וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תהפכו את החדר הריק לחלל עבודה ביתי

בשיתוף וילונית

עודכן לאחרונה: 30.8.2021 / 16:42

אם יש לכם חדר שלא מנוצל בצורה מספיק טובה - אל תהססו לעשות בו מהפך. עם כמה טפטים נכונים ועם הווילונות המדויקים, אפשר להפוך כל אזור לחלל עבודה מרשים ומעוצב, כזה שיהיה כיף לשבת בו במהלך היום

הידעתם? גם חדר ריק בבית, שאולי שימש אתכם כמחסן או שלא היה לכם שימוש בו כלל, יכול להפוך לחדר עבודה, מרשים ומעוצב. ודאי תשמחו לדעת שכדי ליהנות מכל הטוב הזה, לא בהכרח תהיו חייבים להשתמש בשירותיהם של שיפוצניקים או להוציא סכומי כסף גבוהים במיוחד.

כל מה שצריך לעשות זה להשקיע בתכנון, לגלות קצת יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא ובסופו של דבר, גם בתקציב שהינו נמוך יחסית, ניתן ליהנות בסופו של דבר מחלל עבודה אשר יספק מענה על מלוא הדרישות, הן הפונקציונאליות והן על אלו הנוגעות לנראות ולעיצוב החלל.

וילונית. יח"צ,
איך הופכים חדר לחלל עבודה?/יח"צ

שימוש בטפטים

טפטים מהווים את אחד מאותם אלמנטים אשר בכוחם לתרום תרומה גדולה לעיצוב החלל ואף לשנות אותו לחלוטין. מיותר לציין שהטפטים של היום שונים במהותם מהטפטים הוותיקים משנות השבעים והשמונים.

כל מה שצריך לעשות זה כמובן לעיין תחילה בכל היצע הטפטים המוצעים (וכמובן, לאסוף מידע לגבי החידושים השונים בתחום) - טפטים יכולים להגיע במגוון רחב של צבעים ועיצובים ולהיות עשויים מחומרים שונים. הם יכולים להיות בגדלים שונים, להיות מותאמים לקיר אחד (קיר כוח) או לכסות את כל הקירות של החלל.

עוד לפני שבוחרים בטפטים, חשוב להבין מה אתם רוצים - ההמלצה היא לא לבחור בטפטים צבעוניים או "רועשים" מדי, בכל זאת מדובר בטפטים לחדר עבודה וחשוב מאוד ליהנות מריכוז מקסימלי בעת העבודה ולכן, חשוב לבחור בטפטים המתאפיינים בנראות נקייה יותר. אם כבר בחרתם את שאר האלמנטים לחלל העבודה, חשוב שתוודאו שהטפט בו אתם בוחרים, אכן ישתלב בצורה הרמונית ויפה עם שאר האלמנטים.

בחירת הווילונות

וילונות מהווים גם הם אלמנט שיש לו חשיבות, משמעות והשפעה הן על הנראות של חלל העבודה והן על הפונקציונליות - בכל זאת, מדובר בפתרון הצללה, אשר הודות לו, ניתן יהיה ליהנות מתנאים אופטימליים במהלך העבודה.

מומלץ להשקיע בתהליך בחירת הווילונות, כאשר לפני שבוחרים, מומלץ להכיר את כל הסוגים של הווילונות, את ההבדלים ביניהם ואת מידת ההתאמה של כל אחד מהסוגים הן לגודל החלון והן לחלל עצמו. יש לקחת בחשבון, שניתן לבחור בין וילונות ידניים לווילונות חשמליים - כאשר, לכל אחד יכולות להיות ההעדפות שלו לגבי האופציה המועדפת. בהליך בחירת הווילונות, חשוב לשים דגש גם על העיצוב, אשר אמור להתאים לחלל עבודה ולהשתלב בצורה הרמונית עם שאר האלמנטים אשר נבחרו לאותו החלל.

בשיתוף וילונית
  • עוד באותו נושא:
  • וילונות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully