וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפת מזל: התכשיטים הציוניים של נועה תישבי

10.10.2023 / 8:20

שרת ההסברה הכי טובה שיש לנו בימים אלו (ובכלל ככל הנראה) היא לא אחרת מנועה תשבי. בכל סרטון שהיא מעלה לרשתות היא מקפידה לענוד תכשיטים שגם כן יהדהדו את השליחות החשובה שהיא מבצעת. מגן דוד ומפת המדינה - כי אין לנו ארץ אחרת

בין כל שגרירות ישראל בעולם, כאלה שיצאו מהמדינה הקטנה שלנו ועומדות יום יום בחזית ההסברה בעולם למען מדינת ישראל נמצאת נועה תשבי. הזמרת, שחקנית, מפיקה ואשת העסקים שלא מתביישת לחשוף את עמדתה בנוגע למורכבות בישראל ואפילו הספיקה להוציא לאור ספר על הנושא. ללא טיפת מאמץ, ניתן לראות בין כל סרטוני ההסברה של תשבי כיצד היא משלבת באלגנטיות מוטיבים ישראלים ויהודיים גם בלוקים היומיומיים שלה.

כבר יותר מארבע שנים שעונדת על צווארה את השרשרת המוכרת של מפת ארץ ישראל, עליה יהלומים קטנטנים בחלקה. במבצע האחרון, עקב מסע ההכפשה של בלה חדיד נגדנו, בטח יזכור שהמסר היה סביב השרשרת הדומה ששתיהן עונדות. שם הסבירה בפרובוקטיביות מנומסת לגברת חדיד מי היה קודם ואיפה וסגרה את הפוסט במשפט תודה עוקצני ומסכם על כך שהיא עונדת שרשרת של ישראל, "אנחנו מעריכים את התמיכה".

בימים האחרונים שמה תישבי את כל מאמציה בהסברה בינלאומית עם סרטונים קשים וראיונות לכלי תקשורת בינלאומיים בכדי לשגרר את האסון שפקד אותנו, את הזוועות במלחמת עזה ומקפידה להדהד את הציונות בשרשראות אלגנטיות בעלות משמעות.

שתי שרשראות מגן דוד משובצות יהלומי 'באגט' במחיר 1,050$ מקולקציית "Mazel" של המעצבת רייצ'י שנאי. המחרוזת עצמה עשויה חוליות מלבניות צרות ועדינות שגורמות לכלל התכשיט להיראות מיוחד יותר. אבן הבאגט היא בעצם שם לצורת ליטוש יהלומים שצורתם הגולמית ארוכה ושטוחה, כשצורת ליטוש זו מאפשרת ניצול גבוה יותר של חומר הגלם.

לפני כן, ענדה תשבי גם כן שרשרת מגן דוד של אותה מעצבת ויחד עם השרשרת הנוכחית החדשה, התחדשה בטבעת תואמת מאותה הקולקציה, שנחשבת לאחת היצירות המוכרות של המעצבת והיא ההשראה לכל קולקציית 'מזל'. הטבעת משלבת מגן דוד בפרונט ובגבה כיתוב עברי "עם ישראל חי" המופנה כלפי חוץ ונמכרת במחיר מבצע של 1,318$.

עוד בוואלה!

צפו: U2 שינו את מילות השיר "Pride" כהזדהות עם הטבח בישראל

לכתבה המלאה

מעצבת התכשיטים רייצ'י שנאי היא פעילה יהודית ומעוררת השראה שנולדה וגדלה בניו יורק. כנכדה לניצולת שואה, רייצ'י יצרה קולקציות המגלמות את זהותה היהודית ואת החיבוק שלה למורשת הנצחית של העם היהודי. גם קולקציית 'מזל' היא סמלית במובנים רבים, ובאה להראות בהכי גדול ונוצץ שיש עדות לכך שאחרי אובדן מיליוני יהודים בשואה ועם נוכח האנטישמיות בעולם של היום, עם ישראל עומד חזק ואיתן בדיוק כמו התכשיטים. אם המסר לא עבר ברור מספיק, תופתעו לגלות ש-10% מההכנסות מהקולקציה מועברות ישירות לתמיכה בחיילי צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully